Tja.. toen ik dertien was durfde ik amper met een meisje te zoenen laat staan zwanger maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:56 schreef Adelante het volgende:
Er is niets onnatuurlijks aan toch, anders had de natuur het wel onmogelijk gemaakt om voor je 18e kinderen te kunnen krijgen.
Onnatuurlijk niet nee, maar vruchtbaar zijn wil nog niet zeggen dat je dan ook maar meteen nog meer volk op de wereld moet gaan zettenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:56 schreef Adelante het volgende:
Er is niets onnatuurlijks aan toch, anders had de natuur het wel onmogelijk gemaakt om voor je 18e kinderen te kunnen krijgen.
Ik heb het idee dat dit "gezonder" (fysiek gezien dan) is dan op je 42e nog aan kinderen beginnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Onnatuurlijk niet nee, maar vruchtbaar zijn wil nog niet zeggen dat je dan ook maar meteen nog meer volk op de wereld moet gaan zetten
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Whaha ik zou ook nog liever maagd blijven als je ziet bij wat voor een afschuwelijk gedrocht dat kind verwekt is. Hoe kunnen die kutkinderen het menselijk ras zó bederven!
Mjah weet ik niet, zij is ook nog niet uitgegroeid dus misschien is dat toch niet zo handig. Maar ik ben het met je eens dat 42 (of ouder) ook niet echt ideaal is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit "gezonder" (fysiek gezien dan) is dan op je 42e nog aan kinderen beginnen.
daar moest ik ook al aan denken inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef Gripper het volgende:
Over wat er in de verre toekomst kan gebeuren als dit soort mafkezen maar blijven doorfokken: Idiocracy
Geweldige film![]()
Dit verhaal :![]()
Ernstig....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |