Oei! De Boots heeft een Black Valentine avond. Als je je Valentine meeneemt, dan mag je gratis naar binnen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:53 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen Hilton te zijn. Als het maar "prima" is. En in het centrum zodat we van de Boots naar huis kunnen kruipen.
i knowquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:57 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En daar zit ook weer wat in. De liefde van je leven zal je toch echt zo moeten nemen als je bent!
Dan kom je in de verkeerde winkels, probeer de dille en kamille eens...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dan "sport" je, daar zijn die dingen voor gemaakt
maar ik liep dus laatst in de winkel, dan loopt er zo'n dikke bouwvakker voor me, met een joggingsbroek aan, waarin je dus duidelijk EN zn onderbroek EN zn spleet ziet..
NOU DAT vind ik dus HE-LE-MAAL niks!
Ik ben niet anders gewend. Vanaf de andere kant dan dus. In de tijd dat ik in de horeca werkte draaide je op vaste klanten. Al het personeel wist van iedereen wat hij dronk. Op sommige avonden volstond het om, in kroeg waar 150 man stonden, even naar de bar te lopen en te vragen je groepje even wat te drinken te brengen. Als barpersoneel keken we dan wie erbij stonden en brachten het rondje. Dat was ook goed voor de omzet, want als je mensen gaat vragen wat ze willen kunnen ze nee zeggen. EN goed voor de fooi, want het wordt super gewaardeerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is ook geen passie meer in de horeca. Het is een kwestie geworden van je tijd uit zitten en je hand ophouden.
In de Beiaard werkte tot een aantal jaren geleden een grietje die, als ze zag dat ik binnenkwam..er na een paar minuten een 'bolleke' de Konick op mijn tafeltje kwam te staan. Ik hoefde daar niet om te vragen..ze wist was ik dronk.
Jep. Just keeping it on the downlow.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar koek en ei is een heel ander ding?
Je voelt je als klant dan even 'belangrijk' en dan krijgt de medewerker dankbaarheid in de vorm van fooien. In sommige gevallen is het gemeende interesse, in sommige gevallen is het personeel gewoon professioneel. Het gaat immers om omzet en het gevoel hebben dat je nuttig voelt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend. Vanaf de andere kant dan dus. In de tijd dat ik in de horeca werkte draaide je op vaste klanten. Al het personeel wist van iedereen wat hij dronk. Op sommige avonden volstond het om, in kroeg waar 150 man stonden, even naar de bar te lopen en te vragen je groepje even wat te drinken te brengen. Als barpersoneel keken we dan wie erbij stonden en brachten het rondje. Dat was ook goed voor de omzet, want als je mensen gaat vragen wat ze willen kunnen ze nee zeggen. EN goed voor de fooi, want het wordt super gewaardeerd.
Nogal he.quote:
en DAT zou ik niet meer kunnen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Just keeping it on the downlow.
ik werk in de bedrijfscatering, en daar geld stiekum toch ook wel dezelfde formule hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je voelt je als klant dan even 'belangrijk' en dan krijgt de medewerker dankbaarheid in de vorm van fooien. In sommige gevallen is het gemeende interesse, in sommige gevallen is het personeel gewoon professioneel. Het gaat immers om omzet en het gevoel hebben dat je nuttig voelt.
En in beide gevallen vind ik het goed. Als ze oprecht geïnteresseerd zijn of als ze ze professioneel zijn om het op een goede manier te brengen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je voelt je als klant dan even 'belangrijk' en dan krijgt de medewerker dankbaarheid in de vorm van fooien. In sommige gevallen is het gemeende interesse, in sommige gevallen is het personeel gewoon professioneel. Het gaat immers om omzet en het gevoel hebben dat je nuttig voelt.
Aan het einde van de maand, doe ik mijn intrek in mijn huisje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
en DAT zou ik niet meer kunnen..
mijn moeder en ik delen alles met elkaar, we zijn er ondertussen achter gekomen dat we waardige "vriendinnen" zijn.. en mijn vader geef ik tegenwoordig een knuffel als ik de deur uit loop, en drie zoenen als ik naar bed ga.
nee.. laat mij maar lekker eventjes thuis wonen en genieten van alle luxe, geheel zonder zorgen
but rest assured, voor mn 30ste woon ik op mezelf hoor, dus ik ga niet als sukkelige vrijgezel de dertiger jaren in
da's ondertussen geen probleem meer, maar een leefwijzequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aan het einde van de maand, doe ik mijn intrek in mijn huisje.
Alleen ben ik achter 1 probleem gekomen... De parkeerplekken zijn nogal eens vol... Minder!
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik werk in de bedrijfscatering, en daar geld stiekum toch ook wel dezelfde formule hoor
maar het is toch zo.. ga bij jezelf eens na hoe je behandeld wil worden als je in een winkel staat?
Ik heb ooit een meisje ontslagen omdat ze met een chaggo porum achter onze balie stond..
mein gotte.. als je je werk niet leuk vind of niet aan kan, zoek dan wat anders!
ik heb respect en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan, zowel tijdens als naast mijn werkzaamheden in de horeca.
Ik heb de keuze tussen geen band met mijn oudres of een losse band met mijn ouders en niet in hun gezicht drukken dat ik homo ben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
en DAT zou ik niet meer kunnen..
Je ziet het ook bij luchtvaartpersoneel...bij internationaal vliegen kan het allemaal niet op qua vriendelijkheid, maar als je een binnenlandse vlucht heb dan zie je de chaggie gezichten..Het is meer routine en dus minder aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik werk in de bedrijfscatering, en daar geld stiekum toch ook wel dezelfde formule hoor
maar het is toch zo.. ga bij jezelf eens na hoe je behandeld wil worden als je in een winkel staat?
Ik heb ooit een meisje ontslagen omdat ze met een chaggo porum achter onze balie stond..
mein gotte.. als je je werk niet leuk vind of niet aan kan, zoek dan wat anders!
ik heb respect en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan, zowel tijdens als naast mijn werkzaamheden in de horeca.
Ow, tja ik zal er aan moeten wennen. als dat ding bij de bassecourt is afgebouwd dan zijn daar gelukkig ook weer wat plekken beschikbaar. En anders moet ik even net iets langer lopen. Het wonen in de stad heeft dat nadeel, dat wist ik, nu nog accepterenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's ondertussen geen probleem meer, maar een leefwijze
Ik kan me er niets bij voorstellen, een maand lang mijn moeder niet zien. (al is het dan alleen maar omdat ik dan vreselijk op mijn flikker krijg en haar veel verdriet aan doe)quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de keuze tussen geen band met mijn oudres of een losse band met mijn ouders en niet in hun gezicht drukken dat ik homo ben.
Ik zie ze dan ook soms wel meer dan een maand niet hoor.
Alsof ik het alleen maar over sex en Britney Spears heb.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Life isn't always about happy things darling.
It isn't always about sex or Britney either
je bent ook zo druk de laatste tijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alsof ik het alleen maar over sex en Britney Spears heb..
Beide heb ik al in geen weken meer genoemd.
Je bent al weken niet meer geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I was kiddingquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom? Vrienden kan ik kiezen, familie niet. Mijn vrienden zijn me heiliger dan mijn familie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
mijn moeder en ik hebben elkaar anderhalf jaar nauwelijks gezien/gesproken,
maar zo wil ik het niet! familie is heilig.. en zo zou het eigenlijk overal moeten zijn!
Dat is niet zo vreemd hoor. Ik heb mijn ouders volgens mij sinds Kerst al niet meer gezien. Wel gesproken 2 of 3 keer aan de telefoon. Thats it.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie ze dan ook soms wel meer dan een maand niet hoor.
Ja dat keek ik ook altijd samen met mam op de bankquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef hierissieweer het volgende:
Het meeste zou ik wel dit missen aan thuis
De gezellige avonden thuis, heerlijk op de bank ontspannen xfiles kijken.
(al is die tijd al wel zeker 1,5 jaar geleden afgelopen, mijn leven is gewoon te onregelmatig om goed af te kunnen stemmen met het leven van mijn gezinsleden. Ik heb gewoon een totaal ander leven als mijn moeder en broer. En ookal wonen we in een huis komt het regelmatig voor dat ik ze gewoon 3dagen ofzo niet zie)
Welke poken heb je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Twestival was leuk. M'n poken is eindelijk goed gebruikt, leuke mensen leren kennen en whoa wat is Spaces n gave locatie!
tsja..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Vrienden kan ik kiezen, familie niet. Mijn vrienden zijn me heiliger dan mijn familie.
Bedoel je nu de acceptatie van je moeder wat betreft je homoseksualiteit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef Xiance het volgende:
"ik kan keizen.. een zoon erbij, of een zoon minder"
Mijn mannetje past altijd goed op me.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
je bent ook zo druk de laatste tijd
past Pieter. wel goed op je?
Heerlijke tijd, zeker toen het nog vroeger (echt vroeger) op donderdag avond op tv kwam. Was ongeveer net na de dood van mijn vader. Echte heerlijke gezellige familie momenten. Dat mis ik nu wel een beetje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat keek ik ook altijd samen met mam op de bank
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
Je bent al weken niet meer geweest.
Geld moet rollenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja daar zijn we weer, weer een paar miljoen uitgegeven, wat dan weer goed is voor de economie he!
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja daar zijn we weer, weer een paar miljoen uitgegeven, wat dan weer goed is voor de economie he!
Ja.quote:
Mijn topic, ik bepaalde regelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?
Dat is wel de bedoeling....ik kan er nu weer 3 maanden tegen en kan dus weer terug naar de winterslaapquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben hier om de haverklap. Of moet je 3 uur lang non-stop posten wil het tellen als 'geweest zijn'?
Uhm, je bent mij niet opgevallen, laat ik het zo zeggen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Mijn topic, ik bepaalde regels
Je bent er vaak genoeg geweest.
(en ik maak een grapje, voordat ik weer iedereen over me heen krijg)
Shit, en dat was nou net mijn enige doel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
Uhm, je bent mij niet opgevallen, laat ik het zo zeggen...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HET IS NIET JOUW TOPIC BLAAAAA BLAAAAA!!.
Nou ben wel dik, maar om mij nu iedereen te noemen, vind ik wel een beetje te ver gaan hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(en ik maak een grapje, voordat ik weer iedereen over me heen krijg)
Fucker me ducker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Shit, en dat was nou net mijn enige doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |