Casper het vriendelijke spookjequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onthullingen hier [ afbeelding ]
Laterquote:
o nu is het weer aan......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
Hé Ruud......... dat merk ik nu pas waarom heb je je Nena ava weer ineens?
is de liefde over met die andere?
Nee hoor, HELEMAAL niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
Hé Ruud......... dat merk ik nu pas waarom heb je je Nena ava weer ineens?
is de liefde over met die andere?
We wachten even op Liesjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:55 schreef FANN het volgende:![]()
de boel begint al in te kakken hier...........
Ging jij bijna dood of hij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:56 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand wel es de ervaring gehad dat je doodging.. Dus pure angst zeg maar. Ik wel .. beetje duf misschien. Was in een zomerhuisje met een vriendin. Lag echt verlaten en alleen in de duinen van Egmond. Ik had destijds een vriendje maar ik had het uitgemaakt. Mijn vriendin wilde nog verder feesten maar ik ging naar huis(je) ..... Paar uur later zat ik aan een gebakken eitje en op 1 of andere manier voelde ik ogen prikken. Beloerd zeg maar... Kreeg al de creeps en ff later zag ik een schim voor de ramen .. Ik had het mes nog in mijn handen (van het eitje) En ben achter de deur inde kamer gaan staan.. Ik hoorde de voordeur opengaan en dacht echt dat mijn laatste uur geslagen was.. Stapt die ex debiel binnen compleet bezopen !!! God wat een mazzel had ie. Die heeft me dus staan beloeren en besluipen. Acheraf was ik opgelucht. Ik heb hem in een stoel gepropt met een deken erover.. Zo lief was ik dan wel weer omdat ik blij was dat ik het mes niet nodig had
ow....... gadver......... jah dat lijkt me ook doodeng......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:56 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand wel es de ervaring gehad dat je doodging.. Dus pure angst zeg maar. Ik wel .. beetje duf misschien. Was in een zomerhuisje met een vriendin. Lag echt verlaten en alleen in de duinen van Egmond. Ik had destijds een vriendje maar ik had het uitgemaakt. Mijn vriendin wilde nog verder feesten maar ik ging naar huis(je) ..... Paar uur later zat ik aan een gebakken eitje en op 1 of andere manier voelde ik ogen prikken. Beloerd zeg maar... Kreeg al de creeps en ff later zag ik een schim voor de ramen .. Ik had het mes nog in mijn handen (van het eitje) En ben achter de deur inde kamer gaan staan.. Ik hoorde de voordeur opengaan en dacht echt dat mijn laatste uur geslagen was.. Stapt die ex debiel binnen compleet bezopen !!! God wat een mazzel had ie. Die heeft me dus staan beloeren en besluipen. Acheraf was ik opgelucht. Ik heb hem in een stoel gepropt met een deken erover.. Zo lief was ik dan wel weer omdat ik blij was dat ik het mes niet nodig had
Wat denk je ?? allebij bijna. Ik van angst en hij van evt.. mijn reflexquote:
Ja, ik begreep het wel, maar omdat je met deze zin begonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je ?? allebij bijna. Ik van angst en hij van evt.. mijn reflex
moet je strakkies effe aan Manu vragen......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het wel, maar omdat je met deze zin begon![]()
Heeft iemand wel es de ervaring gehad dat je doodging
Wat heb jij met Manu gedaan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je strakkies effe aan Manu vragen......
Best maf hoe je je dan gedraagd .. Cool ofzo, anders kan je niet .. Ik kon geen kant op ...Sta je daar met een hema mesquote:
Oh jaquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Best maf hoe je je dan gedraagd .. Cool ofzo, anders kan je niet .. Ik kon geen kant op ...Sta je daar met een hema mes
Dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben .. Tis vrijdag de 13e. Enof iemand ook dit soort shit hebben gevoeld zeg maar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het wel, maar omdat je met deze zin begon![]()
Heeft iemand wel es de ervaring gehad dat je doodging
Ik denk dat de kans voor hem groter was![]()
Niet echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben .. Tis vrijdag de 13e. Enof iemand ook dit soort shit hebben gevoeld zeg maar.Van die kampvuur spookverhalen. Al is die van mij wel echt
Dat weet je pas op het moment supreme ... Ik heb niet in mijn broek gescheten btw.. Dat had ik eigenlijk wel moeten doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
was het zo'n klein schillemesje?
nou ik zou écht niet van te voren kunnen voorspellen hoe ik me op dat moment had gedragen........
of ik kruip onder het bed of ik sla zijn hersens in.........
één van de twee gaat het worden, maar ik zou niet weten welke.....
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ik nieuwsgierig ben .. Tis vrijdag de 13e. Enof iemand ook dit soort shit hebben gevoeld zeg maar.Van die kampvuur spookverhalen. Al is die van mij wel echt
heb je éçht ''letterlijk'' jezelf bescheten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je pas op het moment supreme ... Ik heb niet in mijn broek gescheten btw.. Dat had ik eigenlijk wel moeten doen
Nee juist niet en dat verbaasd mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je éçht ''letterlijk'' jezelf bescheten?
of bij wijze van..........?
Ik zie d'r al lopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.........ik zag het al bijna voor me.........
jammer.......![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie d'r al lopen
(net of ze d'r eerste tampon in heeft)
Later dan maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:21 schreef FANN het volgende:
ik ga eens even een paar huishoudeijke klusjes doen hier......![]()
op dit tijdstip........?
ja op dit tijdstip.... waarom niet?
hoef ik het morgen niet te doen..........
tot later jongelui.......... en voor de slapers welterusten![]()
Truste Souryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar ff liggen .. Heb een AH bestelling gedaan en ipv tussen 18:00 en 22:00 komen ze tussen 08:00 uur en 10:00 Godver de godver
Ik bijna. Nog een peuk.quote:
okquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik bijna. Nog een peuk.
Heb je al iets gevonden Heidi?
Ga eens opschieten dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |