Ik ben de docu niet aan het kijken, zie er het nut niet zo van in om dat soort sensatiezoek materiaal te gaan bekijken.
Ik merk neit echt van een bv-taboe in het openbaar. Vandaag nog in de trein zitten voeden, aangezien Pepijn doodmoe was. Tuurlijk doe ik dat met een ouder kind ook minder makkelijk dan toen hij nog heel jong was. Nu geef ik net ff wat makkelijker een pakje appelsap

Wat i kvooral merk is dat mensen het niet weten. Ze weten helemaal niet dat je lang borstvoeding kunt geven. En dat dat niet raar is, omdat ze er nooit in aanraking mee komen.
Had het er laatst met een collega over. Ik maak er absoluut geen geheim van dat ik Pepijn nog voed. En zij had zoiets van joh ik heb voor jou me überhaupt nooit gerealiseerd dat het kan. Tuurlijk weet ik wel dat baby's borstvoeding krijgen, en dat dat makkelijk tot een jaar of 2 kan dat snap ik wel. Maar ik heb dat gewoon nooit eerder gehoord en dus nooit eerder bedacht dat dat bij normale mensen ook bestaat.
Zij kende dus alleen de doorsnee verhalen van tot maximaal 6 weken of 6 maanden borstvoeding en de excessen van 7/8 jaar via tv en internet. De hele tussencategorie bestond in haar referentiekader nog niet.