Ik zou er spontaan vegetariër van wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
gepofte smurf gaat er hier anders altijd wel in
Simpel. Packard Bell is avoidable at all cost. Namelijk niet compatibel met wat dan ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Packard Bell
Compac Presario
Ik kan niet kiezen
Ah! Dank, dank.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel. Packard Bell is avoidable at all cost. Namelijk niet compatibel met wat dan ook.
"gewoon" vrolijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pas op!Kijk uit!
Pien is vrolijk!
Vliefderig enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pas op!Kijk uit!
Pien is vrolijk!
Op mij?quote:
Simpel. Niet nadenken, genieten en na afloop een jaar depressief zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Verliefd. Dat zou ik ok wel weer eens willen zijn. Gewoon.
En als het zo ver is, dan zou ik het verfoeien![]()
Verliefd zijn is leuk. Maar ja, wel gauw iets verkeerd doen, tegen de valse hoop
Nee, gebruikte alleen jouw post even om te quoten enzoquote:
Verliefd zijn is leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Verliefd. Dat zou ik ok wel weer eens willen zijn. Gewoon.
En als het zo ver is, dan zou ik het verfoeien![]()
Verliefd zijn is leuk. Maar ja, wel gauw iets verkeerd doen, tegen de valse hoop
Dan ben ik vast gedoemd om ongelukkig te wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel. Niet nadenken, genieten en na afloop een jaar depressief zijn.
Domme mensen zijn gelukkiger.
Soms?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Pien85 het volgende:
Verliefd zijn is leukMaar soms he... dan ist kut... onzeker zijn enzo, dat zuigt
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, gebruikte alleen jouw post even om te quoten enzo
Ik ben niet altijd onzeker als ik verliefd ben, dus zuigt t soms, want soms ben ik onzekerquote:
Ik weet niet anders dan dat verliefd zijn DE kortste weg naar de betonnen muur isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd onzeker als ik verliefd ben, dus zuigt t soms, want soms ben ik onzeker
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
en ga eens fucking dood met je reclameblokken
Betonnen muur?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet anders dan dat verliefd zijn DE kortste weg naar de betonnen muur is
Ik snap niet wat je bedoeld met die betonnen muurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |