De brandbrief van Jorien zijn moeder is aangekomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:55 schreef RayMania het volgende:
Is dat niet gewoon een verdwaalde Groninger met een wc-rol die daar sinds de wedstrijd van vorige week in De Kuip rondloopt?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom lezen Ajacieden altijd de krant op z'n kop??OMG. Alsof ie het er om doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef denthemen het volgende:
Ze doen ook alles om hun slachtpartij te voorkomen hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Marcel.. Kun jij jezelf nog wel serieus aankijken als je in de spiegel kijkt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Dennis , moet ik over iets van jou beginnen /
Als jij over iemand van mij gaat praten ?
Ik ben het er wel een beetje mee eens. Laat Jorien gaan joh. Al die moppen in het vorige topic, dat is toch wel leuk? Ik kan er iig wel om lachen. Verder begint het zeiken op Jorien wel een beetje trieste vormen aan te nemen vind ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:18 schreef Bullebak het volgende:
Oeh Den, toch een gevalletje van indirecte bedreiging. Aangifte!
Morgen ook ff naar de trainingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:21 schreef Breach het volgende:
[..]
OT: Zin in zondag en morgen heel misschien de training meepakken
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:15 schreef Noshiba het volgende:
![]()
![]()
![]()
Damn, wat een vernederingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik denk dat jorien in dit geval het niet als een grapje bedoelde. Maar goed. Daar is dit topic niet voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben het er wel een beetje mee eens. Laat Jorien gaan joh. Al die moppen in het vorige topic, dat is toch wel leuk? Ik kan er iig wel om lachen. Verder begint het zeiken op Jorien wel een beetje trieste vormen aan te nemen vind ik.
Heb je je pannenkoek spandoek al afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je kan beter Kermit achterin zetten want die Theo Gloeilamp is een malloot.
Alsof het topic ooit serieus geweest is? Met jorien is het gewoon actie-reactiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben het er wel een beetje mee eens. Laat Jorien gaan joh. Al die moppen in het vorige topic, dat is toch wel leuk? Ik kan er iig wel om lachen. Verder begint het zeiken op Jorien wel een beetje trieste vormen aan te nemen vind ik.
Stuk voor stuk het iq van een aardappelquote:
Dat is toch wel zo'n beetje het allerlaagste niveau dat ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Stuk voor stuk het iq van een aardappel
Hoe denk je dat het zondag is bij de aankomst van de treinen van Feyenoord, en al die ajax fans die staan te wachten daar op ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Stuk voor stuk het iq van een aardappel
iig geen Hamas Hamasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het zondag is bij de aankomst van de treinen van Feyenoord, en al die ajax fans die staan te wachten daar op ?
vuurwerk zat waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Morgen ook ff naar de trainingEens kijken of dat zooitje nog vooruit te branden is
Ach, in elk topic krijgt hij het wel een paar keer voor elkaar om zich als 1 of andere retard te presenteren, of hij is gewoon erg irritant bezig. Dan mag hij toch verwachten dat ie altijd commentaar krijgt, ook op momenten dat hij zelf niet provocerend bezig is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |