abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66501062
Stiemie, ik heb wel rooibos mango/perzik geprobeerd. Met een scheutje melk (smaakt nog best lekker), maar niet goed genoeg blijkbaar voor madam. Ik kan het met honing proberen, maar dan zit er weer zoetigheid in en dat wil ik dan eigenlijk liever niet...

P_iglet, leuk zeg. Mirte wijst wel "nuh" (neus) aan en dan het liefst gelijk bij iedereen in de buurt, verder komt ze nog niet echt. Al weet ze tegenwoordig ook aan te wijzen dat "de baby" in de buik zit, dan gaat ze op haar buik kloppen. Dat die dan bij mama zit wil er nog niet helemaal in .
Pepij .

DF, beker probeer ik hier wel. Ze vindt het wel leuk, maar dan moet ze wel zitten, anders wordt het een grote knoeiboel...
Fake it till you make it...
pi_66515067
En dan ben je net 1 en dan vind je jezelf ook geen baby meer dus dan ga je maar eerst kruipen en daarna ook (zelfs met slaapzak aan!) staan in bed. Oh
Saartje
pi_66515300
Nijna, wij doen die kabouterthee wel zonder melk/honing. En daar is nog een variant op, die kwam ik bij de reformwinkel en de Plus tegen. Die vind ik zelf ook best lekker.

Hier vannacht 2.15 een vies bed.. Chris had zijn avondeten (5 happen) er weer uitgespuugd. Het oor van zijn nijntje zat ook onder de spuug, dus ik vermoed dat hij die te ver in zijn mond heeft gestoken. Vanochtend toen ik hem uit bed plukte zat er nog een beetje spuug op zijn hoeslaken. Hij lijkt niet echt ergens last van te hebben, behalve wat moeheid. Hij wil ook niet echt eten, maar dat doet hij al de hele week slecht. Eens kijken of het toch eenmalig was, of opnieuw een buikgriep..
pi_66515404
DF, hopelijk niet ziek...

De kabouterthee vind ze ook niet heel lekker, maar ik kan wel eens naar die andere kijken, misschien lust ze die wel...

Maneki, ze is ook een baby meer he .
Fake it till you make it...
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:38:10 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66515582
Toe maar Saartje!

Sasha drinkt hier eig. alleen maar melk en diksap.
Water hoeft hij niet, thee ook niet, en die diksap is maar zo weinig sap dat ik het niet heel erg vind verder.
pi_66515725
Hoera voor Saar. Gelijk dreumesdingen aan het doen!
Thomas is aan de sloop. Isolatiefolie achter de radiator uitpulken, de antennekabel achter de plint wegwriemelen en er dan heel hard aan trekken, dat soort werk. Oh, en 's avonds kom ik op de HD-recorder de raarste dingen tegen. Dan is meneer weer in het tvmeubel geweest (open kast) en heeft hij weer eens op record gedrukt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66515757
Nog even gezocht, ik wilde perse die naam van die andere smaak weten Dat is kinderfantasie.
(alle ingredienten: venkel, appelstukjes, rozenbottel, rode biet, zoethout, bosvruchtenaroma, hibiscus, anijszaad, pepermunt.)

Maneki, je hebt nu een echte dreumes! Nog even en ze klimt met slaapzak en al uit het ledikant
Edit:
Webkim, je hebt ook een echte dreumes alsof ze weten dat ze jarig zijn geweest..

[ Bericht 15% gewijzigd door Deepfreeze op 27-02-2009 13:10:49 ]
pi_66522527
Saartje meteen ook maar gaan staan

Hoe doen andere moeders/vaders dat trouwens? Linde wil buiten graag zelf lopen, maar aangezien we bijna in het centrum van Amsterdam wonen zijn er veel drukke straten om over te steken. Ze wil dan gewoon geen handje geven met oversteken. Nu neem ik haar dan gewoon in een soort van gillende-banaan-houdgreep maar straks met dikke buik lukt dat natuurlijk minder handig. Hoe doen jullie dat? Gelukkig is onze eigen wijk autovrij en daar kan ze wel lekker rennen
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:40:55 #259
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66525494
Hier ook dat probleem. Anna kan hier dan weliswaar gewoon rondrennen, maar bij de creche niet. Ik geef haar nu meestal haar jas met capuchon aan en dan houd ik haar aan haar capuchon vast. Dan loopt ze voor haar gevoel toch los.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66526595
Als ik ergens naar toe ga waar ik zeker weet dat Pepijn niet zelf rond kan lopen dan gaat ie mijn rug op
Als hij daar eenmaal zit dan zeurt ie over het algemeen ook niet over rondlopen.

Met oversteken een handje geven is meestal geen probleem. Met een lopende Pepijn dingen doen duurt alleen minstens 10x zolang, dus dat doen we op momenten dat er veel tijd is.
pi_66531721
Er gaat hier niemand mijn rug op, maar wandelen met de dames kost uuuuuuuuuren.
We gaan wel meedoen aan een hardloopwedstrijd! De CPC loop hier in Den Haag kent ook de 1 km loop en die gaan we doen ! We zijn dus in training.

Na een wat hangerige dag besloot Floor eens even lekker te gaan kotsen...echt alles en iedereen eronder. Pien volledig overstuur, dat vond ik echt zo sneu. Echt gillen. Ze kon zichzelf niet rustig krijgen, dus hulptroepen gebeld en toen zat iedereen onder de kots. Nu liggen ze te slapen en ik ga ook zo mijn bed in.

Dit was toch wel heftig, maar de reactie van Pien was zo aandoenlijk eigenlijk...tweelingliefde
pi_66531828
goh het heerst zeker

Pepijn ook al, hangerig, koortsig en net ALLES onder gekotst.

En op het werk ook al, werd er vanochtend 1tje door de taxi chauffeur opgehaald om naar het kdc te gaan en die kotst zo de hele taxichauffeur van top tot teen onder... oeps...
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:39:41 #263
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66538382
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...We gaan wel meedoen aan een hardloopwedstrijd! De CPC loop hier in Den Haag kent ook de 1 km loop en die gaan we doen ! We zijn dus in training.///
Meen je dit zereneus?? Zoja, mag ik mee en waar schrijf ik Anna in?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66545674
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef Memmel het volgende:

[..]

Meen je dit zereneus?? Zoja, mag ik mee en waar schrijf ik Anna in?
Leuk ! 14 maart en ik kan je wel via mijn school inschrijven....?
Er zal wel een site zijn over vertrektijden enzo....

Wij hebben ons ook ingeschreven, willen wel een medaille !
pi_66545696
Gaat het weer wat beter met Floor en Pepijn?

Memmel capuchon vasthouden werkt helaas ook niet Dat heeft ze door en geeft hetzelfde effect als hand vasthouden. Ik geef haar nu steeds de keuze tussen in de buggy zitten of een hand geven. Dan is handje geven soms nog een optie.

Piglet draagdoek zie ik niet echt zitten want dan zou ik haar bij elke straathoek in en uit dat ding moeten wurmen en ik vind 1 baby tegelijk dragen straks eigenlijk meer dan genoeg
  zaterdag 28 februari 2009 @ 08:38:38 #266
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66545732
14 maart verjaardag dat gaat niet lukken ben ik bang
Ik las trouwens wel dat je binnen 25 minuten binnen moet zijn. Jullie moeten dus echt effe in training!
pi_66545798
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 08:28 schreef Stiemie het volgende:
Gaat het weer wat beter met Floor en Pepijn?

Memmel capuchon vasthouden werkt helaas ook niet Dat heeft ze door en geeft hetzelfde effect als hand vasthouden. Ik geef haar nu steeds de keuze tussen in de buggy zitten of een hand geven. Dan is handje geven soms nog een optie.

Piglet draagdoek zie ik niet echt zitten want dan zou ik haar bij elke straathoek in en uit dat ding moeten wurmen en ik vind 1 baby tegelijk dragen straks eigenlijk meer dan genoeg
Floor heeft zo'n 300 ml thee achterover geklokt en dat zit er nog steeds in. Ze is ook gezellig, dus we wachten het af, maar een goede start van de dag !

Binnen 25 minuten , vandaar dat mensen aan het oefenen zijn
Jammer dat jullie niet meegaan.
pi_66545810
en prompt slaapt madam ook door van 7 tot 8.30 en nu zit ze alweer in haar oogjes te wrijven

Fijn dat Floor weer wat binnenhoudt! En binnen 25 minuten 1 km dat wordt lokken met speelgoed en snoep
Saartje
  zaterdag 28 februari 2009 @ 09:16:11 #269
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66545917
Saartje! Leg eens aan Nienke uit hoe dat lange slapen moet!

1 km binnen 25 minuten Best een behoorlijke afstand voor een dreumes! en idd.. lokken met speelgoed en snoep wordt dat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zaterdag 28 februari 2009 @ 09:28:09 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66546027
* Lois ziet beelden voor zich van KP met 2 lange stokken waar snoep aan bungelt die ze boven de flensjes hengelt....telkens net buiten bereik*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66548002
Hahahha, gelukkig gaat de papa van de flensjes ook mee.
En echte atleten worden over de finish gedragen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:28:45 #272
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66551782
Wij doen hier op zondag 2 km in anderhalf uur ofzo. Dat is dan inclusief loopwagen en twee honden, hoor. En dan het laatste stukje dragen, want dan heeft Anna geen zin meer.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:41:42 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66552151
Jeetje, wat zielig die kotsende dreumesjes
Hopeijk voelt iedereen zich snel weer beter!

Stiemie, als ik naar buiten gaat met de doek, dan gaat eli er thuis in, en zet eenmaal thuis weer terug (of op bestemming, uiteraard) pas weer zijn voetjes op de grond
verder loopt eli wel braaf aan het handje, of idd op mn rug
als het gevaarlijk is, zou ik haar lekker in de banaan laten hangen, het liefst voor haar (ook) oncomfotabel. houdt gauw genoeg op

ik ben wel heel benieuwd hoe de wandeling gaat!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66552416
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef Memmel het volgende:
Wij doen hier op zondag 2 km in anderhalf uur ofzo. Dat is dan inclusief loopwagen en twee honden, hoor. En dan het laatste stukje dragen, want dan heeft Anna geen zin meer.
oh mijn hemel....dat belooft een spektakel...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:37:39 #275
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66555723
Kom eens kijken, zou ik zeggen, als je een strompelende pakezel ziet met loopwagen op een schouder en kind op de andere, al schreeuwend naar de honden dat ze hierrrrrrr moeten komen: dat is nou mijn mannetje!
Ik loop er relaxed achteraan te sukkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')