abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66435114
Saartje en Thomas, gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag

Stiemie, fijn dat het niet meer bloed. Dan zou ik toch eerder denken aan een geknapt haarvaatje, ipv een virus/bacterie.. Maar ja, als het maar over gaat
Dag linde
pi_66435367
Welkom Saartje en Thomas!

Hier heeft Yara ontdekt dat het niet nodig is om meer woorden te leren. Ze wijst met haar vinger en roept gewoon 'daar!' naar alles wat ze wil hebben, of wat ze wil zien. Handig
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:30:21 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_66436157
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, hoe is het vandaag met Ruben? Gaat het al weer een beetje beter? Wel sneu hoor, dat hij zo aangedaan is door dat gedoe.
Ik heb nog niet van Bert gehoord dat het niet gaat. Op de opvang is er natuurlijk ook veel meer te zien en te beleven, dus misschien dat het daar wel beter gaat dan alleen met mama thuis? Ik hoop het tenminste en dat hij niet de hele dag een van de leidsters opeist.

Hij is vannacht echt gewoon een flink aantal keer wakker geweest. Ergens vermoed ik dat er ook een combinatie met een groeispurt ofzo is hoor, het duurt wel erg lang (al wel twee dagen, is niets natuurlijk, maar een kindje wat normaal niet veel huilt en nu ineens wel heel veel en heel veel aandacht vraagt is iets wat niet in je koude kleren gaat zitten).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:35:45 #229
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66436339
En Saartje en Maneki natuurlijk ook welkom en gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wat voor prachtig gedecoreerde taart er op tafel verschijnt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66438252
Saartje en Thomas (en mama's natuurlijk), welkom en van harte met jullie verjaardag!
Fake it till you make it...
pi_66438388
Saartje ook al 1?

Welkom Saartje en Thomas!
pi_66438461
Wat kleine Saartje ook al 1 ????

Gefeliciteerd
pi_66442529
Saartje en Thomas gefeliciteerd! Welkom hier! Gezellig
Ik dacht er hier vanuit mn vakantieadresje aan!

Zit in Engeland met Floortje en haar tante en opa en oma, hebben gisteren lekker geshopt voor haar
(kwam langs de GAP kids in Bath en die hadden nog korting ook )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot gauw weer volgende week!

[ Bericht 19% gewijzigd door DeLiedje op 25-02-2009 13:22:16 ]
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:20:05 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66442879
Stiemie, wat raar van die arts! Helemaal niet gek dat je bent gegaan, hoor! Zo vaak ga je toch niet? En slijm in de ontlasting is wel iets waarbij je alert moet zijn.

Beppie/Saartje en Thomas, van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardagen!

Mirte loopt ook al helemaal goed! Wel schattig als ze dan door de knietjes zakt van het lachen

Hier hebben we al de tweede hoektand! zo geniepig even doorgebroken, geen bult, niet niks, maar met een witte punt!
doe mij ook de rest van zijn gebit zo
Hoe gaat het eigenlijk met pepijns gebitsontwikkelingen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:21:13 #235
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66442930
Joehoe vakantieganger!!!

Saartje en Thomas, gefeliciteerd!! Ook aan de ouders natuurlijk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66448733
Oh dat shirtje.....lief!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66449798
DeLiedje, wanneer krijgen we spam met kind erin?
pi_66464537
Hallo hier ben ik Met een 1-jarige dochter
Bedankt voor het welkom
Saartje
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:16:59 #239
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66470705
Ik vond de foto's van de jarige dreumessen echt heel leuk! Welkom!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66485332
Hallo nieuwe dreumesjes en moeders !!!

P en F vinden warme melk 's avonds nog erg lekker. Hoeveel melk (van de ) geven jullie eigenlijk ?
Zit er een soort max aan zuivel op een dag ?
pi_66485631
300ml zuivel is de (maximale) aanbevolen hoeveelheid zuivel per dag. Dat is ook incl yoghurt en kaas etc.
pi_66489907
Wij geven tegenwoordig thee 's avonds, omdat melk het slijm in de keel nogal opwekt/verdikt/taai maakt. En dan hoor je Chris tijdens een verkoudheid helemaal moeizaam ademhalen.

Maar die 300 cc kunnen we hier makkelijk halen. Maar we proberen er niet overheen te gaan. Dus vaak 2 bekers (zo'n 125cc?) en 1 keer toetje..
pi_66493009
Deepfreeze we geven Linde geitenmelk omdat dat minder slijmopwekkend zou zijn. Ze is er helemaal aan gewend en vindt het in ieder geval erg lekker.

Net aten we pasta-ovenschotel en daar zat ook verse basilicum door. Haalt Linde tijdens het eten zo'n blaadje ttussen haar pasta vandaan en zegt vastberaden: Boom! Echt zo van: Dat ga ik dus mooi niet eten he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 26-02-2009 20:39:44 ]
pi_66493120
deepfreeze, 125cc zijn wel kleine bekertjes hoor!
als hij een volle tuitbeker wegdrinkt zit je zo op 200cc..

Goed zo linde, bomen zijn niet om te eten
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:15:02 #245
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66493265
Stiemie, hoe gaat het met met Linde? En dr ontlasting? Weer normaal geworden inmiddels?
oh dat lijkt me zo leuk als eli echt gaat praten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66494619
Davinia met Linde d'r ontlasting gaat het goed. Er zit tenminste geen bloed meer in. Waarschijnlijk dus een geknapt haarvaatje ofzo geweest. Wel heeft ze nog steeds slijmerige diarree, maar we hopen dat dat snel minder gaat worden. Ze blijft in ieder geval goed eten en drinken dus ze heeft er zelf niet echt last van.

En het is inderdaad zooooo leuk als ze gaan praten Linde kletst de hele dag door: mama neus (aanwijzen) en Linne neus (ook aanwijzen) en poes neus (poes rent hard weg ) En met brood eten wil ze zelf steeds aangeven wat ze op haar brood krijgt: pinnekaas, koeke (speculoospasta), appelpeer (fruitstroop) en kaas zijn favoriet
pi_66495161
Linde, wat goed van jou zeg!!! Maar soms kan je zo'n stukje boom echt eten hoor ;-).

Die 300cc melk daar komen we hier erg makkelijk aan... ik heb al overwogen om anders ipv pap een boterham te gaan geven 's morgens zodat ik de melk wat kan minderen...
Ze eet haar pap met 100 cc melk, maar drinkt daarna de andere 100 cc ook nog op. Ze drinkt tussen de middag bij haar boterham ook nog 140cc melk. En dan na het eten nog een beetje yoghurt.
Hoe doen jullie dat met ander drinken? Mirte drinkt water eigenlijk bijna niet, ik zet vaak wel een beker water neer zodat ze dat kan drinken als ze dorst heeft...
Diksap drinkt ze redelijk en appelsap vind ze blijkbaar heerlijk. Maar ik wil haar niet de hele dag appelsap of diksap geven... Ze drinkt naast haar melk een kleine rietjesbeker appelsap (en als ik diksap geef drinkt ze dat vaak niet eens helemaal op...).
Voor mijn idee is het heel weinig, wat zouden jullie doen? Toch maar appelsap aanbieden zodat ze meer drinkt? Of gewoon stug volhouden?
Ik neig naar het laatste, als ze echt dorst heeft drinkt ze vast wel water lijkt me...
Maar ik vind het wel een beetje lastig.
Hoeveel drinken jullie dreumessen?
pi_66497053
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Stiemie het volgende:
Davinia met Linde d'r ontlasting gaat het goed. Er zit tenminste geen bloed meer in. Waarschijnlijk dus een geknapt haarvaatje ofzo geweest. Wel heeft ze nog steeds slijmerige diarree, maar we hopen dat dat snel minder gaat worden. Ze blijft in ieder geval goed eten en drinken dus ze heeft er zelf niet echt last van.

En het is inderdaad zooooo leuk als ze gaan praten Linde kletst de hele dag door: mama neus (aanwijzen) en Linne neus (ook aanwijzen) en poes neus (poes rent hard weg ) En met brood eten wil ze zelf steeds aangeven wat ze op haar brood krijgt: pinnekaas, koeke (speculoospasta), appelpeer (fruitstroop) en kaas zijn favoriet
hihi geweldig! hier worden ook alle lichaamsdelen aangewezen, en dan het liefst ook bij de mensen in de tram, maar die zitten niet altijd te wachten op zo'n jochie wat aan hun oren wil zitten
"oor, wang, haar, neus, oog, tanden etc"
ow en zijn Pepijn, begint steeds meer te lijken, het was Pepa (echt nuanceverschil met papa) en is nu Pepij
pi_66497408
En kruidenthee Nijna? Je hebt bv van pickwick kruidenthee met frambozensmaak die is best zoet. En soms doen we er een klein scheutje melk door dat vindt ze ook erg lekker. Misschien dat eens proberen? Krijgt Mirte in ieder geval niet meteen een hele beker melk binnen.

Pepij Linde noemt zichzelf Linne of linnepinne En inderdaad soms vinden mensen het totaal niet grappig als je uk ook wil bewijzen dat ze echt een neus hebben.
pi_66497825
Stiemie, wat een heerlijke meid heb je toch..
Ik wacht nog met smart op fatsoenlijke woorden naast hap en hebbuh

P_iglet, Chris drinkt zijn tuitbekers melk vaak niet leeg.. Er blijft regelmatig een halve staan. Ik denk dat we zo'n 150cc melk erin doen, dus als hij elke dag 1 hele, en 1 halve drinkt, zit je op 225cc.. Nog genoeg over voor toetje

Chris krijgt verder nog wat diksap/roosvicee, verse sinaasappelsap, thee (met honing of melk, of zonder), appelsap (pakjes onderweg) of gewoon lekker water..
Nijna, als ik een beetje mag gokken, dan denk ik dat hij gemiddeld naast die 225 cc melk nog 300 cc aan zoete dranken (2 bekers) en nog eens 150cc thee, en verder naar behoefte een beker/glaasje water.

We geven tegenwoordig wel meer uit een gewoon glas. En dat gaat best goed. Ook zelf vasthouden, en doseren.. Alleen het terugzetten gebeurd af en toe nog voordat het glas weer recht staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')