Ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Betamacx het volgende:
[..]
De Air (jaja..) variant is met munt enzo... Fris theetje!
Nee, natuurlijk niet. Ik heb helemaal geen tijd over om dingen te doen, veel te veel informatie om te verwerkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, you're good.![]()
Speel jij hem ook?
lichte allergische reactie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik altijd zo'n zere bek van kiwi's?
Blijkbaar heb je wel de informatie verwerkt dat dat nummer in Fallout 3 zit. Waarom dat dan weer wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:35 schreef Litpho het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik heb helemaal geen tijd over om dingen te doen, veel te veel informatie om te verwerken.
Omdat ik anders niet aan jouw verwachtingen zou kunnen voldoen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je wel de informatie verwerkt dat dat nummer in Fallout 3 zit. Waarom dat dan weer wel?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef Litpho het volgende:
Omdat ik anders niet aan jouw verwachtingen zou kunnen voldoen natuurlijk.
Blussen met Pickwick Elements Water?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was net even alsof m'n tong in de fik stond.
Knapquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef MissMSX het volgende:
En weer een genomineerde voor de Darwin-award:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pijkers__.html?p=4,1
Tip of the iceberg I say...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Knap.
Dit is waarom je gevangenissen non-profit wil houden.
Yup. Maar als je bedenkt dat de meeste rechters soortgelijke gevallen in 10% van de gevallen bestraffen met een celstraf en zij met 25%... dat zijn een boel gevangenen.quote:
Yup. Maar je bent wel dom als je denkt dat dat niet op gaat vallenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Maar als je bedenkt dat de meeste rechters soortgelijke gevallen in 10% van de gevallen bestraffen met een celstraf en zij met 25%... dat zijn een boel gevangenen.
Yup. Of heel erg hebberig en net te laat met rentenieren op een plaats zonder uitleveringsverdrag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Maar je bent wel dom als je denkt dat dat niet op gaat vallen
Hoe dan ook: niet hendigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Of heel erg hebberig en net te laat met rentenieren op een plaats zonder uitleveringsverdrag.
Fijn bandje op de radio, Fleet Foxesquote:
Veel plezier met verrast zijn morgenochtendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Burdie het volgende:
Ik ga even mijn valentijnskaartje posten.
Oeh, kan ik een verrassing verwachten dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Veel plezier met verrast zijn morgenochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |