quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:20 schreef DrDarwin het volgende:
Uh ja, in Wild-restaurants staat het gewoon op het menu.
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend dat hert gegeten wordt
Nee. Niet net als ganzelever.quote:
Mevrouw Tiemen snapt niet dat dieren in en biotoop waar ze niet in thuis horen schadelijk zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:31 schreef The_Hives het volgende:
niet als het aan mevrouw Tiemen ligt
Ik heb eens kameelbiefstuk met koffiesaus gegeten, en dat was heerlijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:58 schreef Soohr het volgende:
kameel (al is dat niet zo heel lekker)
Herten verdoven, transporteren naar het vasteland en dan weer uitzettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mevrouw Tiemen snapt niet dat dieren in en biotoop waar ze niet in thuis horen schadelijk zijn.
Ach, je hebt ook wat (op je bord) als je ze afschiet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:39 schreef staticdata het volgende:
Herten verdoven, transporteren naar het vasteland en dan weer uitzetten![]()
Kost wat maar dan heb je ook wat
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
Herten verdoven, slachten, transporteren naar het vasteland en dan op de menukaart zetten![]()
Kost wat maar dan heb je ook wat
Het smaakte bij mij erg taai,quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb eens kameelbiefstuk met koffiesaus gegeten, en dat was heerlijk!
En ook nog een stukje slang van mijn tafelgenote.
Niks over gelogen, laatst gegeten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:35 schreef Magneet het volgende:
heerlijk met een beetje rode wijnsaus
Ehh, vanwaar de verleden tijd? Hert wordt nog steeds gegeten en komt ook gewoon voor in Nederland.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:18 schreef cablegunmaster het volgende:
gewoon een gek idee,
vroeg me af wat voor rare diersoorten er werden gegeten die in nederland voorkwamen
Ja, like, wtf?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend dat hert gegeten wordt
hert eet ik eigenlijk het volledige wildseizoen wel 1x per week, heel normaal (en erg lekker) gerecht op een menukaart.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:18 schreef cablegunmaster het volgende:
gewoon een gek idee,
vroeg me af wat voor rare diersoorten er werden gegeten die in nederland voorkwamen
Ik vind reerug etc. niet lekker omdat 't nogal zoetig vlees is. Ik vind varkensvlees ook niet om te pruimen.quote:
Inderdaad een bespottelijke vergelijking. IMHO is wild ook uit dierenwelzijn-oogpunt een goede keuze.quote:
Oh jaaaa, struisvogel biefstuk!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:56 schreef staticdata het volgende:
Hert![]()
Krokodil![]()
Struisvogel![]()
Kangaroe
Bij een poelier, als je het zelf wilt klaarmaken. En anders een restaurant uitzoeken waar het op de kaart staat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef cablegunmaster het volgende:
hert blijkt dus goed eetbaar ! waar kun je het kopen?
De grotere Appie's (of de Appie's in de meer welvarende buurten) hebben gewoon hertenbiefstuk en reerug enzo in het assortiment.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Maar even serieus hè, had je er echt nog nooit van gehoord?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Emoequote:Op donderdag 12 februari 2009 07:56 schreef staticdata het volgende:
Hert![]()
Krokodil![]()
Struisvogel![]()
Kangaroe
Ik heb dat gegeten met kerst.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:55 schreef Jarno het volgende:
Hertenbiefstuk. Niks mis mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |