Stel dat ze de mol is.. dan kan deze tactiek natuurlijk best werken..quote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Viv heeft meer binnengebracht dan Jon en Anniek bij elkaar..
Tja, maar of je dat dan nog saboteren kunt noemen....quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Stel dat ze de mol is.. dan kan deze tactiek natuurlijk best werken..
1 - je bent minder verdacht
2 - doordat er geld in de pot zit zullen andere dat makkelijker uitgeven (denk aan flipperen en kisten kopen)..
Die sloopauto toen moest ze wel en in dat huis wist ze dat de eerste groep niet veel geld had gevonden én dat ze van wat ze gevonden had het maar de ene helft was van het geld. Dus kon ze net doen alsof ze veel geld gevonden had.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef Terreros85 het volgende:
Er wordt hier trouwens wel gesproken over de hoeveelheid geld die Viv binnengebracht heeft. Dat is zo hoog, maar dat waren ook altijd de eenvoudigste spelletjes (sloopauto, in dat huis). Zo gauw het iets moeilijker wordt, houdt Viv zich afzijdig.
Geen idee.. misschien meer psychologiequote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, maar of je dat dan nog saboteren kunt noemen....
Ja, maar we weten niet hoe hun dagen ingevuld zij he. Het kan zomaar zo zijn dat ze bijvoorbeeld 's morgens een opdracht hebben en de rest van de dag worden ze apart gezet en krijgt de mol uitgebreide instructies over wat er komen gaat. Dan heb je met een paar dagen ook het hele spel doorgesproken, ze zullen er met de opdrachten wel rekening mee hebben gehouden dat er niet zoiets als het schieten bij zit van vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Susi het volgende:
Het lijkt me té riskant om op het allerlaatste moment een mol te gaan kiezen. De mol moet goed voorbereid zijn, goed over de opdrachten hebben nagedacht en dat gaat niet als je pas op dag 0 alles te horen krijgt. Ik vermoed dus eerder in die trant van 'R is nog geen mol'. Zoiets als met 'Is Ego de mol'.
Milouska (Meulens) toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Was sebas niet diegene die miljuska op de plek van het vraagteken gezet had? Waarom is dit hem alleen opgevallen?
Wat me trouwens bij de 'R is nog geen mol'-theorie opviel, is dat het zinnetje 'Er is nog geen mol' pas wordt gezegd, dan wel erin is gemonteerd nadat Rik binnen is gekomen. Daarvoor niet. Dat is op zijn minst verdacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:39 schreef Veerboot het volgende:
Maar als er een hint in dat 'Er is nog geen mol' zou zitten, dan zou Pieter Jan dat toch hebben moeten weten? Of het zou hem in ieder geval moeten zijn opgevallen als hij heel duidelijk de instructie krijgt om precies dat zinnetje tegen de kandidaten te zeggen. En Pieter Jan gaf in interviews aan dat hij niet wist wie de mol was...
Rick voldoet ook wel aan het profiel van een mol. Zachtaardig genoeg om met iedereen vrienden te zijn maar slim genoeg voor sneaky spel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Susi het volgende:
Het lijkt me té riskant om op het allerlaatste moment een mol te gaan kiezen. De mol moet goed voorbereid zijn, goed over de opdrachten hebben nagedacht en dat gaat niet als je pas op dag 0 alles te horen krijgt. Ik vermoed dus eerder in die trant van 'R is nog geen mol'. Zoiets als met 'Is Ego de mol'.
Viviënne voldoet ook wel aan het profiel van een mol. Zachtaardig genoeg om met iedereen vrienden te zijn maar slim genoeg voor sneaky spel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Rick voldoet ook wel aan het profiel van een mol. Zachtaardig genoeg om met iedereen vrienden te zijn maar slim genoeg voor sneaky spel.
Inderdaad, dat geloof ik niet. Precies zoals anderen hierboven ook al schreven. '(E)R is nog geen mol' werd inderdaad pas gezegd bij de mensen die na Rick binnenkwamen. Bij degenen daarvoor werd gezegd, nadat ze welkom waren geheten enz., "Dan heb ik nog een belangrijke vraag. Wil jij de Mol zijn?". Je kunt lang discussieren over montage, maar het feit is dat ze het zo in beeld gebracht hebben. En ik persoonlijk kreeg de indruk dat het bij degenen t/m Rick ook niet gezegd is (gewoon omdat het niet goed in het gespreksverloop past), maar dat weet ik uiteraard niet zeker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Maar dan geloof je dus niet dat er nog geen mol was neem ik aan.
Hij heeft wel de Onderhandelings opdracht (aflevering 1) 1000 euro verloren (evenals Jon, Paula en Rick)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Viviënne voldoet ook wel aan het profiel van een mol. Zachtaardig genoeg om met iedereen vrienden te zijn maar slim genoeg voor sneaky spel.
![]()
Het enige wat ik zeker weet is dat Dennis de mol niet is. Die is alle afleveringen al bezig om de opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. Ik heb hem nog niet betrapt op echte molacties.
Vivienne en Anniek kwamen niet in beeld tijdens het interview..Wel Dennis, Jon en Rick die waren te zien..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef kenwel het volgende:
Deze keer in MolMail niet echt veel hints naar de afvaller van komende donderdag. Wat me wel op valt is dat Dennis en Anniek niet meer in beeld komen, en juist Rick veel te vaak misschien toch een aanwijzging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |