Pwndquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Olep het volgende:
Today, I handed my PhD dissertation, which I have spent the past year researching and writing full-time. Last night, my roommate set an autocorrect on Word that changed "neither" to "nigger." I didn't notice until after I handed it in. My professor is black. FML
jij verveelt je hequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo leuke avatar
Daar wordt je echt krank vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
??
deze ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Debbie en LL staan er ook op
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
bitchfightquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde iets ...quote:
Jahquote:
LL jij ook nog hierquote:
In eigen persoonquote:
gelukkig maarquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=d06f9ef3f3c812ead674db71a6b3bc5d
Whahahhahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vind je van mn filmpje moozzie ?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=d06f9ef3f3c812ead674db71a6b3bc5d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]ik wist wie zij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stiekem ben ik bang voor haar
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ik ben ook bang voor haarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:38 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wist wie zij was![]()
stiekem ben ik bang voor haar
dus mijn angst is niet ongegrond?quote:
Volgens mij is half FOK! bang voor haar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:40 schreef tripack het volgende:
[..]
dus mijn angst is niet ongegrond?
wat is het slimst om te doen??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij is half FOK! bang voor haar.
En de andere helft slijmt bij der
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |