Zij is echt superleuk, ken haar al bijna 9 jaar. Vorig jaar had ik een scharrel die jaloers op haar was en mij wilde dwingen om te kiezen. Ik heb gekozen maar niet voor m'n scharrel.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij is echt superleuk, ken haar al bijna 9 jaar. Vorig jaar had ik een scharrel die jaloers op haar was en mij wilde dwingen om te kiezen. Ik heb gekozen maar niet voor m'n scharrel.
Precies, ik zal m'n vriendschap voor haar nooit verloochenen. Ik denk dat ik haar de rest van mijn leven zal kennen. Voor sommige mensen is het een te moeilijk concept dat mannen en vrouwen ook gewoon vrienden kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
altijd verkeerd om iemand te laten kiezen.... helemaal als het gewoon een goede vriendin is.
Ja, vroeger had ik alleen maar vrienden en bijna geen vriendinnen... ik kon beter opschieten met jongens dan met meisjes. Vond de meisjes altijd maar kinderachtig en giechelig. en ik zat dus in een klas met alleen maar meisjes op de directie-secretaresse opleidingquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, ik zal m'n vriendschap voor haar nooit verloochenen. Ik denk dat ik haar de rest van mijn leven zal kennen. Voor sommige mensen is het een te moeilijk concept dat mannen en vrouwen ook gewoon vrienden kunnen zijn.
Oei, daar zul je je dan wel eens eenzaam gevoeld hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
en ik zat dus in een klas met alleen maar meisjes op de directie-secretaresse opleiding![]()
Een afdeling vol vrouwen... kippenhokquote:Inmiddels gaat dat wel wat beter en heb ik ook wel vriendinnen en een afdeling vol vrouwen die het goed met elkaar kunnen vinden.
Dat vroeg mijn vriendin zich ook al afquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Gellius het volgende:
Gebruik jij dan een badmuts, scrutinizer?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oei, daar zul je je dan wel eens eenzaam gevoeld hebben.
[..]
Het valt nog mee. Sinds 1 november 2008 hebben we er een man bijquote:Een afdeling vol vrouwen... kippenhok
Bij een directie-secretaresse-opleiding zie ik tutjes met parelsnoeren en mantelpakjes voor me. Ik zie jou daar niet zo voor aan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]gelukkig was het maar een 1-jarige opleiding start september, examen in april was er dus ook snel weg...
![]()
Heeft waarschijnlijk goede tips mbt make-up en kapselsquote:[..]
Het valt nog mee. Sinds 1 november 2008 hebben we er een man bijhij is homo en kletst net zo gezellig mee met ons.
Zo zag ik er ook absoluut niet uit... was een beetje uitwas. Heb ook een spreekbeurt gedaan over o.a. abortus en over hooligansquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij een directie-secretaresse-opleiding zie ik tutjes met parelsnoeren en mantelpakjes voor me. Ik zie jou daar niet zo voor aan.
[..]
Valt nog mee, al heb ik hem maar 1 maand meegemaakt, toen ging ik met verlof. Hij ziet er wel stoer en leuk uit trouwens.quote:Heeft waarschijnlijk goede tips mbt make-up en kapsels![]()
Bijzonderquote:Ik vind het altijd prettig om in teams te werken met zoveel mogelijk diversiteit. Heb meer dan eens gewerkt aan projecten waar de ploeg gesplitst was in een deel dat de ene week werkte en een deel die de andere week werkte. Het eerste team bestaat dan over het algemeen uit mensen die elkaar zelf uitgekozen hebben en "hun soort mensen" heel goed vindt. Ik zit meestal in het andere team, een schijnbaar bijeengeraapt zooitje, het overschot. Dat waren de leukste projecten en eigenlijk bleek altijd dat mijn team aantoonbaar beter scoorde dan het zelfingenomen team 1.
Word je daar niet dik van?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisteren drie vruchtenkorfjes gehad!
Dat valt mee.quote:
Hoezo? Omdat je daar net een college over hebt gehad?quote:Ik maak me geen zorgen over obesitas. Diabetes wel.
Nee. Volgens mij zit het een beetje in de familie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo? Omdat je daar net een college over hebt gehad?
Wordt meestal in vrouwelijke lijn doorgegeven. Omdat er tegenwoordig betere medicatie is neemt diabetes ook toe. Voorheen was het voor een vrouw met diabetes gewoonweg te riskant om zwanger te zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij zit het een beetje in de familie.
Trustenquote:Ik ga weer even een dutje doen. Ik viel vanmorgen telkens in slaap tijdens het college.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Precies. Dus help dat meisje eens.
Die spammert doet haar eigen huiswerk maar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Precies. Dus help dat meisje eens.
Wel Francaisequote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Isabelle Adjani?
Als het spam was, was het topic nu wel gesloten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Die spammert doet haar eigen huiswerk maar.
Ik herken haar welquote:
Ze heeft twee keer zo'n topic geopend. Dat vind ik al spam.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Als het spam was, was het topic nu wel gesloten.
Ja ik zag het, de modjes denken er blijkbaar anders over.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft twee keer zo'n topic geopend. Dat vind ik al spam.
Voor mijn gevoel komt ze in élke Franse film voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef qonmann het volgende:
Het was wel extra punten voor de vraagster geweest want de naam die ze in deze film heeft is Pomme
Ze is vooral bekend geworden door deze film, voor zover ik weet
Je hebt wel gelijk ..13 Césars tel ik en zeer veel filmsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt ze in élke Franse film voor
ik ken haar vooral van wat eenzaamachtige rollen (maar zoveel ken ijk er niet)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Jaja, ik ken haar, ik ken haar, ze heeft héle rare rollen. Kom, hoe heet dat mens nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |