Zelfmoord plegen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tuurlijk
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
zweven nog welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:50 schreef Tally het volgende:
Ik denk elke keer aan halloween vandaagMijn collega komt elke keer langs mijn kantoor zweven..
En dat is echt een spook
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:50 schreef Tally het volgende:
Ik denk elke keer aan halloween vandaagMijn collega komt elke keer langs mijn kantoor zweven..
En dat is echt een spook
jaquote:
Ja vaak rent ze door de gang.. En ik heb al een paar keer mijn voet uitgestoken in de hoop dat ze op dr bek zou pleuren maar elke keer trek ik hem te vroeg wegquote:
92quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
moos, wat was je qq score ?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vaak rent ze door de gang.. En ik heb al een paar keer mijn voet uitgestoken in de hoop dat ze op dr bek zou pleuren maar elke keer trek ik hem te vroeg wegomdat ik toch niet durf..
Lolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vaak rent ze door de gang.. En ik heb al een paar keer mijn voet uitgestoken in de hoop dat ze op dr bek zou pleuren maar elke keer trek ik hem te vroeg wegomdat ik toch niet durf..
Dat is de dag dat ik mijn spullen pakken magquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
* tripack wacht op de dag dat Tally dat wel durft
Weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik weet alleen dat ik goed kan schatten hoe goed ik ben in taalkundenja da heb je goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is de dag dat ik mijn spullen pakken mag
ik vraag me af, hoeveel lui daar al overheen zijn geweestquote:
nou **NEWSFLASH** ik zou het ook wel willen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag me af, hoeveel lui daar al overheen zijn geweest
jeejquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ey, moos..mijn probleem is opgelost
IK zeg PARTYquote:
Mooi ik wacht het geld afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kunnen ze gelukkig dat bedrag op mijn rekening over maken![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
jeej
Dus toch de stekker erin doen?
ik zei MIJN rekening hoa !quote:
Niks boeiends dus de 21ste is goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
IK zeg PARTY
heb je de 21e wat?
Jammerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zei MIJN rekening hoa !
quote:
wat is er de 21equote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
IK zeg PARTY
heb je de 21e wat?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
VVD: 'Rode exitknop in games komt er' :-Rode-exitknop-in-games-komt-er-.html
WTF!!!
niet waar jij poste na mij nogquote:
kut je hebt gelijk!quote:
komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk!
FOEI WL FOEI
NIKSquote:
dat is dus het eerste wat ik uit de exe/dll files ga slopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
VVD: 'Rode exitknop in games komt er' :-Rode-exitknop-in-games-komt-er-.html
WTF!!!
hebben jullie dan een feestje met zn allen ?quote:
konijntje nog steeds aan het etenquote:
dat lukt je toch nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat is dus het eerste wat ik uit de exe/dll files ga slopen
frietquote:
jawel hoorquote:
HIJ KAN NIET PRATEN NIE !quote:
HET IS GVD PATAT !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
friet
zeggen ze ook in die reclame
de luidruchtigste FRIET
dan kan je vast ook wel beveiligingen eruit slopen. starforce edquote:
quote:
FRIETquote:
Het is patatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
friet
zeggen ze ook in die reclame
de luidruchtigste FRIET
patatquote:
Friet is juist voor belgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef Sgele het volgende:
Friet, we zijn toch godverdomme geen Belgen!
Patattekes, ik dacht het nietquote:
frietquote:
rickrollerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Patat VS FrietPatat Friet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gohquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
je moet gewoon zo maken, dat de stemmen van friet ook bij patat worden opgeteld
Het is bekend onder diverse benamingen die in verschillende delen van het Nederlandse taalgebied gebruikelijk zijn. In de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland men het meestal over patat heeft.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zal die stomme zuiderlingen eens leren met hun friet.
bokkejoch!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Patat VS FrietPatat Friet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Nee gijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zal die stomme zuiderlingen eens leren met hun friet.
Ja wat denk jij nouquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]kerel ook gedaan hebben
moozzie is koning
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef tripack het volgende:Raspatat
das lang geleden dat ik dat op heb
kom we maken er een topic voor aan met alleen friet als keusquote:
quote:
die wannabe belgen, met hun accentquote:
tis wel pokkezooi om te makenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]DAT IS MIE LEKKER
edit: het is toch rasPpatat ?
dan zou het nog wel heeeel origineel zijn zegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kom we maken er een topic voor aan met alleen friet als keus
ik eet dat iedere weekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef tripack het volgende:Raspatat
das lang geleden dat ik dat op heb
[ afbeelding ]
haalden wij altijd op texelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef tripack het volgende:
[..]
tis wel pokkezooi om te makenmat dat poeder en watertroep
dan houden we het lekker op een frietje pindaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Sgele het volgende:
Het interresseerd me eigenlijk geen hol wat het is. Volgens mij is volgens de van Dale 'friet' een synoniem van 'patat'
voor ons is het speciaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik eet dat iedere week![]()
de pier , je weetscht
de mytylschool uit pluskut belde net, ze zijn je kwijtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die wannabe belgen, met hun accent
jah dat hebben ze veel in den haag en omstreken.. ben het hier nog niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik eet dat iedere week![]()
de pier , je weetscht
ik kom ook uit zuid holland hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die wannabe belgen, met hun accent
Van Dalequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Sgele het volgende:
Het interresseerd me eigenlijk geen hol wat het is. Volgens mij is volgens de van Dale 'friet' een synoniem van 'patat'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |