Meen je dit zereneus?? Zoja, mag ik mee en waar schrijf ik Anna in?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...We gaan wel meedoen aan een hardloopwedstrijd! De CPC loop hier in Den Haag kent ook de 1 km loop en die gaan we doen ! We zijn dus in training.///
Leuk ! 14 maart en ik kan je wel via mijn school inschrijven....?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef Memmel het volgende:
[..]
Meen je dit zereneus?? Zoja, mag ik mee en waar schrijf ik Anna in?
Floor heeft zo'n 300 ml thee achterover geklokt en dat zit er nog steeds in. Ze is ook gezellig, dus we wachten het af, maar een goede start van de dag !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:28 schreef Stiemie het volgende:
Gaat het weer wat beter met Floor en Pepijn?
Memmel capuchon vasthouden werkt helaas ook nietDat heeft ze door en geeft hetzelfde effect als hand vasthouden. Ik geef haar nu steeds de keuze tussen in de buggy zitten of een hand geven. Dan is handje geven soms nog een optie.
Piglet draagdoek zie ik niet echt zitten want dan zou ik haar bij elke straathoek in en uit dat ding moeten wurmen en ik vind 1 baby tegelijk dragen straks eigenlijk meer dan genoeg
oh mijn hemel....dat belooft een spektakel...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef Memmel het volgende:
Wij doen hier op zondag 2 km in anderhalf uur ofzo. Dat is dan inclusief loopwagen en twee honden, hoor. En dan het laatste stukje dragen, want dan heeft Anna geen zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |