Timur...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef Brennel het volgende:
Claudia d'r af zo dus?![]()
![]()
Wie zit ervoor in de plaats? Ene Venema?
quote:
Toch schakel ik om 12 uur over naar KX (12-13 Van Inkel, 13-14 Ekdom).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Nouja, het kan er nét iets beter mee door dan Claudia.
Naar wie?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is dat ik de radio aan heb staan, anders was ik met tomaten gaan gooien.
Natuurlijk ga ik er automatisch van uit dat mensen die in dit topic posten 3FM op hebben staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar jou natuurlijk. De afkorting TH kan namelijk ook voor een humanitaire ramp staan.
Anders post ik ook niet. Of ik moet net wat horen over 3FM dat ik mee wil/moet delen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik er automatisch van uit dat mensen die in dit topic posten 3FM op hebben staan.
Wel heel wat extremer dan More Than Words.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef Dandelion het volgende:
whehe Extreme... die naam en dan deze muziek.
Iig wel wat 'extremer' dan die vreselijke ballad-hit van zequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef Dandelion het volgende:
whehe Extreme... die naam en dan deze muziek.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel heel wat extremer dan More Than Words.
Zou Ekdom weer dat huisvrouwen-verhaal vertellen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Iig wel wat 'extremer' dan die vreselijke ballad-hit van ze.
Luie donderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef TIM-846 het volgende:
Een goedemiddag gasten! Ik ben net wakker
quote:Meisje maakt het uit op radio 3FM
Opmerkelijk
Geen Valentijnsdag maar Faal & Pijn-dag. Dat is het voor een jongen die op de radio te horen kreeg dat zijn relatie over is. Zijn vriendin maakte het live op de radio uit.
Hoewel de twee samenwonen is de jongen blijkbaar nog niet over zijn ex heen. "Ik vetrouw je niet meer helemaal. Elke keer als ik jullie samen zie doet het pijn", aldus het meisje. Giel Beelen had speciaal voor vrijdag de dertiende luisteraars opgeroepen hun relatie uit te maken. De jongen, die iets speciaals voor Valentijnsdag had georganiseerd, vond zelf dat de relatie juist erg goed ging.
Overigens zou het natuurlijk ook een grap kunnen zijn. Vorig jaar trapte Giel ook in een telefoongesprek van ene Otto die zijn dood aankondigde. Het fragment is hier terug te luisteren vanaf 21.40 minuten.
I know, cd'tje met Get the funk out was ook nog best aardig. Maar toch, dat ze dan bekend worden met dit soort platen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel heel wat extremer dan More Than Words.
Middagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef TIM-846 het volgende:
Een goedemiddag gasten! Ik ben net wakker
Jalourse blik , ik kan het hier niet eens luisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch schakel ik om 12 uur over naar KX (12-13 Van Inkel, 13-14 Ekdom).
Idd jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
die man maakt echt al 30 jaar dezelfde plaat. Toch knap.
Fucking hell, miss piggy heeft een kleuter verkracht!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
damn hij lijkt inderdaad net zo'n broekie als jordy
hij 13 en zij 15
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Fucking hell, miss piggy heeft een kleuter verkracht!
Sommige wel, maar heb je claudia wel eens horen praten...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat je je stem best wel kan verzekeren.
Die wordt eerder geplet door Piggyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja lach maar. Als Kermit van het weekend zelfmoord pleegt uit luduvudu praat je wel anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |