Hmm dat klinkt bekend. Vorige cd van U2 daar gepreordered... Had em 3 weken later dan de mensen die gewoon naar de FRS waren gegaan...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
cd wow doet er nu al 3 weken om de dubbel cd van Adele bij mij thuis te krijgen, nog steeds niet verzonden
daar zouden we ons tegen moeten verzekerenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Sommige wel, maar heb je claudia wel eens horen praten...
Geloof dat hij laatst werd genoemd als een van de grote talenten van 3fm... ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef wwwer het volgende:
waarom moet er nu een van de leukste Dj's van 3 fm vervangen worden door die eikel van een tumor tumorecht.. die moeten ze meteen verbannen naar 538 of zo...
Of ben ik echt de enige die hem vreselijk vind?
Zelfde met Franz zijn dubbel cd uitvoering, wacht daar nu ook 3 weken opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt bekend. Vorige cd van U2 daar gepreordered... Had em 3 weken later dan de mensen die gewoon naar de FRS waren gegaan...
Hij jeukt al minder dan in het begin, maar het irriteert nog steedsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef wwwer het volgende:
waarom moet er nu een van de leukste Dj's van 3 fm vervangen worden door die eikel van een tumor tumorecht.. die moeten ze meteen verbannen naar 538 of zo...
Of ben ik echt de enige die hem vreselijk vind?
Vooral dat nare gegrinnik van em steeds. brrrrrrquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij jeukt al minder dan in het begin, maar het irriteert nog steeds
Ik zet de radio gewoon op een andere zender als Timur de Ether lastig komt vallenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef wwwer het volgende:
Gewoon 3fm gaan bestoken met mails, brieven, faxen SMSjeswie weet helpt het.. weg met Timor (zoals je wil Dandelion)...
Krijg echt altijd 538 ideen als ik hem bezig hoor.. maar ja zal wel mij liggen
Dat vind ik bij Giel zo irritant. Als hij lacht door een grap van een luisteraar, gast, dan blaast hij lucht uit via zijn neus, eigelijk wat iedereen (ten minste, ik) doe als iemand iets grappigs zegt. Ik blaas eerst lucht uit, en dan lach ik pasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Vooral dat nare gegrinnik van em steeds. brrrrrr
Niet vergeten weer uit te loggen dan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nee gratis internet opt werk en de laptop van n collega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |