Casper het vriendelijke spookjequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onthullingen hier [ afbeelding ]
Laterquote:
o nu is het weer aan......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
Hé Ruud......... dat merk ik nu pas waarom heb je je Nena ava weer ineens?
is de liefde over met die andere?
Nee hoor, HELEMAAL niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
Hé Ruud......... dat merk ik nu pas waarom heb je je Nena ava weer ineens?
is de liefde over met die andere?
We wachten even op Liesjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:55 schreef FANN het volgende:![]()
de boel begint al in te kakken hier...........
Ging jij bijna dood of hij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:56 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand wel es de ervaring gehad dat je doodging.. Dus pure angst zeg maar. Ik wel .. beetje duf misschien. Was in een zomerhuisje met een vriendin. Lag echt verlaten en alleen in de duinen van Egmond. Ik had destijds een vriendje maar ik had het uitgemaakt. Mijn vriendin wilde nog verder feesten maar ik ging naar huis(je) ..... Paar uur later zat ik aan een gebakken eitje en op 1 of andere manier voelde ik ogen prikken. Beloerd zeg maar... Kreeg al de creeps en ff later zag ik een schim voor de ramen .. Ik had het mes nog in mijn handen (van het eitje) En ben achter de deur inde kamer gaan staan.. Ik hoorde de voordeur opengaan en dacht echt dat mijn laatste uur geslagen was.. Stapt die ex debiel binnen compleet bezopen !!! God wat een mazzel had ie. Die heeft me dus staan beloeren en besluipen. Acheraf was ik opgelucht. Ik heb hem in een stoel gepropt met een deken erover.. Zo lief was ik dan wel weer omdat ik blij was dat ik het mes niet nodig had
ow....... gadver......... jah dat lijkt me ook doodeng......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:56 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand wel es de ervaring gehad dat je doodging.. Dus pure angst zeg maar. Ik wel .. beetje duf misschien. Was in een zomerhuisje met een vriendin. Lag echt verlaten en alleen in de duinen van Egmond. Ik had destijds een vriendje maar ik had het uitgemaakt. Mijn vriendin wilde nog verder feesten maar ik ging naar huis(je) ..... Paar uur later zat ik aan een gebakken eitje en op 1 of andere manier voelde ik ogen prikken. Beloerd zeg maar... Kreeg al de creeps en ff later zag ik een schim voor de ramen .. Ik had het mes nog in mijn handen (van het eitje) En ben achter de deur inde kamer gaan staan.. Ik hoorde de voordeur opengaan en dacht echt dat mijn laatste uur geslagen was.. Stapt die ex debiel binnen compleet bezopen !!! God wat een mazzel had ie. Die heeft me dus staan beloeren en besluipen. Acheraf was ik opgelucht. Ik heb hem in een stoel gepropt met een deken erover.. Zo lief was ik dan wel weer omdat ik blij was dat ik het mes niet nodig had
Wat denk je ?? allebij bijna. Ik van angst en hij van evt.. mijn reflexquote:
Ja, ik begreep het wel, maar omdat je met deze zin begonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je ?? allebij bijna. Ik van angst en hij van evt.. mijn reflex
moet je strakkies effe aan Manu vragen......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het wel, maar omdat je met deze zin begon![]()
Heeft iemand wel es de ervaring gehad dat je doodging
Wat heb jij met Manu gedaan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je strakkies effe aan Manu vragen......
Best maf hoe je je dan gedraagd .. Cool ofzo, anders kan je niet .. Ik kon geen kant op ...Sta je daar met een hema mesquote:
Oh jaquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Best maf hoe je je dan gedraagd .. Cool ofzo, anders kan je niet .. Ik kon geen kant op ...Sta je daar met een hema mes
Dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben .. Tis vrijdag de 13e. Enof iemand ook dit soort shit hebben gevoeld zeg maar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het wel, maar omdat je met deze zin begon![]()
Heeft iemand wel es de ervaring gehad dat je doodging
Ik denk dat de kans voor hem groter was![]()
Niet echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben .. Tis vrijdag de 13e. Enof iemand ook dit soort shit hebben gevoeld zeg maar.Van die kampvuur spookverhalen. Al is die van mij wel echt
Dat weet je pas op het moment supreme ... Ik heb niet in mijn broek gescheten btw.. Dat had ik eigenlijk wel moeten doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
was het zo'n klein schillemesje?
nou ik zou écht niet van te voren kunnen voorspellen hoe ik me op dat moment had gedragen........
of ik kruip onder het bed of ik sla zijn hersens in.........
één van de twee gaat het worden, maar ik zou niet weten welke.....
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben .. Tis vrijdag de 13e. Enof iemand ook dit soort shit hebben gevoeld zeg maar.Van die kampvuur spookverhalen. Al is die van mij wel echt
heb je éçht ''letterlijk'' jezelf bescheten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je pas op het moment supreme ... Ik heb niet in mijn broek gescheten btw.. Dat had ik eigenlijk wel moeten doen
Nee juist niet en dat verbaasd mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je éçht ''letterlijk'' jezelf bescheten?
of bij wijze van..........?
Ik zie d'r al lopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.........ik zag het al bijna voor me.........
jammer.......![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie d'r al lopen
(net of ze d'r eerste tampon in heeft)
Later dan maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:21 schreef FANN het volgende:
ik ga eens even een paar huishoudeijke klusjes doen hier......![]()
op dit tijdstip........?
ja op dit tijdstip.... waarom niet?
hoef ik het morgen niet te doen..........
tot later jongelui.......... en voor de slapers welterusten![]()
Truste Souryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar ff liggen .. Heb een AH bestelling gedaan en ipv tussen 18:00 en 22:00 komen ze tussen 08:00 uur en 10:00 Godver de godver
Ik bijna. Nog een peuk.quote:
okquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik bijna. Nog een peuk.
Heb je al iets gevonden Heidi?
Ga eens opschieten dan.quote:
Dood gaan is niet eng.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:56 schreef Soury het volgende:
Tis toch echt zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik blijf het een ongeloofelijk verhaal vinden
(niet dat ik hem niet geloof)
Hoop wel, dat we allemaal nog even mogen genieten van het leven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dood gaan is niet eng.
Juni 2006.
Ik zag het helemaal niet meer zitten. De hele wereld om mij heen bestond niet meer.
Een gevoel van machteloosheid. Een leegte die niet te beschrijven was.
Je voordoen als iemand die je niet bent. Tja, je wilt een ander niet opschepen met je problemen.
Je zet een masker op naar de buitenwereld. Je doet je voor als iemand die je graag zou willen zijn.
En het lukt je om diegene te zijn wie je werkelijk bent.
Maar dan kan je dat niet vasthouden.
Je zit uren en uren en uren te bedenken hoe je eruit kan komen.
In iedere situatie komt er één woord boven.... RUST
Je hebt een paar honderd medicijnen en besluit die RUST te nemen..
Dan krijg je "bezoek". Mensen die je roepen om te komen. En je kijkt hoe andere mensen met je bezig zijn. Je maakt alles mee. "We raken hem kwijt..We zijn hem kwijt..."
En daar lig je dan. DOOD.
Het was mijn doel ook om niet meer die pijn te hebben. En ik vernam alles. Tot een dokter of een verpleegster ofzo iets raars vernam.
KUT, ik was niet dood.
Toen werd ik wakker en ik snapte er niets meer van. Komt er zo'n spiegeloog bij je, waarbij je denkt dat die eerder hulp nodig heeft, zo verstrooid was dat mens.
Vrijdag de 13e. Wat is er nu mooier om er dood te gaan?
Dood gaan doet geen pijn, dood gaan is fijn, maar blijven leven is heel veel fijner.
Te lang naar de paarden gekeken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef Copycat het volgende:
Oi!
Ik bedenk me opeens (onder het uren boeken ... a wandering mind is a burden forever) dat ik vannacht over DGKBrian heb gedroomd. En dat ik 'm aardig vond, ook.
Gelukkig was het geen natte droom.
Stampen maar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Er kwam geen paard aan te pas. Wel de "Ik heb 'm toch gekocht !!!111Einsz111!!!' FOK!grap en mijn moeder. Maar hoe of wat precies ben ik alweer vergeten. Gelukkig.
Nu heb je vast een bad hairday. Oh, of het is de sigaret!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Er kwam geen paard aan te pas. Wel de "Ik heb 'm toch gekocht !!!111Einsz111!!!' FOK!grap en mijn moeder. Maar hoe of wat precies ben ik alweer vergeten. Gelukkig.
Succesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:01 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag een soort sollicitatiegesprekje voor een opleiding die ik wil gaan doen.
Een beetje wel, die bad hairday. Mijn pony leidt vandaag een eigen, doelloos bestaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Nu heb je vast een bad hairday. Oh, of het is de sigaret!
Oh jij bent er vroeg bij!quote:
Ik heb de ski-schans vandaag en t staat best tofquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Haha Noek, het was toch vocht![]()
![]()
Vanmorgen stond ik op - 3.7. Gewoon 8 ons lichter dan gister![]()
Dus ik hoef nog maar 6.3.
Nog 1.3 en ik zit op de helft, dan mag ik een kadootje![]()
Pics of er ligt geen sneeuw.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb de ski-schans vandaag en t staat best tof
Hahaha ik had precies dezelfde kromme redenatiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:54 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Natuurlijk, het was ook ijs. Dat ontdooit en dan wordt het water. Niks aan het handje.
Je wii apparaat weer blij natuurlijk. Iedereen blij!
Pics? Van me hoof?quote:
Ja. Maar ik weet niet meer wat, misschien weet buuv het nog.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Heb je al een cadeautje voor jezelf uitgekozen, CarO?
Ja, van je harses. Jens het maar in mijn pm want we arrre not so safe herrre. Aangezien foto's maar zo bij je buren kunnen belanden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pics? Van me hoof?
Dat kan ik toch niet zelf mafkees!
Sneeuw ligt hier wel. Klein beetje. Dat kan dan wel als je persee wil.
Heb een bad hairday,,geef me glans,, laat het wapperen, en krul,quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat moet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:59 schreef CarOnline het volgende:
En jij? Beloon jij jezelf voor een maand niet in de auto roken?
Of die van na het eten? Is wél leuk natuuk
In bed gaan liggen, kop onder de dekens. Over 4 dagen kom je er weer uit en zie daar, je bent gemetamorfosiseerd! Beterschap!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb een bad hairday,,geef me glans,, laat het wapperen, en krul,
verder een neus, waar Pipo jaloers op zou zijn
loop met rode ogen, als een wolf in de nacht.
dit komt nooit meer goed.
Daarom kijken al die Spanjaarden naar me, dacht eerst van, die denken, wat doet een Hollander nu in Spanje, het is pas February, maar neen, ik moet een metamorfose, geef me op, of zijn die progammas er niet meer in Nederland.
![]()
leve de verkoudheid.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Te lang naar de paarden gekeken?
Echt?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, van je harses. Jens het maar in mijn pm want we arrre not so safe herrre. Aangezien foto's maar zo bij je buren kunnen belanden.
Als een wolf in de nachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb een bad hairday,,geef me glans,, laat het wapperen, en krul,
verder een neus, waar Pipo jaloers op zou zijn
loop met rode ogen, als een wolf in de nacht.
dit komt nooit meer goed.
Daarom kijken al die Spanjaarden naar me, dacht eerst van, die denken, wat doet een Hollander nu in Spanje, het is pas February, maar neen, ik moet een metamorfose, geef me op, of zijn die progammas er niet meer in Nederland.
![]()
leve de verkoudheid.
misschien wel van je achterkantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?!
Wat stom! Hoe dat!
Bij de buren?!
Ja maar ik kan toch geen foto van mn zijkant maken.
Welke buren eigenlijk
Serieus? Bij de buren van NL of van VOL? Of echt zo bij jouw buren in de brievenbus?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef Noek het volgende:
Jens het maar in mijn pm want we arrre not so safe herrre. Aangezien foto's maar zo bij je buren kunnen belanden.
Die van nr.7.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?!
Wat stom! Hoe dat!
Bij de buren?!
Ja maar ik kan toch geen foto van mn zijkant maken.
Welke buren eigenlijk
misschien door die Spaanse pil die ik ingenomen heb, wat erin zit weet ik niet, maar helpt wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als een wolf in de nacht![]()
Hoe pooweeties!![]()
Beterschap!
In de bus! Srslyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Bij de buren van NL of van VOL? Of echt zo bij jouw buren in de brievenbus?
Spaanse Vlieg?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:11 schreef hondjes het volgende:
misschien door die Spaanse pil die ik ingenomen heb, wat erin zit weet ik niet, maar helpt wel.
Ja, daar geven ze paardenmiddelen. Ik had eens een fikse zonne-allergie en toen kreeg ik pillen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
misschien door die Spaanse pil die ik ingenomen heb, wat erin zit weet ik niet, maar helpt wel.
Leuk! Watvoor opleiding? Succes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:01 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Vandaag een soort sollicitatiegesprekje voor een opleiding die ik wil gaan doen.
Maar die is toch ook duidelijk te zien in je fobo? Of mis ik hier het punt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah echt? Gelukkig stond het paard goed op mijn fotoén heb ik er een gekozen waar je mijn bekje niet zo goed ziet.
En het is een afweging die je maakt he.
![]()
Maar eh, pm ff watskeburt?![]()
En caro, was het niet een dvd?
Oooh ja!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah echt? Gelukkig stond het paard goed op mijn fotoén heb ik er een gekozen waar je mijn bekje niet zo goed ziet.
En het is een afweging die je maakt he.
![]()
Maar eh, pm ff watskeburt?![]()
En caro, was het niet een dvd?
Ja, dat is ook zo. Ach what the heck, ik sta er niet met mijn blote tieten op en voor de rest is het ook maar de kop waar ik het dagelijks mee moet doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar die is toch ook duidelijk te zien in je fobo? Of mis ik hier het punt?
Hoe dan ook, ik vind het wel dapper, je foto's laten zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Ach what the heck, ik sta er niet met mijn blote tieten op en voor de rest is het ook maar de kop waar ik het dagelijks mee moet doen
dwars as ever, dus broek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik wil je trouwfoto ook zien!
You show me yours and i'll show you mine![]()
Alleen als je ook compleet met witte jurk enzo bent
Have funquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef Gert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, plicht hier gedaan. Lekker vergaderen nu.![]()
Het is alleen bij grooooooooooooooote uitzondering hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vind het wel dapper, je foto's laten zien.
Die foto in je fobo is 11 jaar geleden? Heb altijd gedacht dat je er nú zo uitzagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is alleen bij grooooooooooooooote uitzondering heen ach, het is 11 jaar geleden. die foto's van vroeger vind ik niet zo erg.
die is van 2006quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die foto in je fobo is 11 jaar geleden? Heb altijd gedacht dat je er nú zo uitzag
Zo een lillike kop heb ik nou toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan nog behoorlijk recent. Dapper.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo een lillike kop heb ik nou toch ook weer niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, ik doel natuurlijk op de herkenning.
Es war sehr toll! Aber jetzt gibt's wieder eine Stunde auf der Welt Weite Wunderbahn.quote:
Die is tof.quote:
Tenminste één iemand die er wat van heeft opgestoken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
't Is toch wat ...
Dankzij Noek weet ik voortaan hoe je linkjes zelf tekstueel kunt invullen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Dankzij Noek weet ik voortaan hoe je linkjes zelf tekstueel kunt invullen.
Ik deed het af en toe, maar dan moest ik eerst bij iemand afkijken en deed ik die code zelf intypen. Ik ben gewoon geen nerd , maar wel gerickrolled.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
Dat je dat nog niet wist, jij quasi newbie!
Oe ja! Die is ook multi tof!quote:
Ik vind de The Pussycat Dolls dan ook leuk. Geestelijk net de 10 gepasseerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb daar helemaal niks mee, met heel die Lady GaGa niet en met dat Britney poppie stijltje niet.
Ik word oud.
O kut is dát het.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb daar helemaal niks mee, met heel die Lady GaGa niet en met dat Britney poppie stijltje niet.
Ik word oud.
Hebben wij het ook over gehad. Hij wil naar Metallica, ik naar Coldplay maar die zijn verdeeld en dat is dan weer moeilijk enzo. Ik trek dát wel, hij niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
O kut is dát het.![]()
Ik zit me net te verlekkeren aan Werchter, maar het zijn allemaal ouwelullenbands: Oasis, Placebo, Metallica, Coldplay. Maar ook Kings of Leon, die zijn wél van dit decennium.
Alleen: die bands zijn verdeeld over viér dagen. Dat trek ik niet meer. Ik word oud.
Volgens mij in september '09.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Coldplay ook. Wanneer komen ze eigenlijk?
Alweer? In Nederland?quote:
Da's ook nog eens een vrijdag en een zondag, Coldplay en Metallica.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Hebben wij het ook over gehad. Hij wil naar Metallica, ik naar Coldplay maar die zijn verdeeld en dat is dan weer moeilijk enzo. Ik trek dát wel, hij niet.
Er is schijnbaar voldoende vraag naar kaartjes (online bestellen heeft een uur gekost).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer? In Nederland?
Ze zijn in oktober ook al geweest.
Ik vind Coldplay maar een kutband.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Bij Coldplay viel ik trouwens in slaap.
Ja daahaag (quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay maar een kutband.
Beetje het Blof van (waar ze dan ook vandaan komen) Engeland ofzo. En de Counting Crows, ook al zoiets!
Maar iemand zei Placebo??
Coldplay is het net niet. Het begint vaak mooi, maar dan verzandt het weer in die klagerige melancholie-brij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Beetje het Blof van (waar ze dan ook vandaan komen) Engeland ofzo. En de Counting Crows, ook al zoiets!
Ik snap de vergelijking wel, qua zeurderige weemoedige door het leven getekendheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja daahaag ()Coldplay kun je echt niet vergelijken met Bløf.
Ik kan toch gewoon twee kutbands vergelijken op het punt dat het kutbands zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja daahaag ()Coldplay kun je echt niet vergelijken met Bløf.
De Jantje Smit van de emo-rock!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vond dat eerste nummer van Coldplay (Yellow, geloof ik) nog wel aardig. Niet echt mijn kopje thee, maar ook niet horrible. Maar daarna vind ik het allemaal een en dezelfde depressieve meuk.
Kom maar door met de rest van je platenkastquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Dementor het volgende:
Ik zal jullie nog eens wat geven om tegenaan te schoppen.
Oh ik dacht eerder aan één van jouw columns of dat hele hip en happening discussieforum op fruitenzuivel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom maar door met de rest van je platenkast
Neuh, dat lijkt te veel op werk. Laten we het gewoon over muziek hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerder aan één van jouw columns of dat hele hip en happening discussieforum op fruitenzuivel.
Heb jij dan nog veel origineel materiaal liggen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neuh, dat lijkt te veel op werk. Laten we het gewoon over muziek hebben
juist helemaal niet ........ alléén omdat één lullo iedereen uitlacht...... die gaat zelf nog wel eens op zijn bekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo een lillike kop heb ik nou toch ook weer niet?
ik klikte.........quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]Dat je dat nog niet wist, jij quasi newbie!
Het ging om Marrije, die het dapper vind dat ik m in mijn fobo heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
juist helemaal niet ........ alléén omdat één lullo iedereen uitlacht...... die gaat zelf nog wel eens op zijn bek
jij hebt een prachtkop
U bedoelt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb jij dan nog veel origineel materiaal liggen?
De Sjonniesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar da's toch al gauw. Of je moet van de Sjonnies houden.
Maar dat vind ik van iedereen hoor, die recente foto's van zichzelf laat zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het ging om Marrije, die het dapper vind dat ik m in mijn fobo heb.![]()
Ik vind deze wel mooi:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vond dat eerste nummer van Coldplay (Yellow, geloof ik) nog wel aardig. Niet echt mijn kopje thee, maar ook niet horrible. Maar daarna vind ik het allemaal een en dezelfde depressieve meuk.
quote:
Nog één keer de bostella dansen dus deze zomer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze gaan uit elkaar trouwens eind dit jaar![]()
Na de zomerfeesten ofzo geloof ik
Ze hebben je in de rookkamer gezet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:![]()
Als enige hoef ik én niet van kamer te wisselen én mijn kamer niet te delen met anderen. En dan zit ik straks toch tussen alle andere creatieven.
Anders ik wel, deze is prachtig!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Dementor het volgende:
Ik zal jullie nog eens wat geven om tegenaan te schoppen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben je in de rookkamer gezet?
OW. Dat is nou weer niet zo tof.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze gaan uit elkaar trouwens eind dit jaar![]()
Na de zomerfeesten ofzo geloof ik
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Vorig jaar waren ze er ook maar stondblöf
als hoofdact. En dáár weiger ik voor te betalen.
Zoiets. Op het einde van de dag, als ik geen zin meer heb om half buiten te roken, doe ik de deur dicht en het raam open en rook ik hier. Maar! Niet lang meer, want ik raak steeds meer gemotiveerd om te stoppenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben je in de rookkamer gezet?
Stomme piemel, Coldplay is goed!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja kom maar op met die grafherrie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en zal ik jullie dan blij maken met wat ik de laatste tijd veel luister??
Nee met liefdequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kom maar op met die grafherrie.![]()
Als het maar niet iets met 'smoke' is of zo.
Hij valt inderdaad wel in herhaling herhaling herhaling herhaling.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
Dat boekje van Carr is ruk geschreven omdat het lastig is om een heel boek te schrijven over iets dat je ook in een paar zinnen kunt vertellen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
Tijdens het lezen gisteravond had ik helemaal geen trek meer in een peuk, maar ik moet doorroken.
Smoke City!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kom maar op met die grafherrie.![]()
Als het maar niet iets met 'smoke' is of zo.
Écht! Anders werkt de methode niet.quote:
Wie?quote:
Ik zat in de verkeerde slowchatquote:
Leuk liedje wel!quote:
Lees toch eens leren!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat in de verkeerde slowchatStonden er 3 bovenaan in General Chat
Mja... nou ja. Bril-jánt van wijlen meneer Carr.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
En dat verhaal over dat monstertje dat gevoed moet worden, snijdt mi wel hout.
Ik heb het gelezen maar mijn vingers waren me te snel afquote:
Als je het maar bij filmavondjes houdt dan. En die niet ineens 5x per week gaat organiseren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
Maar ik blijf wel tijdens gezellige (film)avondjes dat jointje met vrienden roken. Je kunt het ook allemaal overdrijven.
Je kan je wiet ook gaan spuiten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
Maar ik blijf wel tijdens gezellige (film)avondjes dat jointje met vrienden roken. Je kunt het ook allemaal overdrijven.
Die was toch gisteravond al exit?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En BrandX: wij hangen graag de NSB'er uit voor die kwiebus.
Ik rook geen pure wiet. Ben ik allergisch voor. Mixjointje gaat nog, maar doet u mij maar liever polm.quote:
Das hasjquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rook geen pure wiet. Ben ik allergisch voor. Mixjointje gaat nog, maar doet u mij maar liever polm.
Ik ben ook wel eens gestopt met roken en ging toen polm en/of wiet puur in pijpjes roken zonder tabak en net wat Gert zei, ik leek wel een genaaid schaap zo stoned de hele dag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rook geen pure wiet. Ben ik allergisch voor. Mixjointje gaat nog, maar doet u mij maar liever polm.
Neuh, dat wil ik ook niet. Kan ik niet eens met een 40urige werkweek. En daar word ik ook veel te apathisch van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Coos het volgende:
Ik ben ook wel eens gestopt met roken en ging toen polm en/of wiet puur in pijpjes roken zonder tabak en net wat Gert zei, ik leek wel een genaaid schaap zo stoned de hele dag.
Maar hoe dan ook ik wens je succes.
Vis!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef Coos het volgende:
En nu de hamvraag voor vandaag: vlees of vis?
Ik zit al uren in dubio.
Vleesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef Coos het volgende:
Ik zit al uren in dubio.
Jij bent duidelijk niet katholiek van huis uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef Coos het volgende:
Ik zit al uren in dubio.
Het voedingscentrum adviseert 2 keer per week vis te eten, waarvan 1 keer vette vis.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef Coos het volgende:
Je ben zeker katholiek?quote:
Ham!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef Coos het volgende:
Ik zit al uren in dubio.
De TT is toch niet: vanavond vlees of vis? NIKS SLOTJE!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het voedingscentrum adviseert 2 keer per week vis te eten, waarvan 1 keer vette vis.
http://www.voedingscentru(...)elheden+per+dag_.htm
Opgelost, slotje.
En als je nu geen vis lust?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het voedingscentrum adviseert 2 keer per week vis te eten, waarvan 1 keer vette vis.
http://www.voedingscentru(...)elheden+per+dag_.htm
Opgelost, slotje.
Nee!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben zeker katholiek?![]()
Maar vis zal het wel worden want daar heb ik wel erg trek in.
Met een grote mixed salad erbij of zo.
Een gezonde vrijdag de 13e.
Van huis uit Nederlands Hervormd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet katholiek van huis uit.
En twee flessen Sancerre niet te vergeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben zeker katholiek?![]()
Maar vis zal het wel worden want daar heb ik wel erg trek in.
Met een grote mixed salad erbij of zo.
Een gezonde vrijdag de 13e.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:35 schreef CarOnline het volgende:
ze had hem zelf geschreven maar weet niet waarom
Zég dan niet dat het gestort is en kwijt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
De TT is toch niet: vanavond vlees of vis? NIKS SLOTJE!![]()
Nou Caro, gewoon die brief even afwachten dus, ongeduldig typ.
Lang leve de bureaucratie!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:35 schreef CarOnline het volgende:
Oh, de bank belde![]()
De brief dat mijn geld 5 feb. was overgemaakt mocht ik als niet verzonden beschouwen, want dat was een foutje. Haha. Ja. Het is niet overgemaakt namelijk. Dus mijn geld is ook niet kwijt.
Het staat op een tussenrekening. Nog steeds. En als ik mijn geld wil moet ik een brief afwachten, waarop ik mijn Postbanknummer in kan vullen. Want dat is namelijk niet bekend bij hun, mijn tegenrekening.
Die ik nog maar 34 keer genoemd heb.
Ik heb zélf wel een brief gehad dat ze het vrijgevallen geld naar de giro storten. Ja, waarom dat dan is is haar ook een raadsel. Maar ja, brief afwachten en ik had ook niet gister naar de bank hoeven rijden.
Voorlopig niets dus.
Echt, hoe bestaat het. En waarom ze dan zo'n brief schrijft dat het geld overgemaakt is?
Ja, geen idee, ze had hem zelf geschreven maar weet niet waarom
Ik lust ook geen vis, dus ik eet het niet.quote:
Maak me gek!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En twee flessen Sancerre niet te vergeten.
Ja. Bummertquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef Noek het volgende:
CarO, ik denk echt dat het nooit meer goedkomt.
Joh, die heeft andere dingen tussen d'r.. aan haar hoofd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zég dan niet dat het gestort is en kwijt.
Wat een muts.
quote:
Heb je een brief?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Maak me gek!!![]()
Geld is gestort dus een lekkere witte hoort erbij.
Computer says no..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, die heeft andere dingen tussen d'r.. aan haar hoofd.![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, alleen vissticksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik lust ook geen vis, dus ik eet het niet.
hou het maar op een ''brede'' iinteresse .....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:28 schreef Noek het volgende:
Fan! Wat weet jij veel van de.
Heb jij ergens stiekem zitten koemuniceren?
Niet! Je bent zonder mij wezen koe knuffelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]
hou het maar op een ''brede'' iinteresse .....
nee joh... ben gewoon een dierenliefhebberquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet! Je bent zonder mij wezen koe knuffelen.
Zo kwam ik weer bij dit:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef FANN het volgende:
![]()
ben effe weg plaatje is voor Noek.........![]()
met de geile stem van paul Jambers erbij als extraatje.........
Dat komt waarschijnlijk omdat ze 't gif gegeten hebben, blijven voeren dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:13 schreef Smash-it het volgende:
Ze rennen niet eens, ze lopen gewoon.
Ik zocht een plaatje van een chillende huismuis die zich wel thuis voelt, maar ik vind alleen maar smerige foto's van halve en onthoofde muizen in vallen. Nu ga ik ze dus helemaal niet neerzetten!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
Leken ze hierop, Smash?
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je kaak? Wat was het nou?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens gestopt met roken en ging toen polm en/of wiet puur in pijpjes roken zonder tabak en net wat Gert zei, ik leek wel een genaaid schaap zo stoned de hele dag.
Maar hoe dan ook ik wens je succes.
Is zalm geworden en hollandse garnalen om een tomaatje te vullen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:13 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb last van muizen! Dus paar weken geleden gif gekocht en daar wordt druk van gegeten. Gisteravond zag ik echter weer twee muizen rondlopen. Ze rennen niet eens, ze lopen gewoon.
Nu heb ik net vallen gekocht, maar ik durf ze niet neer te zetten. Net als vroeger, als ik mee ging vissen met mijn grote broer. Dan deed ik geen aas aan het haakje, omdat ik er niet aan moest denken dat ik ook echt een vis zou vangen.
Dilemma.
Oh, en Coos; vis! Lekkere tonijnsteak ofzo!
Niks aan de hand met kaak of bijholtes. 20 feb. naar de neuroloog.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kaak? Wat was het nou?
Een echt Soury topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mijn topic, wat doe je?
Vannacht veroveren we FOK!.
Was altijd heerlijke bedtelevisie op een katerige ochtend na het stappen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef Het_hupt het volgende:
mijn topic, wat doe je?
Vannacht veroveren we FOK!.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was altijd heerlijke bedtelevisie op een katerige ochtend na het stappen.
Lees eens ploatjes posten.quote:
Gezellige VrijMiBeau.quote:
Oh dat klinkt dan toch een stuk minderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Niks aan de hand met kaak of bijholtes. 20 feb. naar de neuroloog.
Gefeliciteerd Liesjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mag de interne opleiding doen!
![]()
Tof! Dat is 1 dag in de 2 weken naar school
En vandaag afscheid genomen van mijn eigen groep, en ik hoefde maar 2x een heel klein beetje te huilen![]()
(De ouders waren allemaal zo lief!!)
En dan maandag naar de 0-4 groep.![]()
Maar eerst weekend, en powernap uiteraard.![]()
Goedenavond Fok!
jeuhhhhhh Liesjuhhhhhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:44 schreef liesje1979 het volgende:Ik mag de interne opleiding doen!
![]()
Tof! Dat is 1 dag in de 2 weken naar school
En vandaag afscheid genomen van mijn eigen groep, en ik hoefde maar 2x een heel klein beetje te huilen![]()
(De ouders waren allemaal zo lief!!)
En dan maandag naar de 0-4 groep.![]()
Maar eerst weekend, en powernap uiteraard.![]()
Goedenavond Fok!
In mijn wereld is het nog maar half negen.quote:
Dat krijg je met een borrel om 16:30quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In mijn wereld is het nog maar half negen.
Ik had om half 1 mijn eerste glas wijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je met een borrel om 16:30
En de laatste of is het nu 02:30 voor jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had om half 1 mijn eerste glas wijn
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Het is geïnspireerd op een steelpannetje met resten van de roomprei, dat al een week op het gastel staat.
B en benieuwd hoe laat het stráks is! Cheers.quote:
Ziet er nog goed uit stokbroodje erbijquote:
Heb je het pannetje exprés laten staan, in de hoop er vroeg of laat een kunstwerk uit te kunnen slepen?quote:
Hij stond eigenlijk ergens anders, en ik heb hem speciaal voor de foto op het gasstel gezet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het pannetje exprés laten staan, in de hoop er vroeg of laat een kunstwerk uit te kunnen slepen?
Of was het gewoon luiheid in combinatie met schijt aan properheid?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
B en benieuwd hoe laat het stráks is! Cheers.
[ afbeelding ]
http://www.hoogstetijd.nl/quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
B en benieuwd hoe laat het stráks is! Cheers.
[ afbeelding ]
De jaren 70 spijkerbroekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
Beetje jammer dat ik niet weet wie er in mijn fotoboek gepost heeft
Helder. Dus we hoeven geen kunstzinnige interpretatie van braaksel veroorzaakt door een met opzet veel te snel naar binnen gewerkte plens slagroomvla te verwachten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij stond eigenlijk ergens anders, en ik heb hem speciaal voor de foto op het gasstel gezet.![]()
Nee, dat is oneerlijk. Er stonden meer items op het gasstel dat ik speciaal voor de foto ervan verwijderd heb.
Kunst dat spontaan ontstaat uit alledaagse dingen.
Niet express dus.
Moet je daar ná die fles graswodka nog naar toe? RSPKT!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.hoogstetijd.nl/
Mét webcam.
Ja, mooie broek. Maar wie zit erin?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, mooie broek. Maar wie zit erin?
Ik ga gewoon weer verderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
En de laatste of is het nu 02:30 voor je
Zie je ze voor het eerst danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het al geloof ik![]()
Wraakacties in het Fotoboek? :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |