okequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. Dan had ik ze wel onder een andere naam gepost.
Niet zo preuts johquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
dus je vind het ook goed dat mensen bepaalde foto's van jou vinden?
je zou maar je aanmelden voor een nieuwe baan....en ze gaan je googlen... of je hebt een leuk meisje ontmoet....of je vriendenquote:
hehe leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vermoorde onschuld hebben wij volgende weekIs uitverkocht overigens
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
je zou maar je aanmelden voor een nieuwe baan....en ze gaan je googlen... of je hebt een leuk meisje ontmoet....of je vrienden
jah.... tis toch zo! verder moet iedereen doen en laten wat het wil....quote:
Hebben we die discussie al niet eens gehad?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
je zou maar je aanmelden voor een nieuwe baan....en ze gaan je googlen... of je hebt een leuk meisje ontmoet....of je vrienden
nee... ik zeg toch prima...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hebben we die discussie al niet eens gehad?
Niet iedereen doet een Pualaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
dus je vind het ook goed dat mensen bepaalde foto's van jou vinden?
ok sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef Californium het volgende:
[..]
nee... ik zeg toch prima...en volgens mij ging die discussie ergens anders over hoor
en volgens mij had ik het tegen hosti
![]()
die discussie ging toch heel ergens anders over??? maar als jij gelukkig bent...quote:
quote:
ik hou er wel over op..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
die discussie ging toch heel ergens anders over??? maar als jij gelukkig bent...
Als ik nu mn kop opentrek breekt de pleuris uit. Sorry, no can do..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef jna het volgende:
Dat Puala ding heb ik duidelijk gemist. Ik gok dat het iets met foto's is. Kan iemand me bijpraten (met linkjes aub)
pmquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als ik nu mn kop opentrek breekt de pleuris uit. Sorry, no can do..
In de op staat een linkjequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef jna het volgende:
Dat Puala ding heb ik duidelijk gemist. Ik gok dat het iets met foto's is. Kan iemand me bijpraten (met linkjes aub)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |