Foutquote:
Bijnaquote:
Ik dacht ik houd het ontopic.quote:
Dankje. Jij ook morgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:02 schreef SicSicSics het volgende:
DOH!
Goed weekend! Ik ben weg...
Veel plezier vanavond bij Autumn ook. Morgen naar CDC, Lionheart en Swon Enemy. Lekker een avondje Hardcore!
Daar ga ik ook bij zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wel grappig dat we op 28 maart samen met Onheil spelen, dan is tie er alsnog bij dus
Inderdaad, het is meer een SC geworden..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
En de tering, wat gaan die topics hard(core)
D'oh! iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fout![]()
[..]
Bijna![]()
Het goede antwoord is 666
Het is dat we er hier geen hebben, maar anders... ^^quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef Luiaerdt het volgende:
Gezellig![]()
geen piratenrestaurant zeker?
Heb jij er persoonlijk nog wat aan als ik 'm koop? Want dat enorme platenlabel van je zal ook wel van zichzelf binnenlopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef lifeblind het volgende:
Bij de band zelf zijn de cd's momenteel op, dus wij kunnen ze zelf niet verkopen nu, maar via ons label is 't wel te koop:
http://www.van-gbr.de/van_base/advanced_search_result.php?keywords=faal&x=0&y=0
En 't schijnt ook dat ie te koop is bij de verschillende MetalZone winkels (of in ieder geval bij hun te bestellen), maar waar die allemaal zitten in nederland weet ik eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:02 schreef Darkestrah het volgende:
Was dat vandaag?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het album van Faal bij Metalzone gekocht.![]()
Jack Frost ken ik wel. Die heb ik wel eens gezien in het voorprogramma van Officium Triste.
Leuk dat je met Faal in Parijs gaat spelen.
Vanavond naar Autumn. Ik ben benieuwd naar hun nieuw album.
Technisch gezien was het gisteren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:02 schreef Darkestrah het volgende:
Was dat vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |