No, SAT is een gepasseerd station, het is de TOEFL. Die heb ik eind januari gemaakt, maar de scores zijn er gewoon nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je je SAT nog maken?
voor Hoeveel scholen heb je je aangemeld?
Wat bedoel je met tranceiver proberen? Bij welke aflevering ben je? Er zijn genoeg geheimen die nog duidelijk gaan worden hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:Dan heb je wat te doen toch
Ik vind het mooi dat iedereen een verhaal heeft, en geheimen, en dat hun eigen geheimen vrij vlot boven water komen maar dat de geheimen van het eiland veel langer duren![]()
Klein vraagjeDat ene met die piloot, is dat gedaan door datzelfde wat ze later tegenkomen als ze tranceiver gaan proberen?
In Tabula Rasa testen ze de tranceiver. Locke is nog nauwelijks in beeld geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tranceiver proberen? Bij welke aflevering ben je? Er zijn genoeg geheimen die nog duidelijk gaan worden hoorHet geheim van Locke bijvoorbeeld, dat duurt dacht ik wel even
Op het moment even niksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
No, SAT is een gepasseerd station, het is de TOEFL. Die heb ik eind januari gemaakt, maar de scores zijn er gewoon nog niet
Voor 7
Wat doe jij eigenlijk?
Ik heb er letterlijk nachtmerries van gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Tabula Rasa testen ze de tranceiver. Locke is nog nauwelijks in beeld geweestMaar dat 'onbekende monster' vind ik echt dodelijk eng
quote:
Nou mag hopen dat ik dat niet krijg, zal Pitt leuk gaan vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb er letterlijk nachtmerries van gehad
Werk je dan ook niet of zo?quote:
Ben daar mee bezigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Werk je dan ook niet of zo?
Nee jij zet het er gewoon verkeerd neerquote:
De Tabula Rasa? Zegt me helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Tabula Rasa testen ze de tranceiver. Locke is nog nauwelijks in beeld geweestMaar dat 'onbekende monster' vind ik echt dodelijk eng
Waar in Bunnik?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie zijn lekker bezig
Ik ga dvdtje (Grey's!![]()
) doen en dan slapen
Net terug uit Bunnik van de zesdeklas dagen...Oftewel moe!
![]()
Truste straks
Ik denk dat ik het al weetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
De Tabula Rasa? Zegt me helemaal nietsVeel ben ik ook wel weer vergeten, is ook alweer 4 jaar geleden dat ik dat heb gezien
Dat is dat omhooggevallen kindsterretje uit de stalling Walt Disney.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Supersheep het volgende:
Oh, het is Hannah Montana. Die is momenteel nogal in de uitverkoop.
Heel blijven, anders koop ik de rechten van de AKQ-reeks op.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef MaJo het volgende:
Welcome back koorts
ik ga even een tukkie doen
Ik was niet serieus.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik single ben. Valentijnsdag is een grote farce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |