In de jegdherberg bij slot Rijnauwen, met dat poortgebouwquote:
Ik heb jaren naast Bunnik gewoond, maar zou niet weten waar die jeugdherberg ligtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In de jegdherberg bij slot Rijnauwen, met dat poortgebouw
Eigenlijk vlak naast de provinciale weg, in het bos... Ken je wel slot Rijnauwen en die bunkers enzo daar?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb jaren naast Bunnik gewoond, maar zou niet weten waar die jeugdherberg ligt
Oeh nicequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In de jegdherberg bij slot Rijnauwen, met dat poortgebouw
Vanaf mijn geboorte totdat ik in Enschede ging sturen (op m'n 17e) in de gemeente Zeist, op drie verschillende adressen. In Couwenhoven (Zeist-West) woonde ik het dichtste bij Bunnikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh niceheb ooit nog daar willen werken
waar heb je gewoond dan tim?
Volgens mij wist ik dit wel jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf mijn geboorte totdat ik in Enschede ging sturen (op m'n 17e) in de gemeente Zeist, op drie verschillende adressen. In Couwenhoven (Zeist-West) woonde ik het dichtste bij Bunnik
Leuk om te zien!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
praktijk tropenziekten
(speciaal voor wyccie)
http://www.dumpert.nl/med(...)2/human_bot_fly.html
Nee, wel allemaal ander eten maar ik wou een beetje redelijke maaltijd. Daarom vanmiddag ingrediėnten gekocht voor macaroni, maar heb geen zin om het te maken. Terwijl het niet zo gek veel werk is... ik heb gewoon écht geen zinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:02 schreef wyccie het volgende:
Geen chips in huis? Ik heb hier twee open zakken.
Voorgesneden groente?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, wel allemaal ander eten maar ik wou een beetje redelijke maaltijd. Daarom vanmiddag ingrediėnten gekocht voor macaroni, maar heb geen zin om het te maken. Terwijl het niet zo gek veel werk is... ik heb gewoon écht geen zin
Foto's maken en posten zodat ik ook een beetje kan meegenieten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef Nesle het volgende:
Koffer is gepakt, zometeen naar een 'feestje' en dan lekker slapen. Om 10u pakken we de trein en om half 2 vliegen we naar New York!
Tot over een paar daagjes
Yup. Ik weet dat je er extra voor betaalt, maar het is wel een makkelijke en handige manier om in een keer prei, paprika, ui en zo te kopen. Als ik dat allemaal los moet halen komt het misschien niet op, en het is veel meer werk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voorgesneden groente?
Ik namelijk niet; broccoli en champignons.
Klopt, ik heb nu vaak twee zakken wokgroenten in de diepvries.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yup. Ik weet dat je er extra voor betaalt, maar het is wel een makkelijke en handige manier om in een keer prei, paprika, ui en zo te kopen. Als ik dat allemaal los moet halen komt het misschien niet op, en het is veel meer werk.
Ik heb wat gegeten van de bezorgThai, was wel weg te werken maar ik zou het niet aanraden aan anderen... daarna nog een tosti (Nem, als je tosti's maakt met kaas bovenop... doe je dat dan in de pan of in een tosti-apparaat?) en wat speculaasijsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nu vaak twee zakken wokgroenten in de diepvries.
Nu had ik zin om verse groente te halen, maar vaak komt het erop neer dat ik geen zin heb om te koken, of dat er iets tussenkomt en ik het spul dan weg kan gooien. Daarom voortaan meer diepvries, en het smaakt ook gewoon goed.
Ik denk dat ik zo toch maar even ga koken. Waarschijnlijk zal ik toch wel honger krijgen, en dan is chips niet echt gezond.
Decadent ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef wyccie het volgende:
Thais is lekker. Volgens mij hebben we hier geen bezorgThai, ik laat trouwens nooit iets bezorgen. Vind ik op de een of andere manier zo decadent.
Of slechte planning. Als je niets in huis hebt en de winkels zijn dicht kan bezorgen toch handig zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
Je eten laten bezorgen, in plaats van er zelf naartoe gaan.
Het voelt eigenlijk meer als een mix van decadentie en luiheid. Vaak is het het laatste natuurlijk.
Leuk feestje gehad?quote:
Ik post ze gewoon sowieso.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Beter kan ik het niet uitleggen, Soempie heeft nog wat foto's online gevonden, vraag haar maar er eentje te posten als je een indruk wilt
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klinkt leuk Wiebel![]()
Ik kom er net achter dat ik de TOEFL (Test of English as a Foreign Language) gerockt hebIk heb 113 van de 120 punten, met een perfecte score op het schrijf gedeelte
en de meeste universiteiten hanteren een minimum van tussen de 61 (!) en 80![]()
Eeennnn ik ga morgen naar de Kaiser Chiefs!![]()
Goed dus.quote:
Wyccie +1quote:Op zondag 15 februari 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
Dus vandaag gaan er drie AKQ SC'ers vliegen?
Hardstikke gezellig maar weinig Valentijnquote:
Zolang het blijft vriezen hoef je er niet op te rekenenquote:Op zondag 15 februari 2009 09:36 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetbal is hier weer eens afgelast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |