quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Oh mijn god. Er zit ineens een enorme hunk in GTST!
Pfoe..
Ludo zit er al een tijdje in hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Pfoe..
Ik weet veel, weet je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer zo snel aan!
Wat een lekkere kerel!
Niks "vast".quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vast.
Hoe heet ie? En wat vind jij van 'm?
Ik bewijs heul niksquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks "vast".Bewijs het tegendeel maar eens!
En hij heet Jan Kooijman en ik vind helemaal niks van hem.
Dan moet je ook geen 'vast' zeggen with such disdain!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bewijs heul niks!
Okay, -1 voor zijn naam. Maar dat worden vast hete bedscenes! Leuk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen 'vast' zeggen with such disdain!
Spoiler-alert:Ik zegt vast als ik vast wil zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hmm, hij zal eerst wel Charlie afwerken, en daarna werpt Nina zich voor zijn voeten. Daarna stookt ie in de relatie van Bing en die blonde del. Oh, ik zie het al helemaal voor me
.
Wie wil er nou lelijke mensen op tv?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Pfoe..
Daar kan ik inkomen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Gigi Ravelli wil ik ook wel een keer afwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |