3-0.quote:
Hoog in hun bolquote:Op zondag 15 februari 2009 09:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
3-0.
Die Rotterdammers hebben het te hoog in hun bol.
Maar eerst ff ontbijten.
quote:Op zondag 15 februari 2009 08:12 schreef navigator het volgende:
[..]
De wedstrijd is in Amsterdam, idioot.
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
3-0.
Die Rotterdammers hebben het te hoog in hun bol.
hoeveel flessen heb je??quote:Op zondag 15 februari 2009 09:51 schreef Ruud het volgende:
zo maar vast beginnen met zuipen, zit ik mij niet zo te ergeren
Dat is maar de vraag, ligt eraan hoe je schoonouders zijn en jij je gedraagtquote:Op zondag 15 februari 2009 09:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heb ook nog twee kaarten geritseld, maar zit wel naast m'n schoonouders
Beter dan niets, denken we maar.
Vandaag sowieso zeker weten heel goed dusquote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, ligt eraan hoe je schoonouders zijn en jij je gedraagt
dan komt ie nog boven je uitquote:Op zondag 15 februari 2009 10:20 schreef denthemen het volgende:
Zo, vroeg op weg, als ik iemand zie van 12 jaar en 1 meter 35 dan zal ik naar je zwaaien d-k
Knap als je dat kan, mij zou het niet lukken..quote:Op zondag 15 februari 2009 10:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Vandaag sowieso zeker weten heel goed dus![]()
Net wel een mooi verslag gekregen van de voorbereiding van anderen. Dan denk ik bij mezelf: zo kan het ook
dat klinkt meer als die 1-2 in het Kuyt/Kalou tijdperkquote:Op zondag 15 februari 2009 10:21 schreef BAAZ. het volgende:
8-0 gaat het worden, Feyenoord die voor hun doen gewoon een goede wedstrijd spelen en Ajax die haar kansjes gewoon benut en op halve kracht speelt.
Maar hij is dan ook een hooligunnnquote:
Ik ga al een aardig tijdje niet meer naar voetbal, en het zwakt wel wat af. Beetje schelden mag altijd, want dat doet geen pijn natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 10:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
Knap als je dat kan, mij zou het niet lukken..
Bij mij ging het jaren geleden al niet echt goed met m'n toenmalige vriendin tegen RKC ofzo, ze vond m'n gekanker en de hoeveelheid bier die we wegdronken 'niet normaal' en dat terwijl ze wel wat was gewend![]()
En ik ben ook gehecht aan de andere voorbereiding over het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |