No shit!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hij zit vast in het drukke verkeer.. geloof ik... een helikopter volgt zijn rit
MJ stapte in hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoorde enkele uren geleden dat hij al aanwezig was in de O2..
Zie het best gebeuren dat straks de bus stopt, iemand uitstapt en het niet MJ is.
Lol, hetzelfde hier.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:59 schreef Janena het volgende:
arghhh...
Ik heb cnn.com ,michaeljackson.com en de NOS opstaan en CNN op TV maar nog geen beeld.
dumdidumdidumdidumdumdum
*ijsbeert door de kamer heen*
Toch welquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Politie gaat de de zaal binnen, dus kan niet lang meer duren
Waarschijnlijk zat ie in het Dorchester Hotel, da's bijna 20km naar the O2 en dat midden in de spits.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Cavalier1 het volgende:
Schandalig dit. Kan die vent nou helemaal niks op tijd doen?
We zijn niet de enigen die het wachten beu zijnquote:We have a fan report that media and fans are getting restless and are getting upset. Many fans chanting "MJ"
Waar ben jij eigenlijk naar aan het kijken? Ik zie op Sky alleen Sky Headlines?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ha ha, hij moet toch echt een keer een cursus "deadlines op tijd behalen" volgen
Dat ligt er praktisch tegenover dus qua reistijd zal dat niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:24 schreef Rnnz het volgende:
Hij zat niet in het Dorchester, maar in het Lanesborough dacht ik.
Dat wisten ze toch van tevorenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Felixa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat ie in het Dorchester Hotel, da's bijna 20km naar the O2 en dat midden in de spits.
Dat redt ie niet in een kwartiertje nee...
rellen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We zijn niet de enigen die het wachten beu zijn
Oldest trick in the book om je concerten uit te verkopen.quote:
Idd, kijk Tinaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
Oldest trick in the book om je concerten uit te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |