die is gaaf jaquote:
Die Regenjas 1 is ook vet met Babaquote:
quote:
Prachtig.quote:
En weer een berichtje erbijquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die Harry Vermeegen niet kan uitstaan ?
Geef mij maar Henk Spaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef Prisonbreaker het volgende:
[..]
En weer een berichtje erbijNiemand anders weet voetballers zo te ontwapenen! Geweldige tv
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik mis nog die aflevering met Huntelaar waarbij hij een fietser op zijn bek laat gaan. Die is ook briljant.![]()
![]()
Sowieso is bewezen dat Huntelaar en Harry een mooie combinatie oplevert. Huntelaar gaat ook echt mee in de humor van Harry.
Klopt. Toch nog een lichtpuntje van die grafzender.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Leuk die afleveringen te zien.
Was ook leuk dat ik hem Dinsdagavond weer bij sbs zag.
Den Boschquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef toma het volgende:
Rob Wielaert woonde achter één van m'n maten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google ff op download + youtubequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Breach het volgende:
Geniaal. Jeugdsentiment. Weet iemand ho je die filmpjes ook van youtube kan halen, voordat ze over 2 wekener weer af zijn.
quote:
Dat etenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef toma het volgende:
Rob Wielaert woonde achter één van m'n maten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik mis nog die aflevering met Huntelaar waarbij hij een fietser op zijn bek laat gaan. Die is ook briljant.![]()
![]()
Sowieso is bewezen dat Huntelaar en Harry een mooie combinatie oplevert. Huntelaar gaat ook echt mee in de humor van Harry.
"Rap op het veld, rap overal hè."quote:
Whehe, die buurvrouw is behoorlijk kwaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef BB-King het volgende:
Deze is ook briljant... Ferrie de Haan die bij de buren de bal door het raam kinkelt.![]()
Alleen jammer dat hij er bewust op miktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef BB-King het volgende:
Deze is ook briljant... Ferrie de Haan die bij de buren de bal door het raam kinkelt.![]()
Harry zal inderdaad veel dingen in scene gezet hebben, maar dit? Kweenie hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij er bewust op mikt
Zeker met de techniek van Ferry in het achterhoofd. Die zou zo'n bal niet kunnen plaatsen. Die buurvrouw verdient ook wel een Oscar voor haar acteerprestatie.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Harry zal inderdaad veel dingen in scene gezet hebben, maar dit? Kweenie hoor!
Vast niet. In principe is dit alleen maar positieve reclame voor ze.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Inmiddels alweer 3 filmpjes erbij. En de plaatser belooft er nog meerdere te gaan plaatsen. Hopelijk gaat Veronica niet vervelend doen.
Je had wel voetgolf met Harry waarbij je bij de voordeur van het stadion begon, dan via trappetjes en dergelijke de bal het veld op moest schieten. Er staat er eentje met Bart Latuheru op.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Jojoortje het volgende:
Er zijn toch ook altijd fragmenten waarbij voetballers de bal zo hoog mogelijk de tribune in moeten schoppen? (Het liefst uit het stadion?)
Staan die er eigenlijk bij?![]()
Ja haha dat klopt. Zou die er ook op staanquote:Op maandag 16 februari 2009 15:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je had wel voetgolf met Harry waarbij je bij de voordeur van het stadion begon, dan via trappetjes en dergelijke de bal het veld op moest schieten. Er staat er eentje met Bart Latuheru op.
Was er niet ook een spel waarbij je de bal over een rivier moest schieten?
quote:
Met Steek als klein ventje op de goalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:57 schreef kalinho het volgende:
http://youtubedownload.nl/
Heel snel
Paar maanden geleden had je ook fragmenten van "Die nieuwe koeien" er opstaan. Een legendarische wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord F1, aangestuurd door van Gaal en van Hanegem.
Maarja, die zijn er afgehaald
bedacht trouwens net dat Harry Vermegen ook een quiz had op vrijdagavond. Misschien was het daarbij.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je had wel voetgolf met Harry waarbij je bij de voordeur van het stadion begon, dan via trappetjes en dergelijke de bal het veld op moest schieten. Er staat er eentje met Bart Latuheru op.
Was er niet ook een spel waarbij je de bal over een rivier moest schieten?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:01 schreef Breach het volgende:
De laatste dagen weer een aantal updates, waaronder deze
Na deze nog steeds?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die homevideo van Baba blijft mijn favoriet
Aan die aflevering zat ik laatst ook te denken en met welke voetballer dat was...en er moest geloof ik ook een keer een hele rij konieveren (als je het zo typt) de grond uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:46 schreef The_Verve het volgende:
Ik herinner me nog een aflevering met Harry op een heftruck omdat er een pallet met kratten bier in de weg staat bij 'De cirkel moet rond'. Uiteraard neemt Harry de bocht iets te snel...
En een plantenkas verwijderen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:08 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Aan die aflevering zat ik laatst ook te denken en met welke voetballer dat was...en er moest geloof ik ook een keer een hele rij konieveren (als je het zo typt) de grond uit.
En er komen nog meer!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik zie dat er weer een nieuwe clip online staat!!
dank
Legendarischquote:Op zondag 31 juli 2011 19:23 schreef kalinhos het volgende:
Deze mag wel eens geupdate wordenZie dat er nu 219 (!) filmpjes op youtube staan, zit nu bij 60.
is ook fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |