abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66143581
Ik ben eerlijk gezegd ook meer into de minder vage hints.. bijv de pet van Dennis vorig seizoen.. eL guapO stuntteaM..
  Redactie Games maandag 16 februari 2009 @ 23:36:17 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66143816
Viv heeft meer binnengebracht dan Jon en Anniek bij elkaar..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_66144060
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Viv heeft meer binnengebracht dan Jon en Anniek bij elkaar..
Stel dat ze de mol is.. dan kan deze tactiek natuurlijk best werken..

1 - je bent minder verdacht
2 - doordat er geld in de pot zit zullen andere dat makkelijker uitgeven (denk aan flipperen en kisten kopen)..
  maandag 16 februari 2009 @ 23:49:16 #204
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_66144309
De prono is iig weer een loodzware opgave
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 16 februari 2009 @ 23:49:55 #205
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66144338
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Stel dat ze de mol is.. dan kan deze tactiek natuurlijk best werken..

1 - je bent minder verdacht
2 - doordat er geld in de pot zit zullen andere dat makkelijker uitgeven (denk aan flipperen en kisten kopen)..
Tja, maar of je dat dan nog saboteren kunt noemen....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66144789
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef Terreros85 het volgende:
Er wordt hier trouwens wel gesproken over de hoeveelheid geld die Viv binnengebracht heeft. Dat is zo hoog, maar dat waren ook altijd de eenvoudigste spelletjes (sloopauto, in dat huis). Zo gauw het iets moeilijker wordt, houdt Viv zich afzijdig.
Die sloopauto toen moest ze wel en in dat huis wist ze dat de eerste groep niet veel geld had gevonden én dat ze van wat ze gevonden had het maar de ene helft was van het geld. Dus kon ze net doen alsof ze veel geld gevonden had.
Ik vond haar erg verdacht aan het mollen bij de flipperkast en ook bij de sluipschutters.
Het begon al dat ze als enige (met Paula) een douche had de eerste dag.
Bij het rad is ze niet aan bod geweest, dat kwam heel goed uit voor haar.
Alleen bij de kisten in het water heeft ze veel geld opgehaald samen met Sebastiaan, maar toen wist ze dat er een veiling kwam.
Voor de rest is ze erg op de achtergrond, wat een echte mol ook vaak doet. Kijk naar Dennis vorig jaar. Wie had dat gedacht toen dat hij de mol was, ik niet.
Maar ja, ik zit er nu ook vaak naast. Ik vind het ook erg moeilijk dit jaar.
pi_66145078
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef Jane het volgende:

[..]

Tja, maar of je dat dan nog saboteren kunt noemen....
Geen idee.. misschien meer psychologie
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:49:14 #208
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66149743
Een mol moet toch zorgen dat er zo min mogelijk geld wordt verdiend, dan lijkt me niet dat je bij alle opdrachten je best gaat doen.

Ik wist overigens niet dat 'paradise' en 'mol' hetzelfde betekenen in het Arabisch, dat is wel een goede. Maar dan geloof je dus niet dat er nog geen mol was neem ik aan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:24:49 #209
202348 Susi
Temple of Love
pi_66150852
Het lijkt me té riskant om op het allerlaatste moment een mol te gaan kiezen. De mol moet goed voorbereid zijn, goed over de opdrachten hebben nagedacht en dat gaat niet als je pas op dag 0 alles te horen krijgt. Ik vermoed dus eerder in die trant van 'R is nog geen mol'. Zoiets als met 'Is Ego de mol'.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:39:58 #210
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_66151306
Maar als er een hint in dat 'Er is nog geen mol' zou zitten, dan zou Pieter Jan dat toch hebben moeten weten? Of het zou hem in ieder geval moeten zijn opgevallen als hij heel duidelijk de instructie krijgt om precies dat zinnetje tegen de kandidaten te zeggen. En Pieter Jan gaf in interviews aan dat hij niet wist wie de mol was...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:46:48 #211
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66151500
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Susi het volgende:
Het lijkt me té riskant om op het allerlaatste moment een mol te gaan kiezen. De mol moet goed voorbereid zijn, goed over de opdrachten hebben nagedacht en dat gaat niet als je pas op dag 0 alles te horen krijgt. Ik vermoed dus eerder in die trant van 'R is nog geen mol'. Zoiets als met 'Is Ego de mol'.
Ja, maar we weten niet hoe hun dagen ingevuld zij he. Het kan zomaar zo zijn dat ze bijvoorbeeld 's morgens een opdracht hebben en de rest van de dag worden ze apart gezet en krijgt de mol uitgebreide instructies over wat er komen gaat. Dan heb je met een paar dagen ook het hele spel doorgesproken, ze zullen er met de opdrachten wel rekening mee hebben gehouden dat er niet zoiets als het schieten bij zit van vorig jaar.

Hoewel dat ondanks de training alsnog fout ging.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:55:24 #212
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_66151755
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Was sebas niet diegene die miljuska op de plek van het vraagteken gezet had? Waarom is dit hem alleen opgevallen?
Milouska (Meulens) toch?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_66152754
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:39 schreef Veerboot het volgende:
Maar als er een hint in dat 'Er is nog geen mol' zou zitten, dan zou Pieter Jan dat toch hebben moeten weten? Of het zou hem in ieder geval moeten zijn opgevallen als hij heel duidelijk de instructie krijgt om precies dat zinnetje tegen de kandidaten te zeggen. En Pieter Jan gaf in interviews aan dat hij niet wist wie de mol was...
Wat me trouwens bij de 'R is nog geen mol'-theorie opviel, is dat het zinnetje 'Er is nog geen mol' pas wordt gezegd, dan wel erin is gemonteerd nadat Rik binnen is gekomen. Daarvoor niet. Dat is op zijn minst verdacht.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:25:14 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66152893
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Susi het volgende:
Rick voldoet ook wel aan het profiel van een mol. Zachtaardig genoeg om met iedereen vrienden te zijn maar slim genoeg voor sneaky spel.
  Redactie Games dinsdag 17 februari 2009 @ 11:31:03 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66153083
Misschien voldoet ie er aan (en ik heb ook het idee dat ie wat smiechterig was), maar degenen die nu door zijn hebben volgens mij allemaal op "Anniek" of "Jon" gestemd, volgens mij was "Sebas" de enige nog die "Rick" invulde tijdens de stemronde, maar die is er dus uit..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:25:45 #216
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_66154905
Er moet aan het eind ook maar een verkiezing komen met de beste molactie/slechtste molactie door de mol/mol-wannabee. Het kaartje dat Sebastiaan weggooit in Belfast is voor mij de slechtste molactie door een mol-wannabee.

Nog even een paar stukjes van de aflevering met het autokerkhof terug gekeken. De bestuurders in die aflevering zijn Aniek, Viv en Froukje. De besluitvorming is heel matig in beeld gekomen. Dat lijkt mij een molactie om die drie in zo'n auto te krijgen. Sebastiaan is degene geweest die opschreef, maar die valt al af.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:28:04 #217
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_66154981
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Rick voldoet ook wel aan het profiel van een mol. Zachtaardig genoeg om met iedereen vrienden te zijn maar slim genoeg voor sneaky spel.
Viviënne voldoet ook wel aan het profiel van een mol. Zachtaardig genoeg om met iedereen vrienden te zijn maar slim genoeg voor sneaky spel.

Het enige wat ik zeker weet is dat Dennis de mol niet is. Die is alle afleveringen al bezig om de opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. Ik heb hem nog niet betrapt op echte molacties.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:56:07 #218
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66162754
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Maar dan geloof je dus niet dat er nog geen mol was neem ik aan.
Inderdaad, dat geloof ik niet. Precies zoals anderen hierboven ook al schreven. '(E)R is nog geen mol' werd inderdaad pas gezegd bij de mensen die na Rick binnenkwamen. Bij degenen daarvoor werd gezegd, nadat ze welkom waren geheten enz., "Dan heb ik nog een belangrijke vraag. Wil jij de Mol zijn?". Je kunt lang discussieren over montage, maar het feit is dat ze het zo in beeld gebracht hebben. En ik persoonlijk kreeg de indruk dat het bij degenen t/m Rick ook niet gezegd is (gewoon omdat het niet goed in het gespreksverloop past), maar dat weet ik uiteraard niet zeker.

True, als hier idd een hint in zit, dan moet PJH zeer stricte instructies hebben gekregen over wat hij moest zeggen, maar ik heb begrepen dat dat heel vaak zo is bij WIDM. Karel v.d. Graaf schijnt daar een keer iets over gezegd te hebben op zo'n fandag (waar ik zelf overigens nog nooit geweest ben). Dat hij soms dingen op een bepaalde manier moest zeggen, zonder te weten waarom of wat het betekende. Dat krijg je natuurlijk ook als je ervoor kiest om niet te weten wie de Mol is, als presentator. Dan moet je niet bij alles gaan vragen "waarom moet ik dit zo zeggen?".
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66162852
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Viviënne voldoet ook wel aan het profiel van een mol. Zachtaardig genoeg om met iedereen vrienden te zijn maar slim genoeg voor sneaky spel.

Het enige wat ik zeker weet is dat Dennis de mol niet is. Die is alle afleveringen al bezig om de opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. Ik heb hem nog niet betrapt op echte molacties.
Hij heeft wel de Onderhandelings opdracht (aflevering 1) 1000 euro verloren (evenals Jon, Paula en Rick)
En volgens mij ook met de flipperkast. Hoewel ik niet weet of daar nou echt iets te mollen was, zat hij wel de strobalen te verplaatsen (samen met Rick).

Rick is de mol
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:10:18 #220
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66163320
ik begin ook naar Rick te neigen, nu ik dit allemaal lees...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 februari 2009 @ 16:17:29 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66163605
de aanwijzingen neigen erg naar Rick. Maar naar aanleiding vand de uitzendingen zeg ik meer Anniek.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66163765
Maar vaak is het toch zo dat in de uitzendingen niet al teveel molacties te zien zijn, althans in eerdere edities.. Dus op basis daarvan verdenk ik Anniek juist niet eigenlijk.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_66169716
Deze keer in MolMail niet echt veel hints naar de afvaller van komende donderdag. Wat me wel op valt is dat Dennis en Anniek niet meer in beeld komen, en juist Rick veel te vaak misschien toch een aanwijzging.
pi_66173636
Ondanks de aflevering toch nog steeds op Rick.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:01:25 #225
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66174171
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef kenwel het volgende:
Deze keer in MolMail niet echt veel hints naar de afvaller van komende donderdag. Wat me wel op valt is dat Dennis en Anniek niet meer in beeld komen, en juist Rick veel te vaak misschien toch een aanwijzging.
Vivienne en Anniek kwamen niet in beeld tijdens het interview..Wel Dennis, Jon en Rick die waren te zien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')