abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66363970
Maarten heeft het ook weleens tijdens het verschonen of afdrogen
Beetje raar in het begin.
ikzelf doe hem naar beneden.
  maandag 23 februari 2009 @ 08:33:27 #177
156412 hestria
erg gastvrij
pi_66364031
ik vouw het ook altijd netjes naar beneden. maar ook hier wel esn raar op staan te kijken hoor, idd net uit bed, tijdens verschonen en zelfs af en toe in bad(maar dat is dan meestal na (on)bewust sjorwerk van meneer zelf. Mij is idd ook verteld dat als ie naar boven ligt het dan zo uti de luier piept
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 23 februari 2009 @ 09:48:04 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_66365235
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:59 schreef Lois het volgende:
Troel Ruben hoeft toch niet autistisch te zijn? Hij heeft ws een grotere kans maar dat hoeft toch niet perse? Of ben ik abuis?
Hij heeft een grotere kans en ik moet zeggen dat ik wel bepaalde dingen begin te herkennen (maar ik heb echt niet de behoefte om dat op het forum te gooien )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 februari 2009 @ 09:51:11 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_66365304
Wij waren daar snel achter, de eerste dag in het ziekenhuis vroeg een van de verpleegkundigen of we toevallig nog een tweede rompertje hadden, ze had een foutje gemaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 februari 2009 @ 10:03:00 #180
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66365552
Om het dan even bij de edele delen te houden. Gisteren stond Anna op haar commode, in haar nakie, met haar rug naar mij toe. Toen liet ze een harde scheet (echt ze deed niet voor mijn man onder!). Dus ik begon te lachen, kneep haar in haar billen en zei: oehhh, schetekont! Dat vond Anna hilarisch en ze begon keihard te lachen en liet nog een scheetje. Ik riep weer, kneep in haar billen en Anna draaide zich om en deed nog een uiterste poging er nóg een scheet uit te persen. Ik zag haar zo haar billetjes samenknijpen! Ahum... je had er bij moeten zijn, het was erg grappig, maar het had ook anders af kunnen lopen, dus wees gewaarschuwd!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66365830
jups, hier vouwen we ook netjes naar beneden. De eergisteren&gisteren had hij ook echt een mannen-ding. Hij zat naakt op de commode, knijpt zachtjes in zijn piemeltje, en er verschijnt een glunderende glimlach op zijn koppie. En dat dus al 3 keer in 2 dagen. Mannen

Die scheetjes actie van Anna komt me ook bekend voor. Vorige week zat Chris (in kruipstand) te spelen, en opeens hoor ik een flink wind. Dus ik zeg al lachend windje. Zijn koppie glundert, en hij gaat op zijn knietjes zitten, wordt even rood, en pffft.. Ik weer windje zeggen. En Chris bakte dus nog een pfft..
Echt 2 windjes zelf gebakken.. En dat ook zonder productie..
Een 3e lukte niet meer..
  maandag 23 februari 2009 @ 10:31:12 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66366169
Onderbroekenlol voor dreumessen!
Eli kijkt nog voornamelijk zeer geïnteresseerd naar beneden, en vindt het erg grappig als ik hem schoonmaak.
weer iets nieuws
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:59:50 #183
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66401210
Ik ging Anna gisteren ophalen op de creche en daar konden ze me vertellen dat Anna 30 april definitief overgaat naar de peutergroep. Maar, maar, maar, mijn Anna is nog een klein meisje, een babietje, die hoort niet thuis tussen die grote peuters. Die moet beschermd worden en is nog veels te klein voor al die peuterfratsen, toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66401266
da's inderdaad even wennen memmel! bij ons gingen ze zelfs al met 1,5 jr over naar de peuters, ik vond 't toen ook wat erg vroeg. maar jullie anna 'kennende' gaat ze zich vast prima amuseren, denk je niet?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:08:28 #185
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66401455
Jawel, tuurlijk wel. Maar die mama he, die heeft denk ik een langere wenperiode nodig...
pi_66402243
ik vond 't ook helemaal niks, weet ik nog. (en dan hadden wij Piet nog, waar Anna toen bij in de groep kwam. die zou haar wel 'beschermen' zei hij. )
(ik zat even terug te bladeren in haar foto's. hier een fotootje van de dag dat ze afscheid nam van de baby's. wat een ukkiepukkie was 't nog. en nu zit mevrouw alweer in groep 1 van de basisschool.... )
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:39:41 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66402507
Aggos, wat een klein vrouwtje nog daar!
Sasha gaat over met 20 maanden, dus ergens deze zomer. Dat vind ik nu al echt zo onwerkelijk, mijn kleine kereltje! Ik snap het heel goed Memmel!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:21:01 #188
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66404185
Maar het leuke nieuws is dan, dat Anna met 4 andere kindjes van haar groep tegelijk over gaat (van 24, 25, 26 en 27 mei ) en dat ze een meester krijgt! Dat vind ik ook een leuke man. Maar de juffen op de peutergroep vinden het ook niet leuk hoor. Ik had ook nooit gedacht dat die zich ook zo vreselijk aan de kindjes konden hechten!
Bix, maak je dan ook een traktatie of iets leuks voor de juffen in zo'n geval? En wat een verschil met jullie Anna nu! Wat een hummel nog op die foto zeg!
pi_66405624
Juffen willen geen zeebanket
pi_66406304
Morgen komen Thomas en ik naar jullie topic!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:29:25 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66406411
Ondankbare juf die je bent...

Webkim, we dikken wel even in, je bent welkom hoor! (maareh...nu al?? )
pi_66406635
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:29 schreef Memmel het volgende:
Ondankbare juf die je bent...

Webkim, we dikken wel even in, je bent welkom hoor! (maareh...nu al?? )
En ook geen mini marsjes/lions/twix
pi_66406672
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

En ook geen mini marsjes/lions/twix
worteltjes dan maar?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:39:38 #194
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66406708
En zijn er nog no-go's buiten de categorie chocolaaaaa?
pi_66406964
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Memmel het volgende:
Bix, maak je dan ook een traktatie of iets leuks voor de juffen in zo'n geval?
deze traktatie hadden we toen voor de achterblijvers:

en voor de juffen... iets lekkers volgens mij. ik weet 't niet meer. 't kan ook dat ik anna een paar bloempotjes heb laten beschilderen en daar dan een leuk plantje in. maar of dat precies die keer was, kweet'techtnietmeer!
pi_66407119
merci al genoemd ?? oh ja...ook chocolaaaa categorie....

Verder is alles heerlijk (caka, appeltaart, koekjes etc), maar chocola wordt er ( bij ons op school) veel getrakteerd....ik prop het dan weer bij de kinderen naar binnen en die smullen er wel van !!!
pi_66407316
Memmel, wat gaat dat hard he.. Chris is nu net 1,5 week over naar de dreumesgroep. Gewoon zomaar tussen de grote kindjes (1,5-2,5). Nou is het wel goed om wat meer uitdaging te hebben, maar hij is nog zo klein Gelukkig draait Chris goed mee op de groep, en laat duidelijk merken als hij iets niet wil (duwt/mept kindjes weg). En hij lijkt ook al echt wat wijzer geworden sinds hij daar is..
We hebben op zijn oude groep (0-1,5) getrakteerd op badspeeltjes, omdat het grootste deel van zijn groep nog geen snoep mocht. En op zijn nieuwe groep hebben we rozijntjes uitgedeeld. En voor de oude en nieuwe leidsters een paar zakken spekjes, om in de eetruimte op te snoepen..

Webkim, is thomas alweer bijna een jaar? Dat 1e jaar gaat zo snel voorbij.. En ik verklap je nu dat het 2e ook best vlotjes gaat
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:18:20 #198
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66408168
Oeh, die treintjes zijn leuk! Nou, ik ben dan toch al met verlof dus dan heb ik tijd genoeg om zoiets te knutselen.
En ik vind een zelf geschilderd bloempotje ook wel lief, ja. Anna is een waarlijk koningin met de kwast, dus die mag zich lekker uitleven!
pi_66408683
of een steen met de tekst

"mijn is juf is steengoed"

"mijn juf is keigaaf "

hahahahahaa
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:07:33 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_66409949
ik ben zo blij dat Ruben gewoon vier jaar in dezelfde groep zit. Niet elke keer opnieuw weer moeten wennen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')