Fijn bandje op de radio, Fleet Foxesquote:
Veel plezier met verrast zijn morgenochtendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Burdie het volgende:
Ik ga even mijn valentijnskaartje posten.
Oeh, kan ik een verrassing verwachten dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Veel plezier met verrast zijn morgenochtend.
Jij altijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh, kan ik een verrassing verwachten dan?.
Oh fuck ja, goed dat je het zegt, moet nog kaartje kopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:43 schreef Burdie het volgende:
Ik ga even mijn valentijnskaartje posten.
WTF.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Vroege vogel tickets Lowlands zijn al uitverkocht![]()
Sorry!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Na het zuur komt het zoetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Net goed! Vorig jaar moest ik een combi-kaartje kopen, maar nu heb ik wel al een Vroege Vogel-kaartje om dat goed te maken.
Tering! Gaat snel!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Air.quote:
Mijn ego kan gelukkig wel wat hebben...quote:
Moment, ik zoek even het nummer van de psychologie-hotline.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:42 schreef dawg het volgende:
Ik ben ernstig aan het overwegen om Den Haag als mijn volgende hometown te kiezen
Ja nu ben ik zo de sjaakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Net goed! Vorig jaar moest ik een combi-kaartje kopen, maar nu heb ik wel al een Vroege Vogel-kaartje om dat goed te maken.
Welke buurten niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
Ik ben ernstig aan het overwegen om Den Haag als mijn volgende hometown te kiezen (ik hoop binnen nu en 2 jaar). Welke buurten moet ik vermijden?
Nee, jij gaat de madness van de combi-kaartjes gewoon voor zijn.quote:
Ik weet al heel lang dat ik niet in Helmond blijf. En sterker nog, dan kan ik het hem leren drinken. Bekeren zal ik hem!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:43 schreef TwistedDarling het volgende:
dawg weg uit Helmond en naar Den Haag? *flauwvalt*
Waar moet die arme Plato je dan nog mee pesten?! Met bavaria, I know.
In dit specifieke geval is het al gebeurdquote:
Hij gaat jou bekeren, kijk maar uit! Straks drink je alleen nog maar Duvelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet al heel lang dat ik niet in Helmond blijf. En sterker nog, dan kan ik het hem leren drinken. Bekeren zal ik hem!
Dat hangt er vanaf wat je zelf wil.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
Ik ben ernstig aan het overwegen om Den Haag als mijn volgende hometown te kiezen (ik hoop binnen nu en 2 jaar). Welke buurten moet ik vermijden?
Geen idee? Ik heb al op Funda zitten kijken, en eentje gevonden op een minuut lopen van het centrum. Als de buurt maar redelijk is, en niet te ver van het centrum.quote:
De Schilderswijk niet. Die's gezelligquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
Ga je me nou vertellen dat je heul geen kraspanda bent?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ego kan gelukkig wel wat hebben...
Kraspandaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat je heul geen kraspanda bent?
Ik heb in maart weer geld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, jij gaat de madness van de combi-kaartjes gewoon voor zijn.
quote:
quote:Strategisch gesitueerd in het centrum (achter Grand Café Greve) in het Kortenboskwartier.
Lekker in 't centrumquote:
In maart moet een gewoon kaartje nog prima lukken toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in maart weer geld.
Waarom duurt het zo vervloekt lang voor ik uitbetaald wordt. Ik wil het geld dat ik in januari heb verdiend eind januari of dan ergens in februari krijgen
.
Lekker dicht bij het centrum inderdaad.quote:
Ja maar PP gaat 7 maart in de verkoop geloof en ik twijfel nog waar ik naartoe wilquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In maart moet een gewoon kaartje nog prima lukken toch?
Los daarvan hoor je natuurlijk gewoon op tijd je geld te krijgen.![]()
Echt niet! Mijn buurt is best heel matig tot redelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij Utrecht ook af hoor. Alles is kut tegenwoordig.
Het zijn er zoveelquote:
LL is echt veul toffer!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar PP gaat 7 maart in de verkoop geloof en ik twijfel nog waar ik naartoe wil. Maar ik zou alleen voor de line-up naar PP gaan en naar LL voor de mensen en de pret
.
Vind je de buurt waar wij wonen kut?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Dat vraag ik me bij Utrecht ook af hoor. Alles is kut tegenwoordig.
Check deze vieze auto:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker dicht bij het centrum inderdaad.De straat zelf ken ik niet. Behoorlijke volksbuurt aldaar, maar het scheelt per straat hoe erg het is.
Ik vind dat je met mij meegaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar PP gaat 7 maart in de verkoop geloof en ik twijfel nog waar ik naartoe wil. Maar ik zou alleen voor de line-up naar PP gaan en naar LL voor de mensen en de pret
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |