quote:
Ja da's waarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
TT![]()
Ze heten ook allebei Isabelle hè, vandaar mijn verwarring
Lees de laatste zin in de OP eens?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand mijn icoontje uit de openingspost halen ?
Vraag maar aan Wyccie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lees de laatste zin in de OP eens?
Maar nu je hier toch bent, waarom doe je niet weer gezellig mee?
Een groot mens kan vergeven, tong.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Wyccie.
Ben weer weg succes verder
Zo heb jij tegenwoordig een sociaal leven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, gister naar de kroeg geweest met een collega/vakbroeder
Het houdt ook niet op op het moment. Vanavond eerst naar een ska-punk-achtig bandje en vervolgens waarschijnlijk naar een feest in een kraakpand. Volgende week Habib Koité in de Melkweg, naar Friesland voor m'n vaders 80e verjaardag en ga zo maar door....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb jij tegenwoordig een sociaal leven?![]()
Ik heb inmiddels ook gedouched, gegeten en gedronkenquote:reactie was even wat later ivm Lennon, flesje, badje enz.
Zo je bent er maar druk mee zeg... wij gaan a.s. maandag naar Theo Maassen, ons eerste avondje uit sinds de geboorte van Lennon en mn moeder past op.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het houdt ook niet op op het moment. Vanavond eerst naar een ska-punk-achtig bandje en vervolgens waarschijnlijk naar een feest in een kraakpand. Volgende week Habib Koité in de Melkweg, naar Friesland voor m'n vaders 80e verjaardag en ga zo maar door....
[..]
Leuk! Geen foto's maken, hè?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo je bent er maar druk mee zeg... wij gaan a.s. maandag naar Theo Maassen, ons eerste avondje uit sinds de geboorte van Lennon en mn moeder past op.
Hij is het gister al geworden, viert het pas de 21e. Hij is nu officieel bejaard.quote:Wordt jouw vader al 80?? Zo hee, mijn oma is nog maar 71.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk! Geen foto's maken, hè?
[..]
Nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag dan!!quote:Hij is het gister al geworden, viert het pas de 21e. Hij is nu officieel bejaard.
M'n vader is nog verrassend fit voor een 80-jarige. Hij viert het wel maar wil geen cadeaus, hij heeft alles namelijk al. Ik ga nog wel even op zoek naar iets mbt Charles Darwin, die was gister ook jarig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag dan!!En super dat hij het nog viert... mn oma vindt het allemaal maar gedoe...
![]()
80 is trouwens ook een erg mooie leeftijd, dat hoop ik ook zeker in goede gezondheid te worden.
Mooi is datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n vader is nog verrassend fit voor een 80-jarige. Hij viert het wel maar wil geen cadeaus, hij heeft alles namelijk al. Ik ga nog wel even op zoek naar iets mbt Charles Darwin, die was gister ook jarig.
Ik denk dat het belangrijkste is dat je geïnteresseerd blijft in de wereld om je heen, dat houdt de hersens werkend.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi is datIk vind het ook altijd zo mooi als oudere mensen zich goed kleden en het haar verzorgd hebben zitten.
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijkste is dat je geïnteresseerd blijft in de wereld om je heen, dat houdt de hersens werkend.
Ik had een docent die al 77 was toen ik hem leerde kennen, daarmee had ik een goede klik en een vriendschappelijke relatie. Het eerste wat hij zei tijdens de eerste les tegen een lokaal vol jongelui was: "Ik ben Frits en wie van jullie U tegen mij zegt kan een kopstoot verwachten"
Prachtige kerel, heel broos en mager, met een prachtige indianenkop, lang witgrijs haar, lange witte baard maar qua geest scherp en jong. Zou als polsstokhoogspringer naar de Olympische Spelen als de tweede wereldoorlog er niet tussengekomen was. Na de oorlog is hij als pionier die andere richting (mijn richting) ingegaan.quote:
quote:Ow mag ik nog even de trotse moederzijn?? Ik doe het toch
... we hadden gisteren 10-minutengesprek over Twans rapport... Aan het einde van dit schooljaar moeten ze niveau AVI3 kunnen lezen, maar Twan leest nu al AVI4 en oefent al AVI5. Verder loopt hij met rekenen al een stuk voor en krijgt na de vakantie moeilijkere opgaven. Ow en hij kan al klokkijken, terwijl ze aan het einde van dit schooljaar pas beginnen met hele en halve uren. Hij doet het dus heel erg goed op school en volgens de juf moeten we hem de hemel in prijzen voor zn rapport. Zo leuk om te horen, ook omdat hij toch in 2 gezinnen leeft en gescheiden ouders heeft.
Wow lang witgrijs haar, cool zeg. Ik kan me hem helemaal voorstellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prachtige kerel, heel broos en mager, met een prachtige indianenkop, lang witgrijs haar, lange witte baard maar qua geest scherp en jong. Zou als polsstokhoogspringer naar de Olympische Spelen als de tweede wereldoorlog er niet tussengekomen was. Na de oorlog is hij als pionier die andere richting (mijn richting) ingegaan.
[..]
Ben ik ook. Twan heeft ook een heel mooi cadeau gekregen: een kleiclown die hij graag wilde hebbenquote:Goed hoor, mag je best trots op zijn
Tja, het is lastig uit te leggen haha, dus maar zo. Maar dit is het.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kleiclown, mooi woordIk ben er vandoor. Ik moet nog even een verjaardagskaart voor mijn neefje gaan kopen en posten. Die is op Valentijnsdag jarig.
Ik zie dat ik weer veel gemist hebquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Intussen staat er een plaatje open.
Het lijkt erop dat hij hem gebruikt om een hazenlip te camoufleren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk snorretje heeft die man op de foto of niet?
Het zou idd zo maar Sean Penn kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
HIj komt me wel enigszins bekend voor.
Er is niks te vergeven, want ik deed niets fout.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Een groot mens kan vergeven, tong.
lijkt me ook .dat gezeur altijd om alle vrouwen hoeren te noemen als ik een plaatje plaatste ..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is niks te vergeven, want ik deed niets fout.
Tong moet gewoon niet zo flauw doen.
Ja, eigenlijk wel ja...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou idd zo maar Sean Penn kunnen zijn
Ik dacht altijd dat jij een goede vriendin van tong80 was, msn-en, bellen, sms-en en af en toe op de koffie bij elkaarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is niks te vergeven, want ik deed niets fout.
Tong moet gewoon niet zo flauw doen.
Klinkt leukquote:
Het was gewoon heel leuk, punkers, diehard ska-fans, pogo-en, crowdsurfen, biergooienquote:
Ow dat klinkt erg gezellig!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was gewoon heel leuk, punkers, diehard ska-fans, pogo-en, crowdsurfen, biergooien![]()
Dit vond ik één van de betere nummers:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was een afscheidsconcert maar de band had voor het optreden eigenlijk al besloten dat ze over een tijdje toch weer doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |