jij wil dr ik nietquote:
ah, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dag waarop gasten vertrekken en aankomen in een hotel!
10 kudoos voor jouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dag waarop gasten vertrekken en aankomen in een hotel!
Ik heb op een bungalowpark gewerkt he. Daar kennen ze dat begrip ook. Wisseldag was altijd lijstendag. Dan werd 's ochtends gecontroleerd of een bungalow wisselde (en dus moest worden schoongemaakt) of niet. Dan had je een lijst met de namen van de gasten en de data. Wat soms leke combinaties opleverde. Zo kwam een keer de familie 'Moes' na de familie 'Peren' in een bungalowquote:
Een sein- en wisselstoringdag jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:09 schreef Klonk het volgende:
Fles heeft elke zaterdag en zondag een wisseldag
Gewoon, allebei eigenlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom eigenlijk die? Door uiterlijk of hoe ze zich gedraagt?
deze quote ik ff en dan maar wachten tot er een keer flink gemuckt is door MPGquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:22 schreef Muck het volgende:
Wat is dat toch met mensen met kinderen?! Als ze eenmaal zo'n blerende poepmachine uit hebben gepoept, interesseert de rest van de wereld ze niet meer
Ach welnee joh, we zetten in een drukke trein de buggy in het middenpad en iedereen die hem opzij wil zetten krijgt een grote bek
Sleepkoffers, vouwfietsen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:22 schreef Muck het volgende:
Wat is dat toch met mensen met kinderen?! Als ze eenmaal zo'n blerende poepmachine uit hebben gepoept, interesseert de rest van de wereld ze niet meer
Ach welnee joh, we zetten in een drukke trein de buggy in het middenpad en iedereen die hem opzij wil zetten krijgt een grote bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |