Nou ik dus nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?
Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?![]()
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vidn eht zelf altijd wel een leuke datum om uiteten te gaan, maar als ik die dag geen zin heb of het komt niet uit doen we net zo lief niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook cadeautjes, is wel zo leuk![]()
Oh, dat is wel fijn. Ook een goed excuus om niet meer af te hoeven vallen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakkerEn als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
Welke maat dan? 65?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakkerEn als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
ghehehe. Ik ga zo wel weten wat ik nu ooit wel of niet moet kopen in case van een dinnetje.quote:
Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik dus nietmijn vriend lust geen gebakken ei.
Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleurquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!
[ afbeelding ]
Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
Ik vind die lichtblauwe het tofstquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!
[ afbeelding ]
Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujahquote:
Het moet ook niet op Valentijnsdag, maar het kan wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?
Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?![]()
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
Ik bewaar dit setje gewoon voor speciale gelegenheden, dus ik hoef daar niet over na te denken. Draag op normale dagen gewoon m'n lelijke omabeha'squote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
Wat ik stom vind is dat ze niet standaard een aantal broekjes, 3 ofzo, verkopen bij die BH, voor een normaal bedrag. Een BH draag je een paar dagen, broekjes niet, dus dan moet je precies uitmikken op welke dag je het bijpassende broekje erbij aantrekt
Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;Pquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.
Dan moet je sparen en als je dan naar Engeland gaat meteen even wat setjes inslaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujah![]()
Misschien moet ik maar naar Engeland gaan ofzo, daar hebben ze wel veel grote maten.
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;P
Mijn naaimachineskillz0rs zijn daar niet goed genoeg voor hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
Hoezo bakt het kutquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.
En de Hema heeft ze ook gewoon.
Het bakt overigens wel behoorlijk kut!
Ik ben daar niet handig genoeg voor. En buiten dat, ik heb een aantal doorzichtige bh's en ik vraag me af of het bij dat stofje werkt. Voorlopig kunnen ze ook nog op het strakste haakje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
Oh echt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleur
Ja, wat een onthulling he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh echt?
Iedereen die ooit een foto van je kamer gezien heeft weet dat!Niet flauw bedoeld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |