Ondankbaar kind!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
kan me niet herinneren dat ik er echt blij mee was trouwens.
Flikker toch op manquote:
Koekjes krijg je tenminste nooit ruzie meequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker toch op man
iedereen heeft zijn zwijmel vriendinnetje en gaat daar een avond leuk mee doen, en ik heb niks. Nou ja, kan gebeuren.
Nee, ik krijg een pak koekjes EN moet daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor doen.
Nou bedankt
Klinkt echt heeeeeeeeeeeeel boeiendquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... dan gaan we maar eens kijken of we nog iets aan pensioengegevens boven water kunnen toveren..
Ja, van je loverquote:
Hahaha, ik zie mijn vent ook niet op valentijnsdag hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker toch op man
iedereen heeft zijn zwijmel vriendinnetje en gaat daar een avond leuk mee doen, en ik heb niks. Nou ja, kan gebeuren.
Nee, ik krijg een pak koekjes EN moet daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor doen.
Nou bedankt
Ik vond het gewoon grappig omdat ik niet eens wist dat het de 14e wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, van je lover![]()
Dan is ongeveer alles goed
Nou! Maar het is gelukt hoor. Het enige wat ik niet heb is de datum van in- en uitdiensttreding bij de werkgever waar ik inmiddels al 7 jaar weg ben. Nou, dat vraagt ie maar op hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt echt heeeeeeeeeeeeel boeiend
Gaat helemaal goed komen lijkt mequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou! Maar het is gelukt hoor. Het enige wat ik niet heb is de datum van in- en uitdiensttreding bij de werkgever waar ik inmiddels al 7 jaar weg ben. Nou, dat vraagt ie maar op hoor
Goedmaaksexquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
Geloof dat we later die avond knallende ruzie kregen![]()
quote:
Neuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal wel een koude douche worden dus.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Waar woon je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
Douchen!
Oh damn.. ik heb nu zin in sex. En bedankt fles
Wie kiest die studie dan ook. En waarom?>quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
Morgen maar verder met opdracht.. ofzo. Ik kan het niet vinden
Nou niet voor economisch gezeik in ieder geval neequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie kiest die studie dan ook. En waarom?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |