Ik zat net te kijken, plaatjes preloaden en ze dan swappen bij een mouseover.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een knullige kut website trouwens.
Godverdomme innom! Ik zou er nooit aan gedacht hebben en weken rond gereden hebben met de verhuiswagen op zoek naar mijn nieuwe adres.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:36 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig om te weten
Hah, maar als je niet verder leest en jij trekt er zomaar in dan kun je ook nog in de problemen komen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:36 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig om te weten
(Of je ken kraken, natuurlijk.)quote:Nieuw huurcontract sluiten of hypotheek regelen
vergeet dequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een nieuw [ afbeelding ] is ook verstandig als je verhuist...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vergeet deniet voor de helpende mensen.
anders komen ze na 1 dag nooit meer terug tot alles klaar is.
vergeten ze wel vaak in zo'nquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wat je echt nooit moet vergeten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een knullige kut website trouwens.
Weer een halve minuut van je leven verspild?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb er nog niet eens naar gekeken
nee niet verkaptquote:
lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:58 schreef Nint het volgende:
In dit topic staan al meer berichten als op het hele forum van zijn website
O ja voor TS:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat een smeltveiligheid of automaat dan zijn werk moest gaan doen... ?quote:Meestal is er ook een aardlekschakelaar aanwezig die in één keer de stroom automatisch onderbreekt als er ergens kortsluiting ontstaat.
quote:Bij twijfel en in veel gevallen in algemene zin even advies of hulp vragen van een kundig persoon.
quote:Water lekkages (hoe klein soms in een leiding) zijn erg vervelend.
Ok...quote:Meerder energiebesparende tips vind u zoals...
Ah.. een speciaal apparaat... ik ga meteen even een speciaal apparaat kopen bij de bouwmarkt.quote:Er zijn mogelijkheden om het water te ontkalken door het plaatsen van een speciaal apparaat.
Maar, maar wat doe je nu, je haalt de link weg naar die hilarische site.......quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja. Maar met lichtelijk aangepaste OP.
Maar praat rustig door hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |