quote:
1 deel is waarschijnlijk genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef zquing het volgende:
Nut van een neger. #2
waarom mogen we geen deeltje 2
nee, dat was zoo 2008quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:54 schreef zquing het volgende:
maar deel 1 was al oud, het was tijd voor meer negergebash
deze nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Sommige trends gaan langer mee dan 1 jaar
al opgelost door yvonne zie ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
De GPD [CDLVIII] - Het is weer maandag.
mag er in dat topic een I achter het nummer het is deel CDLVIII inplaats van CDLVII
fanatiek die manquote:
doen we!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
Kan er eigenlijk geen ontopic seal op?
tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Afgelopen nacht werd dit spel gedaan. En heden nacht verdelen we Afrika opnieuw En nu wil ik vanavond vanaf 23.15 -23.30 ongeveer een nieuw deel van dat spel doen. Met deze kaart:
[ afbeelding ] (klikbaar)
In dit topic heb ik toestemming gekregen van de oorspronkelijke starter. WELTRUSTEN AFRIkA![]()
Moet ik nou ook nog bij de modjes toestemming vragen? Zo ja, bij deze...
Ja dat kan je doen met de mededeling dat er vanavond dus een nieuwe editie komt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:46 schreef murp het volgende:
[..]
ik doe dat andere topic dicht hoorok?
donequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat kan je doen met de mededeling dat er vanavond dus een nieuwe editie komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |