Ja en uitbreidbaar ook héquote:
Met qua uiterlijk toch een aantal behoorlijke verschillen. Belangrijk verschil: goede afwerking. Ik vind de G1 helemaal niks, net als de andere 'google-phones'. Deze N97 ziet er echter voor mij perfect uit. Wat ik wel vreemd vind: er wordt vaak gesproken over verschillende manieren van invoeren van gegevens: via het scherm, via het keyboard of met een stylus: maar er is geen stylus?quote:
Hij heeft geen ondersteuning voor blinden hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:04 schreef Kos het volgende:
wanneer moet dat ding uitkomen?
Het ziet er ietwat fragiel uit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef raaavi het volgende:
wat vinden jullie van die slide-steuntje?
http://www.engadget.com/p(...)e-reckoning/1203841/
Dat dacht ik dus ook al!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het ziet er ietwat fragiel uit.
Check het filmpje. Daar gaan ze daar dieper op in en volgens die reviews voelt het degelijk aan (looks weird but works like a charm)quote:
Failquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
het blijft een nokia en heb een hekel aan symbian dus ik blijf lekker bij me xperia en iphone [ afbeelding ]
De N97 is superieur aan de Xperia. Op elk vlak.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:11 schreef ABombali het volgende:
nokia sucks, maar toch ga ik hem kopen alleen om te testen
xperia blijf ik wel gebruiken
Zwart vind ik hem ook mooierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Elberrie het volgende:
Normaal gesproken ben ik ook altijd een voorstander van een zwarte telefoon, maar deze ziet er in het zilver wel erg strak uit. Ga toch sterk twijfelen. Als goed is komt deze tegen het einde van het eerste half jaar van 2009 uit, rond die tijd verloopt mijn abbo ook, dus hopelijk ligt ie dan snel een keer in de winkels.
echt? ze stoppen er alles in maar vergeten het toetsenbord te verlichten, lijkt me sterkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef raaavi het volgende:
Onthoud dat de toetsen geen licht geven.
wat jammer is. misschien is het licht van het scherm genoeg.
1 van die nokia mensen zei dat in het filmpje. wacht ik zoek het even op!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
echt? ze stoppen er alles in maar vergeten het toetsenbord te verlichten, lijkt me sterk
quote:CPU;Clock: 369 MHz
ROM+type: Flash EEPROM
ROM;capacity: 32768 MiB
RAM;type: mobile DDR SDRAM
RAM:capacity: 128 MiB
hehe en dat is me toch een langzame baggertelefoon, ben benieuwd wat dit gaat worden danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef raaavi het volgende:
hier voor de OP;
[..]
Is hetzelfde als de nokia n96!!
zie editquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hehe en dat is me toch een langzame baggertelefoon, ben benieuwd wat dit gaat worden dan
Oh het is van metaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef raaavi het volgende:
wat vinden jullie van die slide-steuntje?
http://www.engadget.com/p(...)e-reckoning/1203841/
dan nog vergeleken met de xperia en htc touch pro:quote:
Hahahahahaaahahhahahahahahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef Originele_Naam het volgende:
ach iphone blijft gewoon onovertroffen als het gaat om smartphones en nee ik heb zelf geen iphone
Zullen we gewoon weer OT verder gaan en het niet meer hebben over die falende OP van Raaviquote:
Ligt eraan wat je bedoelt met het 'oplichten'. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met oplichten, aangezien ik ook zo'n filmpje heb gezien. In dat filmpje lichtten de toetsen op van de letters die gebruikt werden, maar dat was gedaan om aan te geven welke toetsen werden gebruikt (je zag namelijk geen vingers!). De toetsen zullen vast wel licht eromheen hebben (volgens mij oranje)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
1 van die nokia mensen zei dat in het filmpje. wacht ik zoek het even op!
Hmm.,
Hier zeggen ze wel dat de toetsen oplichten
maar ik weet zeker dat in het filmpje 1 van die gasten zei dat dat niet het geval was.
ook heb ik in nog geen 1 filmpje gezien dat die toetsen oplichten.
JA!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:45 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt met het 'oplichten'. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met oplichten, aangezien ik ook zo'n filmpje heb gezien. In dat filmpje lichtten de toetsen op van de letters die gebruikt werden, maar dat was gedaan om aan te geven welke toetsen werden gebruikt (je zag namelijk geen vingers!). De toetsen zullen vast wel licht eromheen hebben (volgens mij oranje)
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja op verschillende sites word al aangegeven dat hij lichtgevoelige toetsenbordverlichting heeft
Ja maar volgens mij was dat dus een special effect, om ff te showen dat je het toetsenbord gebruikt, maar lichtten die knopjes in werkelijkheid niet op. Dat is wat ik uit dat ene filmpje begreep.quote:
Pas de problemes. (Nachtbaggerquote:
I second thatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:00 schreef fransbreda het volgende:
Ik ga em ook nemen, als hij betaalbaar is met verlenging.
Of je neemt andere provider.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:00 schreef fransbreda het volgende:
Ik ga em ook nemen, als hij betaalbaar is met verlenging.
nop.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:12 schreef Fendy het volgende:
Ondersteunt dat touchscreen multitouch eigenlijk? Weet iemand dat?
2 maanden wachten dan..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik denk dat het ook wel richtig de 300 gaat hoor met 1 jarig abbo
hier kom ik op terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:58 schreef raaavi het volgende:
-dood topic-
afgaand op de prijs (550 euro) zal die ongeveer 30 euro per maand kosten en iets van 100 euro voor het toestel.
tenzij je een duurder abbo neemt (2 jarig)
oeii. prijzig
toestellen van rond de 500 euro gaan zijn meestal pas betaalbaarder bij 2 jaar abbo's. Bij 1 jaar moet je dan gewoon behoorlijk wat bijbetalen of je moet maandelijks rekeningen ontvangen van 300 euroquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef raaavi het volgende:
[..]
hier kom ik op terug
dan zou je dus 820 uitkomen
vaak zit je er met een abbo altijd zo een 100 boven. dus hmm
ik denk een abbo van 30 euro per maand. bij 2 jaar.
en anders bij 1 jaar, een abbo van 50 per maand.
grote gok.
wacht nou maar 3 maandjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef hunterlol het volgende:
ah mijne ook, en dit is net de telefoon die ik echt wil hebben. Bij een 2 jarig abonnement, gratis te krijgen en ¤30 per maand denk je? En hoeveel belminuten krijg je voor die 30¤ ?
Dat denk ik niet, dan hadden we wel meer gehoord denkquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef INViCTuS het volgende:
Ik geloof dat ik ergens las dat ie wel eerder te verkrijgen is dan eind mei. Kan me herinneren dat dat eind april zou worden. Laat ik daar dan maar op hopen want de 26e van die maand loopt m´n abbo af..:P
Ik vind het wel een leuk toestel...aangezien ze toch allemaal zo blitz worden de laatste modellen. Heb nu de N73 nog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30 september 2009....
zal de geschiedenisboekjes ingaan als,
de dag dat de beste game ooit gemaakt is uitgekomen,
Tekken 6!!!
Heb je geen belminutenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:21 schreef zeemonster het volgende:
@ Aventura je kan toch ook even wachten met verlengen? Stel je contract eindigt 31 mei , dan hoef je niet perse op die dag of een dag erna te verlengen. Je kan best een maand of twee wachten.
@ Raaavi dan is los kopen goedkoper.
Volgens mij moet je voor de datum verlengen, anders zit je weer een jaar aan hetzelfde abonnement vast. Maar ik weet het niet zeker, ik moet het even opzoeken.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:21 schreef zeemonster het volgende:
@ Aventura je kan toch ook even wachten met verlengen? Stel je contract eindigt 31 mei , dan hoef je niet perse op die dag of een dag erna te verlengen. Je kan best een maand of twee wachten.
@ Raaavi dan is los kopen goedkoper.
Ik zit er zelf aan te denken om hem los te kopen en dan mijn huidige abonnement over te sluiten in een sim only. Ik wil absoluut niet langer dan een jaar aan een abonnement vastzitten.
Als je een beetje rekenwerk verricht kom je dan uiteindelijk goedkoper uit.
Drie maanden ervoor , drie maanden ernaquote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor de datum verlengen, anders zit je weer een jaar aan hetzelfde abonnement vast. Maar ik weet het niet zeker, ik moet het even opzoeken.
Ik welquote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verlengen is 4 maanden van te voren, daarna is hij elke maand opzegbaar met het in achtnemen van 3 maanden opzegtermijn (dacht ik)
Verlengen mag na je contract datum gewoon wanneer je wil![]()
Vraag is , kan je zolang wachten
Dan nemen we KPNquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:47 schreef W00fer het volgende:
Na de zomer pas in NL ! (Augustus). Zeker de Vodafone release komt later, want die software versies worden altijd langer getest.
Er doen ook geruchten de ronde dat KPN het alleenrecht wil/heeft op de N97 net zoals bij de N96 toen.
en dit baseer je op?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:47 schreef W00fer het volgende:
Na de zomer pas in NL ! (Augustus). Zeker de Vodafone release komt later, want die software versies worden altijd langer getest.
Er doen ook geruchten de ronde dat KPN het alleenrecht wil/heeft op de N97 net zoals bij de N96 toen.
Dus je baseert het alleen op je persoonlijke gevoel. Dat wil ik geen geruchten noemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef W00fer het volgende:
Ervaring met veel meer toestellen van Nokia. De N95 en N96. Bovendien werk ik bij een telecomretailer.
Nou dan zal ik hem bij mijn eigen werkgever moeten aanschaffenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:47 schreef W00fer het volgende:
550 ex. btwquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef W00fer het volgende:
Ik heb ook gelezen op internet dat de prijs van de N97 wel eens een hoop meer zou zijn dan de 550 euro waarmee Tweakers.net FP schermt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |