SCHANDALIG, EN DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING DAN!11!??!?!/quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat vinden jullie van de weigering van Wilders in de UK?
schrikquote:
Nee, dan komt ie bovenaan te staan bij mededelingen en de FB en zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga jij als je modje bent ook steeds deze mooie reeks centraal zetten? [ afbeelding ]
Nee, ik vind dat ik nu te ver naar beneden moet scrollenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga jij als je modje bent ook steeds deze mooie reeks centraal zetten? [ afbeelding ]
Dan kan ook nogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dan komt ie bovenaan te staan bij mededelingen en de FB en zo
Serieus nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
SCHANDALIG, EN DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING DAN!11!??!?!/
Heu wat verdien jij per maand? Ik zat net ff te kijken wat ik ga verdienen op loonwijzer.nl maar ik vind het veel te weinigquote:
Geen idee, geld hebben is ook goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heu wat verdien jij per maand? Ik zat net ff te kijken wat ik ga verdienen op loonwijzer.nl maar ik vind het veel te weinig
Ik verdien ook veel meer dan dat ik krijg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heu wat verdien jij per maand? Ik zat net ff te kijken wat ik ga verdienen op loonwijzer.nl maar ik vind het veel te weinig
Dat ban vinkje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het nog duren voor dat vinkje wordt aangezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |