Je bent gewoon fakking lelijk ouwe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:55 schreef JobV het volgende:
Maar ik heb niet echt een hyves en de rede daarvoor wil ik eigenlijk niet zeggen :$

Gast.quote:Ik heb dit jaar voor me eigen een roosje gekocht, misschien denken meisjes dan dat ik populair ben en zien ze me eindelijk eens staan!

quote:Wat zou ik met dit geld doen?
Hoi
Ik ben aan het bedenken wat ik met dit geld zou gaan doen. Ik heb een paar dingen bedacht maar misschien weten jullie ook wel iets.
dit zijn mijn gedachtes:
1. Iets kopen in een winkel en dan al het geld op de toonbank strooien zodat de mevrouw achter de kassa alles kan gaan tellen ha-ha.
2. Iets goeds doen en aan een goed doel geven.
3. Of allemaal op straat neerleggen in een soort van spoor ergens naartoe
4. Op de bank neerzetten
Uh, dat was het wel, weet jij nog iets, zeg het dan maar even!
Groetjes job

Dus? Nog steeds behoorlijk triest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:58 schreef JobV het volgende:
maar hun weten niet dat ik die zelf gekocht heb he, is anoniem namelijk.

Ik doe toch geen emails sturen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef sig000 het volgende:
Je spammed wel een beetje of vergis ik me nu?

En dat wil journalist worden?quote:

Waarover moet ik dan schrijven, dan doe ik dat wel hoor, ofja proberen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Misschien is er een publiek voor maar de puberale stukjes die er nu staan spreken mij in elk geval niet aan en onderscheidend kan ik ze ook niet noemen.

Nee, bedankt. Ik ga wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
TS gaat dat niet lukken, wil jij graag?

Goed idee, dit topic overnemen heeft weinig zin, daar komt zo toch een slotje op.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Ik ga wat nuttigs doen.

Ja, hoezo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef JobV het volgende:
laster ben jij dat op dat plaatje van jou?

Ook nog eens homofiel?quote:

tering, tis toch je eigen blog?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:07 schreef JobV het volgende:
Huh?
Maar mensen waar moet ik over schrijven dan, dan doe ik dat wel!

Ja, van het kastje naar de muur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef JobV het volgende:
Ik wil ervaring opdoen in journalistiek en journalisten worden ook gewoon ergens heengestuurd.

En je neemt jezelf ook serieus?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef JobV het volgende:
Ik wil ervaring opdoen in journalistiek en journalisten worden ook gewoon ergens heengestuurd.

Niet zo negatief gelijk, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja, van het kastje naar de muur.

haha inderdaad..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef pluisje81 het volgende:zie nu pas die stukjes van je blog
dit kan je serieus niet menen

quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef JobV het volgende:
ha-ha straks word ik gewoon superrijk met mijn blog want ik lees net dat je geld kan verdienen hoor. en ik ben nog geen journalist maar dat wil ik worden.

Vermoord elke dag een kitten, gegarandeerd dat je veel kijkers trekt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef JobV het volgende:
oke maar waarover moet ik dan schrijven?

quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef JobV het volgende:
ja steff inderdaad, wil je helpen?
ik heb trouwens een nieuw bericht neergezet dat niet over mijn leven gaat maar over dit topic.
groetjes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |