Hebben de bewoners tijdens je stages jou dat nooit aangedaan dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef hierissieweer het volgende:
Mensen zijn raar, gelukkig maar ook, anders werd het zo saai...
Maar 2 uur BZN kijken, ben je suïcidaal?
Ja, daarom juist!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hebben de bewoners tijdens je stages jou dat nooit aangedaan dan?
de mijne wordt wat geavanceerderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu pas? De hype is al weer voorbij hoor
Oke, laat maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
de mijne wordt wat geavanceerder
niet alleen komt er mythtv op te draaien, maar ook pluto homeautomation
daarnaast wordt het ook een netwerk server waar vandaan onze thin clients gaan booten
ik denk dat ik er maar 10GB geheugen in pomp
Kunnen we je helpen om je personage te leren kennen? Door hier even de ervaringsdeskundige uit te gaan hangen ofzoquote:
Nou ja... als iemand een beetje kan vertellen hoe "je" reageert als je partner door een ongeluk ineens sterft, zou me dat wel helpen denk ik. Ik had eerst dat ze uren in stilte op de bank zitten, maar daar kreeg ik kommentaar op van mijn proeflezer, dat dat niet logisch was. En nu weet ik het ook even niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:48 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Kunnen we je helpen om je personage te leren kennen? Door hier even de ervaringsdeskundige uit te gaan hangen ofzo.
En da's wel heel frappant... Ik heb vandaag alleen maar ruzie gemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb helemaal niks met vrijdag de 13e.
Maar vanochtend crashte mn laptop en vanmiddag verloor ik mijn 8 GB backup usb stick.
AL mijn werk van de afgelopen maanden ben ik nu kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |