Daar ben ik het roerend mee eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef DrDentz het volgende:
Een TVP voor deze Mr. Big Star.
Vroeger was dat nog leuk toen de kat van Methodmich een vraag kreeg beantwoord.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
En iemand kreeg zo maar twee vragen behandeld in een show!
Hij had het ook nog over Van der Gun, dat ie die een topclub guntquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:48 schreef koningdavid het volgende:
Moest wel lachen om Doordekken van gisteren. Vooral om Johan's Stekelenburg-woordgrap.
quote:
quote:Leuk doen is een vak en dat beheers jij niet!
en dan zelf het hardst lachen héquote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Bklein het volgende:
Die opmerking van Van der Gijp net![]()
Collins John lijkt net Fats Domino![]()
Juist! Heerlijk weer gisteren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het wel fijn af en toe zo'n uitzending met Hans erin, hij haalt het beste in Johan naar boven wat denigrerende opmerkingen betreft
hij is wel irritant ja maar toch zegt hij wel zinnige dingen. Alleen elke keer als hij iets zegt wat niet helemaal klopt zit Johan er meteen bovenopquote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:10 schreef Twerk het volgende:
Johan en Rene waren aardig op dreef vanavond.. Die Hans Kraaij irriteert me wel elke keer als hij er zit.
Met die vraag kun je hem inderdaad heerlijk op de kast jagen.. Ik vraag me trouwens af of die vraag niet met die intentie is ingestuurd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef Adelante het volgende:
Spaart U ook voetbalplaatjes van AH?
Nee, in Oudewater hebben wij geen AH
Jeroen Verhoeven voor Feyenoord
Hij kiest de vragen wel uit zeg...
Die vraagsteller was overduidelijk een grappenmaker. En hij trapt er ook nog in.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Met die vraag kun je hem inderdaad heerlijk op de kast jagen.. Ik vraag me trouwens af of die vraag niet met die intentie is ingestuurd?
Johan is de enige op de VI die geen voetbalplaatjes spaart !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef Adelante het volgende:
Spaart U ook voetbalplaatjes van AH?
Nee, in Oudewater hebben wij geen AH
Jeroen Verhoeven voor Feyenoord
Hij kiest de vragen wel uit zeg...
True. Als ouderwetse zak kan hij zich ook niet echt verplaatsen in mensen (zoals wij hier) die hem ook weleens bewust willen provoceren.. Maar idd, het was enkel provocerend bedoeld denk ik nu.. Mooi ook dat hij "wel aardig" zei (de vraagsteller) om zichzelf enigszins geloofwaardig te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:26 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Die vraagsteller was overduidelijk een grappenmaker. En hij trapt er ook nog in.
Wat zei die eerst ook alweer? ''Ik ben behandel alleen vragen die ik relevant vind''
Zou hij Jonker als technisch directeur wél serieus kunnen nemen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:23 schreef Bklein het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)orPSVDanBiseswar.htm
Hij begint weer over Jonker hoor " Ik heb die man nooit serieus genomen " _O
Ja, als TD zal Johan alle vertrouwen in hem hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zou hij Jonker als technisch directeur wél serieus kunnen nemen?
"Overigens had ik voor dit seizoen al voorspeld dat een hele modale Nederlandse club als Nec niks te zoeken heeft tegen kapitaalkrachtige clubs uit bijvoorbeeld Duitsland en Engeland hoor. Met hard werken willen ze in de competitie nog weleens een wedstrijdje winnen, maar het blijft een hele matige ploeg hoor".quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hij zal straks wel eindelijk zijn gelijk halen dat NEC niks in Europa te zoeken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |