Sorry, maar mn hersenen werken niet echt mee...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Berichtje aan collega onder de plaktoets
Gewoon gaan !!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef TIM-846 het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik zaterdag naar Awakenings zou gaan![]()
PSD zijn photoshop bestanden , dat ligt in cossmicks straatjequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sorry, maar mn hersenen werken niet echt mee...
Wát?
Ach, met 2 kan ook best gezellig zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel ontzettend zin, maar er kunnen maar weinig vrienden
Oké, maar wat had dat te maken met mijn rapportages dan, en met iets wat jij zei over de plakknop?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PSD zijn photoshop bestanden , dat ligt in cossmicks straatje
maar niet in die van jou.
Copy Pastequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, maar wat had dat te maken met mijn rapportages dan, en met iets wat jij zei over de plakknop?
Dt snap ik, maar...quote:
Volgens mij was Cos' post niet voor jou bedoeld, maar voor een collega.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dt snap ik, maar...
Oh, bedoel je dat ik gewoon moet knippen en plakken van de verschillende kinderen ofzo?
Dat gaat niet echt, als je verschillende trainingen geeft
Je zei dat je het maken van rapportages zat was waarna ik de goede garp maakte dat ik nog wel wat klusjes voor je had (psd's ff verknippen)quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, maar wat had dat te maken met mijn rapportages dan, en met iets wat jij zei over de plakknop?
Nu pas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga eens ff uitgebreid douchen en tutten, alvorens aan de slag te gaan met mn tussenevaluatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |