Preiquote:
Coke?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:20 schreef Olep het volgende:
Kook.
Koken, niet zwaaienquote:
Keekquote:
Crackquote:
Drop?quote:
frietquote:
http://www.freetranslation.com/quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Echo99 het volgende:
Wat is Prei eigenlijk in het Engels?
leakquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Echo99 het volgende:
Wat is Prei eigenlijk in het Engels?
Geeft niks joh, dat ik op mijn werk zit..quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Geeft niks joh, dat ik op mijn werk zit..
quote:
quote:Claudia is helemaal alleen thuis. Ze loopt te dromen over een jongen die ze vandaag op school heeft ontmoet en wordt alsmaar geiler. Langzaam laat ze haar handen over haar tietjes naar d'r strakke tienerkutje glijden. Dat voelt lekker, maar IETS in dat kutje is natuurlijk nóg veel lekkerder! Dan ziet ze de pasgekochte prei op keukentafel liggen! Zouden die erin passen...?
zag umquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Adelante het volgende:
Oh, hupster is er ook, ik wilde al melden dat ik die kutprei had verwijderd, maar dta hoeft dan niet meer!
altijd beter dan 48 niet op 't reageerknopje kunnen drukkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:34 schreef Dibble het volgende:
Adelante en Het Hupt moeten echt opzouten, door jullie duurt de dag alleen maar langer. Beetje hun internet -ego showen hier, hoe sad
![]()
Dumpertquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Oeps .... per ongeluk verkeerde plaatje gepost. Ik wilde deze posten:
[ afbeelding ]
hahahahahahaha
, srry, je bent niet blauw genoeg daarvoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
altijd beter dan 48 niet op 't reageerknopje kunnen drukken
daar sta je dan bij je ouders in de garagequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Oeps .... per ongeluk verkeerde plaatje gepost. Ik wilde deze posten:
[ afbeelding ]
hahahahahahaha
JE MAG NIET OP DUMPERT SJ!!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok .... wie heeft me ee note gegeven vanwege dat plaatje?
één note?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok .... wie heeft me een note gegeven vanwege dat plaatje?
Verrek, je hebt gelijk ... HET ZIJN ER 23 !quote:
Als ik het goed begrijp kook je nu van woede ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:44 schreef Pieter-utd het volgende:
ik word gediscrimineerd want ik kan niet koken![]()
![]()
!!!!!1!1!111
En allemaal Rick Astley notes.quote:Je hebt 55 notes gekregen van onze moderators.
Ja maar er zit gelukkig nog geen prei in mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kook je nu van woede ?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja maar er zit gelukkig nog geen prei in mij![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja maar er zit gelukkig nog geen prei in mij![]()
En dat allemaal door die verderfelijke preiquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef Echo99 het volgende:
Dit topic neemt een bijzondere wending...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |