abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66232540
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Italië is zelf inderdaad een behoorlijk rechts land, zeg maar gerust extreem rechts. (En zo corrupt als de neten, hmmm wellicht een verband).
Ben je er wel eens geweest? Ik heb nooit iets gemerkt van buitenlanderhaat in al die keren dat ik er geweest ben.
pi_66232592
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ben je er wel eens geweest? Ik heb nooit iets gemerkt van buitenlanderhaat in al die keren dat ik er geweest ben.
Ik zelf niet, een aantal kennissen wel. Lega Nord schijnt erg populair te zijn in bepaalde contreien. En dat men tegen een toerist doorgaans niet zo racistische zal zijn, zou best kunnen. Maar je moet niet als zwervende Indiër ergens gaan liggen, want dan sta je zo in de fik.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66233015
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zelf niet, een aantal kennissen wel. Lega Nord schijnt erg populair te zijn in bepaalde contreien.
Correct, maar de Lega Nord is vooral een protestpartij tegen het financieren door het rijke noorden van het veel armere zuiden, niet specifiek tegen buitenlanders gericht.
quote:
En dat men tegen een toerist doorgaans niet zo racistische zal zijn, zou best kunnen.
Ik heb natuurlijk een nogal Noord-Europees uiterlijk, dat kan misschien ook een rol spelen.
quote:
Maar je moet niet als zwervende Indiër ergens gaan liggen, want dan sta je zo in de fik.
Nu ja, daar hebben Italianen het inderdaad niet zo op. Maar volgens mij kun je best redelijk als buitenlander leven in Italie als je normaal je brood verdient.
pi_66233044
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja, ik ben er vrij veel geweest. En ja, Italie staat bekend om zijn buitenlanderhaat. Nero is geen positief woord daar, je kunt beter Bianci zijn.
Dat is ook niet verwondelijk want er komen ieder jaar heel veel buitenlanders uit Afrika aan in Italie, legaal maar meestal Illegaal.
Italie heeft een buitenlanderprobleem. Veel Afrikanen die op straat in steden op een kleedje hun handel proberen te verkopen. Zodra er dan politie rondloopt, pakken ze het kleedje op en rennen snel weg.
In Noord Italie worden mensen uit Zuid Itali (die een donkerdere huid hebben, maar evengoed Italiaans zijn) zelfs als 2e rangsburger bekeken.
Ik vind het vreemde dat het schoonheidsideaal Blond haar, blauwe ogen is...terwijl de gemiddelde Italiaan dat niet in zijn/haar genen heeft zitten...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66233048
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef capricia het volgende:
Zolang je in Italie nog gewoon Hitler en Mussolini-wijn kunt kopen om de "grote roergangers" te eren, kijk ik niet op dat Wilders daar ook welkom is.
[ afbeelding ]
Wilders hoop dat hij ooit ook in deze etalage komt te staan...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66233247
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders een witte wijn wordt...wat denk jij?
Een soort Sauvignon Blanc of zo...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66233882
Gordon Brown is toevallig vandaag ook in Rome.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 13:06:42 #288
230491 Zith
pls tip
pi_66234083
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Goh he, wat een nieuws! Een Schengen-land laat een andere Schengen-land lid zomaar in het land! En dat terwijl een niet-Schengen-land dat niet deed!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66234330
Inderdaad is de actie van Smith bijzonder en Italië niet ineens extreem-rechts, omdat Wilders op Italiaans grondgebied mag komen.
pi_66234620
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:13 schreef damian5700 het volgende:
Inderdaad is de actie van Smith bijzonder en Italië niet ineens extreem-rechts, omdat Wilders op Italiaans grondgebied mag komen.
Volgens mij zegt niemand dat het land ineens extreem-rechts is geworden, dat land was het altijd al.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66235652
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij zegt niemand dat het land ineens extreem-rechts is geworden, dat land was het altijd al.
Feitelijk zeg ik dat Wilders meerdere Europese landen zal mogen betreden en om die vervolgens te scharen onder het kopje 'foute landen' of extreem-rechts, vanwege Wilders, is niet reëel. De actie van Smith was uitzonderlijk en hoogst opmerkelijk. Dat Wilders in Italië en andere Europese landen mag komen niet.
pi_66236350
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Feitelijk zeg ik dat Wilders meerdere Europese landen zal mogen betreden en om die vervolgens te scharen onder het kopje 'foute landen' of extreem-rechts, vanwege Wilders, is niet reëel. De actie van Smith was uitzonderlijk en hoogst opmerkelijk. Dat Wilders in Italië en andere Europese landen mag komen niet.
Eens. Een land wat bezocht wordt door Wilders hoeft niet per definitie een extreem rechts land te zijn. Maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat het land extreem rechts is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66236563
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Yup, iedereen en alles is extreem rechts als men niet in volle extase in het bruine sterretje van de moslims kruipt.
pi_66236630
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Yup, iedereen en alles is extreem rechts als men niet in volle extase in het bruine sterretje van de moslims kruipt.
Goed tegenargument.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66239283
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goed tegenargument.
bedankt voor het compliment.
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:23:38 #296
3542 Gia
User under construction
pi_66239698
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders een witte wijn wordt...wat denk jij?
Een soort Sauvignon Blanc of zo...
Wel Blanc de blanc, denk ik.
pi_66239834
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Wel Blanc de blanc, denk ik.
Ik zal niet gaan fotoshoppen, maar mn handen jeuken..!
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:14:53 #298
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_66244114
Net zo bevooroordeeld leuteren over Italië als Wilders over de Koran; en dan denken dat jij wel gelijk hebt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:00:30 #299
3542 Gia
User under construction
pi_66245633
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zal niet gaan fotoshoppen, maar mn handen jeuken..!
Hou je vooral niet in. Ben zeer benieuwd, namelijk.
pi_66307104
http://www.volkskrant.nl/(...)ij_EU_aan_te_kaarten
quote:
Kabinet weigert zaak-Wilders bij EU aan te kaarten

Van onze verslaggever Theo Koelé
gepubliceerd op 20 februari 2009 19:55, bijgewerkt op 19:58

DEN HAAG - CDA-minister Verhagen van Buitenlandse Zaken tekent bij de Europese Unie geen protest aan tegen het feit dat PVV-leider Wilders de toegang tot Groot-Brittannië is ontzegd. Het kabinet heeft dat vrijdag besloten.

Daarmee legt het kabinet een motie naast zich neer, die deze week op een ruime Kamermeerderheid kon rekenen. In de door VVD-leider Rutte ingediende motie wordt de regering opgeroepen om ‘de kwestie van het weigeren van een lid van het Nederlandse parlement formeel aan de orde te stellen’.

Volgens Verhagen heeft Groot-Brittannië niet in strijd gehandeld met de Europese regels voor vrij personenverkeer. Wilders, die zijn film Fitna wilde vertonen in het Britse parlement, werd deze maand op een vliegveld in Londen tegengehouden, omdat hij een gevaar zou zijn voor de openbare veiligheid. Verhagen wees er gisteren nogmaals op dat Wilders de weg naar de rechter openstaat.

Volgens de VVD miskent de minister het principiële karakter van de affaire. ‘Het gaat om een fundamentele zaak. De EU is een gemeenschap van waarden, waaronder de vrijheid van meningsuiting’, aldus Kamerlid Ten Broeke. Hij noemde de houding van Verhagen en het CDA – dat als enige regeringspartij tegen de motie stemde – ‘labbekakkerig’.
En terecht. Nederland zou het ook niet accepteren als een ander land zich gaat bemoeien met wie wel en niet Nederland in komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')