Je bent gewoon fakking lelijk ouwe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:55 schreef JobV het volgende:
Maar ik heb niet echt een hyves en de rede daarvoor wil ik eigenlijk niet zeggen :$
Gast.quote:Ik heb dit jaar voor me eigen een roosje gekocht, misschien denken meisjes dan dat ik populair ben en zien ze me eindelijk eens staan!
quote:Wat zou ik met dit geld doen?
Hoi
Ik ben aan het bedenken wat ik met dit geld zou gaan doen. Ik heb een paar dingen bedacht maar misschien weten jullie ook wel iets.
dit zijn mijn gedachtes:
1. Iets kopen in een winkel en dan al het geld op de toonbank strooien zodat de mevrouw achter de kassa alles kan gaan tellen ha-ha.
2. Iets goeds doen en aan een goed doel geven.
3. Of allemaal op straat neerleggen in een soort van spoor ergens naartoe
4. Op de bank neerzetten
Uh, dat was het wel, weet jij nog iets, zeg het dan maar even!
Groetjes job
Dus? Nog steeds behoorlijk triest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:58 schreef JobV het volgende:
maar hun weten niet dat ik die zelf gekocht heb he, is anoniem namelijk.
Ik doe toch geen emails sturen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef sig000 het volgende:
Je spammed wel een beetje of vergis ik me nu?
En dat wil journalist worden?quote:
Waarover moet ik dan schrijven, dan doe ik dat wel hoor, ofja proberen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Misschien is er een publiek voor maar de puberale stukjes die er nu staan spreken mij in elk geval niet aan en onderscheidend kan ik ze ook niet noemen.
Nee, bedankt. Ik ga wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
TS gaat dat niet lukken, wil jij graag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |