Maar toch weer een sprongtje van de maag, stel dat het waar is! 1000 euro is te betalenquote:
Oke k hoorde inderdaad niet egt het verschil.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef Rnnz het volgende:
Och gotte, niet weer dit nummer.
Nogmaals, dit is niet een nummer van MJ. Degene die zingt is een wannabe-MJ die bij mij letterlijk het bloed onder de nagels vandaan haalt met z'n wannabe-MJ trekjes.
Niets ten nadele van jou hoor, ik kan me voorstellen dat een ongetraind oor het verschil niet hoort.
We zijn nog steeds in afwachting van iets concreetsquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef Nicksanders het volgende:
Is er wel al wat bekend over een nieuwe album want duurt nu al sinds 2001
Of er valt gewoon niks te communiceren natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:47 schreef Rnnz het volgende:
Ik begrijp ook wel dat je niet het verschil hoorde. Daarnaast is het ook best een catchy nummer.Ik heb echter al van meerdere eigenwijze mensen gehoord dat MJ zogenaamd een nieuw album heeft uitgebracht met o.a. dit nummer erop om zijn schulden af te betalen. Erg vervelend als mensen je dan niet willen geloven als je zegt dat het driedubbele onzin is.
![]()
Anywayz, MJ heeft inderdaad sinds 2001 weinig nieuws meer uitgebracht (op enkele verzamelalbums na). Er zijn ook maar weinig geruchten de laatste tijd over zijn nieuwe album, wat oorspronkelijk eind 2007 al zou worden uitgebracht. MJ is daarnaast niet echt een held wat betreft communicatie met zijn fans, waardoor vrijwel niemand wat weet.
lolquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:49 schreef Rnnz het volgende:
Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe ver gevorderd de release van de Katrina-single is.
He, wilde ik daar net op ingaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:53 schreef Rnnz het volgende:
Ja, tuurlijk, dat verhaal neem ik ook met een korreltje zout.
Wil niet zeggen dat ik me 'zorgen' maak over z'n gezondheid, want ik geloof niet dat ie helemaal gezond is (lichamelijk dan, psychisch zijn al vele discussie's over geweest)
Dacht ik al. Klonk al iets te zuiver, en die kreun op het einde kan nooit zo getimed zijn. Maar er zijn een paar mensen die stellig beweren dat het wel live is.quote:
Idd. Maar goed voor MJ's doen ziet ie er wel redelijk normaal uit verder.quote:
Ik denk dat Michael wel makkelijk zalen vol krijgt, mits de kaarten niet asociaal duur zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Gaat hij touren midden in de kredietcrisis? Wie heeft er nog geld voor een kaartje? Janet heeft haar tour al af moeten blazen.![]()
verder: MJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |