evangelische omroepquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-eo-leden-aan.html
sjonge
Bleeeeedjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Muck!![]()
Ik zie zon, ik ga zo hardlopen.
kom je me opzoeken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga zo op de trein
goeie morgen en dag
PM je hotmail eens? Ik heb een liedje van Anouk mishandeldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Bleeeeedje![]()
ik zie je werk. dus ik ga niet hardlopen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
je maakt me dag elke keer anders je bent de random fun functie op m'n hersens doorgaand op mijn hart!
het algoritme dat me elke keer weer vermaakt. De uitkomst van al mijn vraagstukken!
Mijn lief! was je hier maar in mijn bed om me op te warmen.
wat heb je nu weer gesnoven?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
je maakt me dag elke keer anders je bent de random fun functie op m'n hersens doorgaand op mijn hart!
het algoritme dat me elke keer weer vermaakt. De uitkomst van al mijn vraagstukken!
Mijn lief! was je hier maar in mijn bed om me op te warmen.
Ik heb hem gister al gehoordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PM je hotmail eens? Ik heb een liedje van Anouk mishandeld
Dan is het goed.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:22 schreef Muck het volgende:
Wat is dat toch met mensen met kinderen?! Als ze eenmaal zo'n blerende poepmachine uit hebben gepoept, interesseert de rest van de wereld ze niet meer
Ach welnee joh, we zetten in een drukke trein de buggy in het middenpad en iedereen die hem opzij wil zetten krijgt een grote bek
MPG was zo lief het door te sturenquote:
en jij lijkt me ook niet iemand die een buggy in het middenpad tieftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar komt het door! Ik heb mijn kinderen niet uitgepoept
. En ze lopen inmiddels zelf
.
WMz...quote:
Nope, zelfs met een dubbele wagen (gevuld uiteraardquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
en jij lijkt me ook niet iemand die een buggy in het middenpad tieft
gewoon netjes op het balkonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
WMz...
[..]
Nope, zelfs met een dubbele wagen (gevuld uiteraard) en 2 lopertjes deed ik dat niet
.
En ik ging uiteraard ook niet de spits opzoeken met die karavaan...
Das sjiek hendigquote:
Hoi Esquote:en jij lijkt me ook niet iemand die een buggy in het middenpad tieft
Hoi Papierquote:
Ik probeer met 2,5 bandje muziek te maken. Ik heb een ouwe manne-band waar we zelf iets proberen te bedenken, en ik ben aan het oefenen met een coverbandje dat 28 maart een optreden heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi Papier.
Speel je puur voor jezelf, of ook in een band.
Ik nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
wat heb je nu weer gesnoven?
[..]
Ik heb hem gister al gehoord
Als ze lang genoeg mee blijven draaien wordt elke band natuurlijk een keer een ouwe manne-bandquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik probeer met 2,5 bandje muziek te maken. Ik heb een ouwe manne-band waar we zelf iets proberen te bedenken, en ik ben aan het oefenen met een coverbandje dat 28 maart een optreden heeft.Als ik goed mijn best doe mag ik misschien meedoen
![]()
Maar daarnaast heb k nog een gewone baan hoor.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Presentator grijpt naar tiet van collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |