Superhandig als je op zaterdag wat wil halen in de stad, voor 1 euro op en neer kan reizen en er 8(!) bussen per uur rijden. En de bushalte is ook nog eens voor de deur..quote:
Die rijden er al jaren rond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Volgens mij die ja, met oranje letters en el-cheapo stoeltjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Nieuw zegt iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef sc00p het volgende:
[..]
Volgens mij die ja, met oranje letters en el-cheapo stoeltjes
Hier zijn ze nu een paar maandenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nieuw zegt ieDaar is inmiddels niets nieuws meer aan
Die kraken idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Ik denk dat de reedsgenoemde verliggende gebieden gewoona lle ouwe troep van de randstad krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar woon je? Ergens in Groningen/Friesland?
Die kubussen reden voor Stadsvervoer Nederland.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nieuw zegt ieDaar is inmiddels niets nieuws meer aan
Aardgasbussen zijn dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:19 schreef Bolter het volgende:
Ah, buskenners misschien kunnen jullie mij gelijk even helpen. Ik was laatst weer even bij m'n ouders in Zeeland. Nu viel me op dat er witte connexxion bussen reden waar een of andere unit op 't dak zat gemonteerd? Wat zijn dat voor bussen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |