Vooral toen ze bij (ik dacht) Pinkpop 2007 in mochten vallen voor Amy huiswijn. Toen ze het eerste akkoord van I would stay inzette, en gelijk de hele zaal mee begon te zingen, het hele liedje door. Ik heb het niet vaak qua momenten, maar toen kreeg ik wel kippenvel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen het eigenlijk wel ja. Misschien een beetje een zeikplaat, maar op een of andere manier weet het mij wel te boeien
.
Doet mij direct denken aan Ernst Paul Hasselbachquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nieuws.nl/546453
[..]
Dat wens je 'm dan ook weer niet toe.
Idd ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Doet mij direct denken aan Ernst Paul Hasselbach
DAMN!quote:
Juist !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vooral toen ze bij (ik dacht) Pinkpop 2007 in mochten vallen voor Amy huiswijn. Toen ze het eerste akkoord van I would stay inzette, en gelijk de hele zaal mee begon te zingen, het hele liedje door. Ik heb het niet vaak qua momenten, maar toen kreeg ik wel kippenvel.
Die komt voor Jody natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef Broekie het volgende:
Ohjee. Zie ik dat nou goed?
Is Tjibbe vervangen door een vrouwelijke producer?
Een vrouwelijke producer bij EkStra Weekend?
Die heeft lef! Ik wens haar bij deze heel veel sterkte toe!
Goed gezien ! ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef Broekie het volgende:
Ohjee. Zie ik dat nou goed?
Is Tjibbe vervangen door een vrouwelijke producer?
Een vrouwelijke producer bij EkStra Weekend?
Die heeft lef! Ik wens haar bij deze heel veel sterkte toe!
Nouja, een Michiel alleen is te overleven. Een Gerard alleen ook nog wel. Maar met z'n tweetjes tegelijk, als verder enige vrouw in de ruimte? Gewaagd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed gezien ! ziet er leuk uit![]()
Volgens mij zit zij ook tijdens MetMichiel nu Maricha er voorlopig niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |