nou en!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
o en de tt is niet goedhoed!!!
Respect voor mijn 2 __quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh en.. Milou__, Daph_ en jij, Mash_
Niet veel, maar het viel op
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zienquote:
eentje toch eigenlijk?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zien
ja ik was er 3 topics geleden niet dus heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
joh echt.... Einstein! Dat zei ik 3 topics geleden ook al...maar er zijn een aantal mensen die perse Stage en school SC uitgeschreven willen zien
dean? BB? Pilesquote:
je had toch de vorige tt kunnen zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik was er 3 topics geleden niet dus heb ik niet meegekregen
dat zeg ik al heel lang... maar andere mensen wilden er zo graag over mierenneukenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen, stop aub eens met het mierenneuken van de TT. Alsof het uitmaakt hoe het beestje heet.. De inhoud is toch hetzelfde
jij begon er nu overquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg ik al heel lang... maar andere mensen wilden er zo graag over mierenneuken
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
verder kan het mij niet schelen hoor Mash_niet aangevallen voelen.. maar geheid dat er iemand straks komt met TT blabla stage SC bla bla
Daar kun je op wachten jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
verder kan het mij niet schelen hoor Mash_niet aangevallen voelen.. maar geheid dat er iemand straks komt met TT blabla stage SC bla bla
Oh ja, maar ze kwamen er niet voor terugquote:
wie zal de eerste zijnquote:
ik snap echt het probleem nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja, maar ze kwamen er niet voor terugTenminste Piles was er gister wel, maar dat lag niet aan de naam volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |