Speur wat fobo's na.. Dan kom je d'r ongetwijfeld een stel tegenquote:
doe niet zo naiefquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is zij wel heel slim. Dat weet je toch niet.
Hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want zelf googlesn is te moeilijk?
Check mij fobo de laatste post. Tieten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Speur wat fobo's na.. Dan kom je d'r ongetwijfeld een stel tegen
Tenzij het tegendeel bewezen is ga ik er van uit dat ze slim is.quote:
Ik ben het met Ado eensquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij het tegendeel bewezen is ga ik er van uit dat ze slim is.
Ik noteer het evenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Thrar het volgende:
vooral lief en niet te perfect want dat maakt iemand juist schattig
Ja en?quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want zelf googlesn is te moeilijk?
Die onderste vind ik niet mooi, daar is dr kaak zo ehm, prominent aanwezigquote:
Gaat prima samen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooi en slim gaan niet samen?
Deceptie, ben ik OF minder mooi, OF minder slim dan ik dacht
En welke hoop je dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geldt dat alleen voor vrouwen of ook voor mannen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Thrar het volgende:
vooral lief en niet te perfect want dat maakt iemand juist schattig
Geen idee. Ik weet hoe slim jij bent. Dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooie foto.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Vind haar gezicht toch niet 'je van het' om eerlijk te zijn...
Dan is ze niet zo slimquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet hoe slim jij bent. Dus daar kan ik niet over oordelen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef dawg het volgende:
Zij blijft gewoon lekker.![]()
[ afbeelding ]
wat doe je!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind jij dan van jezelf?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij ziet jezelf als mooi en slim? Wat ik heb gezien vind ik je wel een aantrekkelijke vrouw, daar niet van, maar ik zou zoiets niet snel durven zeggen over mezelf
[ afbeelding ]
Oke dan is het goed.quote:
Gewoon, niet opvallend mooi of lelijk of slim of dom. Gemiddeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van jezelf?
Dat was een grapje eigenlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij ziet jezelf als mooi en slim? Wat ik heb gezien vind ik je wel een aantrekkelijke vrouw, daar niet van, maar ik zou zoiets niet snel durven zeggen over mezelf
Aha..quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon, niet opvallend mooi of lelijk of slim of dom. Gemiddeld
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
en ook ik taai af en ga mijn ogen sluiten!
Fijne avond nog allen! en rel niet te hard, dan moet ik weer terug lezen...
gemiddeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wauw.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wist ik nog ja
Wist r naam alleen niet meer
geen idee? Dat is wat ik in vrouwen zoek in ieder gevalquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor vrouwen of ook voor mannen?
Gewoon normaal is toch niks mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oke nu snel een rel startenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
en ook ik taai af en ga mijn ogen sluiten!
Fijne avond nog allen! en rel niet te hard, dan moet ik weer terug lezen...
Nah, je ziet er goed uit, dus ik zou zeggen bovengemiddeld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
Daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:58 schreef Thrar het volgende:
[..]
geen idee? Dat is wat ik in vrouwen zoek in ieder geval
heb zo een hekel aan vrouwen die zich volsmeren met TEVEEL make-up![]()
je bent wie je bent en je hoeft van mij niet alles te verbergen!
Uiterlijk (N)quote:
Daar wil ik ook wel naast wakker wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wist ik nog ja
Wist r naam alleen niet meer
Shit happensquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gemiddeldiemand moet wel iets tofs hebben!
Toffe krullen ofzo
Of een leuke lach
Of slim![]()
Humor!
maar gemiddeld.. bah!
en het beeld tussen alle anderen verschilt ook weer... jeetje, wat kan het gek lopen.. daar ga ik eens over dromen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:00 schreef Kluts het volgende:
Sowieso is het beeld dat je van jezelf hebt soms anders dan hoe anderen je zien.
Ja, ik vind haar een van de weinig echt lekkere mooie vrouwen die er in Hollywood rondhuppelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel naast wakker worden
Misschien wel, ik heb in Singles al een paar rare inzichten gekregen over de indruk die ik geef kennelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:00 schreef Kluts het volgende:
Sowieso is het beeld dat je van jezelf hebt soms anders dan hoe anderen je zien.
Johquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:00 schreef Kluts het volgende:
die onderste heeft een beetje een robocop kaaklijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
Ow, gaan we mensen posten die we mooi vinden?
Dan doe ik dat ook en ik ken weinig mensen die het met me eens zijn:Sita Vermeulen
[ afbeelding ]Sarah Alexander
[ afbeelding ]
om maar een paar te noemen.
Ze ziet er alleen wel heel erg lief uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar een van de weinig echt lekkere mooie vrouwen die er in Hollywood rondhuppelen.
Sita gaat nog wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
Ow, gaan we mensen posten die we mooi vinden?
Dan doe ik dat ook en ik ken weinig mensen die het met me eens zijn:Sita Vermeulen
[ afbeelding ]Sarah Alexander
[ afbeelding ]
om maar een paar te noemen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien wel, ik heb in Singles al een paar rare inzichten gekregen over de indruk die ik geef kennelijk
Ik dacht, ik gooi er eens een leuke dooddoener tegenaan.quote:
Haha ik merk hetquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik snap wat je bedoelt ja. ;')
[..]
Ik dacht, ik gooi er eens een leuke dooddoener tegenaan.
Dat vind ik nou juist niet. Op de een of andere manier.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze ziet er alleen wel heel erg lief uit
Als het drukker dan is dat leuker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik snap wat je bedoelt ja. ;')
[..]
Ik dacht, ik gooi er eens een leuke dooddoener tegenaan.
Jij ziet er in je FoBo ook erg yummy uit. Maar ja, dat ben ik dan weer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:00 schreef Kluts het volgende:
Planet Earth? Of is dit weer een andere?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
ik zit naar Earth op Film HD te kijken...
Een olifant die zwemt in het water en dan van onder het water gefilmd.. Dat ziet er echt heel maf uit
waar blijft jouw fobo techno?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij ziet er in je FoBo ook erg yummy uit. Maar ja, dat ben ik dan weer.
Er staat Earth, geen Planet ervoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Planet Earth? Of is dit weer een andere?
Dat zijn geweldige opnames inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
ik zit naar Earth op Film HD te kijken...
Een olifant die zwemt in het water en dan van onder het water gefilmd.. Dat ziet er echt heel maf uit
Oh. Volgens mij is het een andere. Ik had het al kunnen weten bij de olifant eigenlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er staat Earth, geen Planet ervoor.
Foto's alleen op verzoek. Heb er niet zo'n behoefte aan om overal op internet te staan.quote:
Hoezo? Nieuwschierig?quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook altijd een heel mooie vrouw gevonden
[ afbeelding ]
Eenden hebben toch helemaal geen tandenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:09 schreef kwaakvaak het volgende:
goeiemorgen... wat een drukte hier zo op de vroege ochtend... En welrusten ook maar...
Oh voor de boekhouding.. fuck weer een stuk tand losgelaten, moet haar toch eens leren wat rustiger aan te doen
Stond er niet nog een verzoek bij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg sms: "/sociale controle zeg, moet je nog niet slapen, ik zie het licht nog branden bij je /sociale controle"
Dankjequote:
echt wel, pak die stapel donald duckjes maar eens van onder je bed en dan zul je zien dat er eentje tussen zit waar donald naar de tandarts moetquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eenden hebben toch helemaal geen tanden
nee, mijn nieuwsgierigheid heb ik in één van de voorgaande topics achtergelatenquote:
volgens mij heeft alleen knuffelzacht geneukt, geen rellen vandaag!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef RealZeus het volgende:
En wat Sedan zegt:
zijn er nog rellen geweest? Hebben er nog mensen gedate/geneukt/andere vormen van interactie bedreven?
Jij moet eerst fotos gaan posten!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef RealZeus het volgende:
En wat Sedan zegt:
zijn er nog rellen geweest? Hebben er nog mensen gedate/geneukt/andere vormen van interactie bedreven?
Nergens goed voorquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef Thrar het volgende:
[..]
nee, mijn nieuwsgierigheid heb ik in één van de voorgaande topics achtergelaten![]()
Oh, en dank je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij ziet er in je FoBo ook erg yummy uit. Maar ja, dat ben ik dan weer.
Ik heb geen Donalds duckjes onder mijn bed liggen. Wel een stapeltje Playboys.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
echt wel, pak die stapel donald duckjes maar eens van onder je bed en dan zul je zien dat er eentje tussen zit waar donald naar de tandarts moet
Kan nooit langer zijn dan bij mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:18 schreef Kluts het volgende:
Ik moet echt goed nadenken wanneer ik het laatst geneukt heb.
Te lang geleden iig.
ik in m'n vorige leven!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:18 schreef Kluts het volgende:
Ik moet echt goed nadenken wanneer ik het laatst geneukt heb.
Te lang geleden iig.
Hoezo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan nooit langer zijn dan bij mij.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij moet eerst fotos gaan posten!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan nooit langer zijn dan bij mij.
Ik heb ook even gekeken en ik vind je ook mooiquote:
Hij is maagd...quote:
2 posts en alles gaat over verlepte dingenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:23 schreef cesareborgia het volgende:
Het gaat hier wel heel diep moet ik zeggen, en verlept snel.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken en ik vind je ook mooi
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb donald ducks naast mn bed
Ah.quote:
En ik ben niet eens bi dus da's ook weer andersquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je! Is heel anders om dat van een vrouw te horen dan van een man.
Weet ik, daarom juist.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ik ben niet eens bi dus da's ook weer anders
Waarom ? Het mannen zeggen het alleen om je in bed te krijgen argument ? Misschien vind een willekeurige fok dork je wel een echte schoonheid zonder daarbij gelijk met zijn piemel voor de monitor te zitten. In de wereld van de gebroeders Grimm, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij wint.quote:
Over het algemeen hoort een vrouw het minder van een andere vrouw. En er is wel wat voor te zeggen dat vrouwen objectiever zijn over een andere vrouwquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:28 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Waarom ? Het mannen zeggen het alleen om je in bed te krijgen argument ? Misschien vind een willekeurige fok dork je wel een echte schoonheid zonder daarbij gelijk met zijn piemel voor de monitor te zitten. In de wereld van de gebroeders Grimm, dat dan weer wel.
Maar daarom kan je nog wel naar verlangen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah.
Wat je niet kent mis je ook niet, dus ik vind mezelf dan toch zieliger.
Nee. Vrouwen zeggen dat soort dingen niet vaak over elkaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:28 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Waarom ? Het mannen zeggen het alleen om je in bed te krijgen argument ? Misschien vind een willekeurige fok dork je wel een echte schoonheid zonder daarbij gelijk met zijn piemel voor de monitor te zitten. In de wereld van de gebroeders Grimm, dat dan weer wel.
Het was dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daarom kan je nog wel naar verlangen.
Nee, we hebben het nooit gehad dus kunnen we het niet missen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daarom kan je nog wel naar verlangen.
Oh oke.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld.
Heb je echt nog nooit een vriendin gehad?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, we hebben het nooit gehad dus kunnen we het niet missen.
In dat geval zou ik dus ook geen vriendin kunnen missen want die heb ik nooit gehad.
Nope.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je echt nog nooit een vriendin gehad?
Ik hoor mijn zusje toch aardig vaak vol afgunst over andere vrouwen praten. Alleen over vrouwen die zich niet direct in haar omgeving bevinden trouwens , want die vormen geen direct bedreiging. Vrouwen zijn objectief over andere vrouwen als de desbetreffende vrouw zich buiten hun eigen leefomgeving bevindt. Misschien is het bij mannen wel hetzelfde trouwens , ik zal nooit in de nabijheid van een interessante vrouw iets zeggen als 'jezus hij is toch eigenlijk ook wel lekker hoor' maar over sawyer uit lost zeg ik dat zonder problemen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen zeggen dat soort dingen niet vaak over elkaar.
Maar toch leuk dat je er zo over gefilosofeerd hebt.
Mja, ik zeg gewoon wat ik vind.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:25 schreef Kluts het volgende:
mwah, daar heb ik geen probleem mee, durf best openlijk te zeggen of een man aantrekkelijk of mooi is...quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:38 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Ik hoor mijn zusje toch aardig vaak vol afgunst over andere vrouwen praten. Alleen over vrouwen die zich niet direct in haar omgeving bevinden trouwens , want die vormen geen direct bedreiging. Vrouwen zijn objectief over andere vrouwen als de desbetreffende vrouw zich buiten hun eigen leefomgeving bevindt. Misschien is het bij mannen wel hetzelfde trouwens , ik zal nooit in de nabijheid van een interessante vrouw iets zeggen als 'jezus hij is toch eigenlijk ook wel lekker hoor' maar over sawyer uit lost zeg ik dat zonder problemen.
Zoveel mis je niet hoorquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mwah, daar heb ik geen probleem mee, durf best openlijk te zeggen of een man aantrekkelijk of mooi is...
Vervelend man.quote:
Dat zijn ook natuurfilms.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:37 schreef Adolecens het volgende:
Ok, earth is afgelopen en dan gelijk harde p0rn op tv, leuke omschakeling...
Dat dus. Vrouwen zeggen dat meestal niet rechtstreeks tegen elkaar. Vaak zoeken we ook naar een minpunt bij vrouwen die gewoon ongelovelijk mooi zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:38 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Ik hoor mijn zusje toch aardig vaak vol afgunst over andere vrouwen praten. Alleen over vrouwen die zich
niet direct in haar omgeving bevinden trouwens , want die vormen geen direct bedreiging. Vrouwen zijn objectief over andere vrouwen als de desbetreffende vrouw zich buiten hun eigen leefomgeving bevindt. Misschien is het bij mannen wel hetzelfde trouwens , ik zal nooit in de nabijheid van een interessante vrouw iets zeggen als 'jezus hij is toch eigenlijk ook wel lekker hoor' maar over sawyer uit lost zeg ik dat zonder problemen.
Yup, inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:43 schreef Kluts het volgende:
Dat dus. Vrouwen zeggen dat meestal niet rechtstreeks tegen elkaar. Vaak zoeken we ook naar een minpunt bij vrouwen die gewoon ongelovelijk ongelooflijk mooi zijn.
Niet echt techno scene waardig moet ik zeggen , maar oke. Trusten. Zelfde voor Technoquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:52 schreef Kluts het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, welterusten allemaal!
Je bent niet helemaal hetero ga ik vanuit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:38 schreef cesareborgia het volgende:
ik zal nooit in de nabijheid van een interessante vrouw iets zeggen als 'jezus hij is toch eigenlijk ook wel lekker hoor' maar over sawyer uit lost zeg ik dat zonder problemen.
Veel 'HETERO-ER' worden ze niet meer gemaakt denk ik. Waarom zou je als hetero niet van iemand van hetzelfde geslacht kunnen zeggen dat je er alle begrip voor hebt dat vrouwen als bosjes voor een kerel vallen. Dat is namelijk zo bij sawyerquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal hetero ga ik vanuit?
Ik vind dat dus ontzettende kul. Mannen die zo krampachtig doen over toegeven dat ze een andere kerel lekker vinden vind ik juist verdacht. De grootste homohaters zijn vaak zelf gay...quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als hetero man zijnde "wat een lekkere man" zegt.. En dan jezelf nog hetero noemen ook! Kweetniet is gewoon verdacht
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moggu
Dufheid. Maar wel goede dufheid, want ik heb me wel vermaakt vannacht
Dat wat jij schrijft vind ik pas kul. Mij zal je niet horen zeggen, zo die kerel is lekker. Ik kijk namelijk uberhaupt niet op die manier naar kerels. Ik kijk of ze aardig genoeg zijn om een pilsener bier mee te drinken of iets dergelijks.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ontzettende kul. Mannen die zo krampachtig doen over toegeven dat ze een andere kerel lekker vinden vind ik juist verdacht. De grootste homohaters zijn vaak zelf gay...
ik vind het juist tof als een man gewoon zegt dat hij een andere man lekker vindt, voor mij is dat juist een teken dat hij zeker is over z'n sexuele geaardheid en zich niks aantrekt van opgelegde maatschappelijke sentimenten
Qtiequote:
Morgen MNR en alle anderenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:34 schreef MNR het volgende:
And good morning to you all
Such a nice and shiiiiining day
ik wil ook een zonnetje!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:37 schreef Howl het volgende:
[..]
Morgen MNR en alle anderen
En ja. Het zonnetje schijnt.![]()
Ik moet nu zelfs de luifels dicht doen, anders zie ik niets op mijn scherm.
Als je het hebt over vriendschappen met mannen kan ik je volgen. Maar je kunt mij niet wijs maken dat je niet ziet welke mannen lekker zijn? Al was het maar om concurrentie vast te stellen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat wat jij schrijft vind ik pas kul. Mij zal je niet horen zeggen, zo die kerel is lekker. Ik kijk namelijk uberhaupt niet op die manier naar kerels. Ik kijk of ze aardig genoeg zijn om een pilsener bier mee te drinken of iets dergelijks.
En ik ben verder geen homo hater en ik ben mij ook heel erg zeker van mijn seksuele geaardheid.
Zijn je principes ook gaar?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:36 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen singletjes!
ik ben gaaaaaaaaaaaaar
welke principes, had ik principes dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zijn je principes ook gaar?
Hoi MM.quote:
Hoi duim.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:36 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen singletjes!
ik ben gaaaaaaaaaaaaar
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi duim.
Alles weer helemaal soepeltjes en ingemasseerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is ook mooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn droomvrouw
[ afbeelding ]
Hartstikke hetero
Mijne is Julianne Nicholsonquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je het hebt over vriendschappen met mannen kan ik je volgen. Maar je kunt mij niet wijs maken dat je niet ziet welke mannen lekker zijn? Al was het maar om concurrentie vast te stellen.
ik ben hartstikke hetero maar ik zie echt wel wanneer een vrouw mooi is en kom daar ook voor uit. Mijn droomvrouw is jennifer connely
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan amper nog lopen
wat heb je gedaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik vond haar vroeger in Labyrinth mooi. Toen ik nog een klein manneke was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je het hebt over vriendschappen met mannen kan ik je volgen. Maar je kunt mij niet wijs maken dat je niet ziet welke mannen lekker zijn? Al was het maar om concurrentie vast te stellen.
ik ben hartstikke hetero maar ik zie echt wel wanneer een vrouw mooi is en kom daar ook voor uit. Mijn droomvrouw is jennifer connely
Haha, ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zij is ook mooien heel liev in het echt
ik kan soms mijn ogen uitkijken als ik een mooie vrouw zie
dat heb ik dus ook, ik vind niet snel iemand mooi of knap iig niet kwijlend mooi of knapquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijne is Julianne Nicholson
(Keira Knightley vind ik ook mooi)
Maar ik moet zeggen dat ik iemand, man OF vrouw niet gauw aantrekkelijk vind.
Kan best zien dat een vrouw een mooie vrouw is, maar tis niet gauw dat ik denk
Heeft vooral met uitstraling te maken voor mij en als ze dat niet heeft, tja, dan doet ze me niets.
Al kan ik dan wel gewoon zeggen: mooie vrouw. (maar ze doet me niks)
Carice van Houten is niet mijn typequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zij is ook mooien heel liev in het echt
ik kan soms mijn ogen uitkijken als ik een mooie vrouw zie
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan amper nog lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi. Zo moet het.
Eensquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijne is Julianne Nicholson
(Keira Knightley vind ik ook mooi)
Maar ik moet zeggen dat ik iemand, man OF vrouw niet gauw aantrekkelijk vind.
Kan best zien dat een vrouw een mooie vrouw is, maar tis niet gauw dat ik denk
Heeft vooral met uitstraling te maken voor mij en als ze dat niet heeft, tja, dan doet ze me niets.
Al kan ik dan wel gewoon zeggen: mooie vrouw. (maar ze doet me niks)
Dat heb ik ook wel. Ik draai niet voor veel mannen mijn hoofd om, in mijn herinnering zijn die op twee handen te tellen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, ik vind niet snel iemand mooi of knap iig niet kwijlend mooi of knap
Haha, toyboy?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bezoek gehad van een jonkie, ik ben hier echt te oud voor
Kom naar Brabant!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
Kunnen jullie bij die namen plaatjes posten, moet nu telkens naar google.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dankje, moppie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, moppie.![]()
Vind de vrouwen niet zo bijzonder, niet erg he.
Uitstraling is alles. In dat licht zie ik ook maar weinig echt mooie vrouwen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eensik vind uitstraling sowieso heel belangrijk
een mooie vrouw zonder uitstraling vind ik niets aan. Een minder mooie vrouw met een geweldige uitstraling vind ik stukken mooier. Vooral een mooie lach vind ik aantrekkelijk
Oh ik zie best wel welke man gewoon oerlelijk is en welke niet. En welke dan wel bij de vrouwtjes in de smaak zou kunnen vallen en welke niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Majo ff offtopic, hebben ze al shave the planet bij lush?
Bij naakt kan ik me dat nog voorstellen, maar dit is toch niet bijzonder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef MNR het volgende:
Kunnen de plaatjes misschen tussen spoilers? Dat is meer SFW
Je rent de laatste dagen wel hard weg als ik in de buurt kom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
En nu moet ik weer weg
hier sluit ik me bij aan. handig als anderen het al voor je geschreven hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh ik zie best wel welke man gewoon oerlelijk is en welke niet. En welke dan wel bij de vrouwtjes in de smaak zou kunnen vallen en welke niet.
Maar nee, ik vind mannen niet lekker. Dus ik kan ook moeilijk gaan zeggen, zo dat is een lekkere man. Ik kan wel zeggen, die kerel ziet er goed uit. Misschien hebben mannen en vrouwen een andere betekenis aan het woord lekker gekoppeld? Of in ieder geval wij denk ik.
Als ik een lekkere vrouw zie dan hoeft het niet eens een hele mooie vrouw te zijn. Een hele mooie vrouw is ook niet per definitie lekker voor mij.
Ik ben heel nieuwsgierig aangelegd, dus spill itquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yep
we hebben wel een bijzondere ervaring opgedaan hahaha
Ja, je hebt ook wel weer gelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij naakt kan ik me dat nog voorstellen, maar dit is toch niet bijzonder.![]()
En in bepaalde layouts maken spoilers ook niet uit.
Even rekenen hoor, Daar ben ik 2 minuten mee bezig geweest. Je betaald altijd minimaal een kwartier. Mijn uurloon is 80¤.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
hier sluit ik me bij aan. handig als anderen het al voor je geschreven hebben
Puur om naar te kijken eigenlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh ik zie best wel welke man gewoon oerlelijk is en welke niet. En welke dan wel bij de vrouwtjes in de smaak zou kunnen vallen en welke niet.
Maar nee, ik vind mannen niet lekker. Dus ik kan ook moeilijk gaan zeggen, zo dat is een lekkere man. Ik kan wel zeggen, die kerel ziet er goed uit. Misschien hebben mannen en vrouwen een andere betekenis aan het woord lekker gekoppeld? Of in ieder geval wij denk ik.
Als ik een lekkere vrouw zie dan hoeft het niet eens een hele mooie vrouw te zijn. Een hele mooie vrouw is ook niet per definitie lekker voor mij.
En wat betekend die droomvrouw voor jou dan? Zou je er graag zoals haar uit willen zien?
ach wij probeerde gewoon te slapen enzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig aangelegd, dus spill it
Die hebben we ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dan wel, 31jan Haarlem hadden ze m niet. En ik wil de Heavanilli nog
Volgens mij tuit hij iets zijn mond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Duimelot het volgende:
Dan even een man tussendoor
zijn maar weinig mannen waarvan ik denk hmmmmmmmm
maar zoiets als deze wil ik wel eens zoenen, die lippen grrrrrrr
[ afbeelding ]
dan tuit ie ze op elke fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij tuit hij iets zijn mond.Maar aardig koppie.
Doet me denken aan een klant in de zaak waar ik werkte, als die voor foto's kwam stond hij
eerst een hele tijd voor de spiegel te oefenen hoe hij moest kijken en hij tuite dus telkens zijn lippen.
Zodat zijn lippen voller leken, moest telkens mijn lachen inhouden.
denk dat ik na 15uur even een treintje pakquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die hebben we ook
ik ga zo werken, in het andere filiaal dan andersdus kom gerust langs
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach wij probeerde gewoon te slapen enzoen ondertussen was er enkele meters bij ons vandaan een bevalling
Mijn poes is bevallen van 3 prachtige kittens
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk dat ik na 15uur even een treintje pakeerst college (Leidse dan dus?)
op MP zetten!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Lieffffffffffff
mijn ex wil waarschijnlijk nog een kitten, wat ga je over een paar weken er mee doen?
dat red ik dan netquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]werk tot 5 uur
wel even hoi zeggen dan he
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat red ik dan neten is goed, krijg ik dan wel n proefje?
Laat me even weten als het zover is dat ze weg kunnen, kan ik het hem voorstellen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op MP zetten!
ik heb ze nog niet opgepakt maar wat we zo hebben kunnen zien zijn t 2 zwarte en een zwarte met een beetje wit.
trouwens de weeen van een poes hebben wat weg van een vibrator die op t nachtkastje ligt te ronken hihihi
Doe mij maar gewoon Johnny deppquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Duimelot het volgende:
Dan even een man tussendoor
zijn maar weinig mannen waarvan ik denk hmmmmmmmm
maar zoiets als deze wil ik wel eens zoenen, die lippen grrrrrrr
[ afbeelding ]
Hmm, my thougths exactly. Biertje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef JonKeL het volgende:
ik durf dat nooit zo goed, mn stemplekaart is bijna vol trouwens (moet nog 2) wat kon je daar ook weer mee tegenwoordigquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijksowieso als je erom vraagt krijg je dat altijd
johnny depp niet maar sawyer okquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon Johnny deppOf Sawyer uit Lost
is goed!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat me even weten als het zover is dat ze weg kunnen, kan ik het hem voorstellen.![]()
Lekker geluidje.
10 procent kortingquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik durf dat nooit zo goed, mn stemplekaart is bijna vol trouwens (moet nog 2) wat kon je daar ook weer mee tegenwoordig
.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Have fun
[..]
Goedemorgen Ripley.
Mogguh Techno. En lekker, goed begin van de dagquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Hmm, my thougths exactly. Biertje?
t was me de ervaring wel hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Duim!
Zat even terug te lezen, zware nacht gehad?
Cheers!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef JonKeL het volgende:
Mogguh Techno. En lekker, goed begin van de dag![]()
Proost!
Hahaha, jij danquote:
haai boxquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen singles !
Pff wat een nacht, wel lekker geslapen
Hehehequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maar na mijn laatste ervaring kunnen ze allemaal doodvallen.
Nee, maandagquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef mrbox het volgende:
Hey MNR had jij gister niet een date ? (a)
Sommige mensen begrijpen ook niets van kleine kinderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Howl het volgende:
Zelfs baby's weten wat wel en niet mooi is.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_moeder__.html?p=3,2
Doe eens lief, niet iedereen is zoals je laatste.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahaha, toch heb ik nog met niemand van [singles] gedate.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
Hahaha, jij dan
Haai Techno
Dawg heeft wel gelijk, maar je doet het wel leuk
Hey Boxquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen singles !
Pff wat een nacht, wel lekker geslapen
Ja, dat was al bekend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Howl het volgende:
Zelfs baby's weten wat wel en niet mooi is.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_moeder__.html?p=3,2
Hoi Bengeltje.quote:
Kwaak.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:31 schreef kwaakvaak het volgende:
nou ik mag zo naar de tandarts toe.. Begin toch te vermoeden dat kikkers slecht zijn voor mijn gebit
Vertel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef dawg het volgende:
Maar de vraag is niet of het je ooit gelukt is, maar of je het zou willen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, toch heb ik nog met niemand van [singels] gedate.![]()
Nee, maar gisteren had je toch 2 dates gescoord of zo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Techno het volgende:
Hahaha, toch heb ik nog met niemand van [singles] gedate.
ja maar zolang zit je hier nog niet toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Tech, stuur eens een foto. Wil ook wel weten hoe "good looking" jij bent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Hey Box
[..]
Ja, dat was al bekend.
En hoi
[..]
Hoi Bengeltje.
[..]
Kwaak.
Zo heb ik iedereen gehad nu?
post m maar hier ik wil t ook wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Tech, stuur eens een foto. Wil ook wel weten hoe "good looking" jij bent.
Sterkte.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef kwaakvaak het volgende:
zij die failliet gaan, groeten u... Eens kijken wat het prijs verschil wordt met mijn servische tandarts. Vorig jaar deze tijd was ik 20 euro kwijt voor een drievlaksvulling (tm). Vermoed zomaar dat ik dat niet ga halen hier in NL
Dat wou hij toch niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
post m maar hier ik wil t ook weten
Idd, Tech 2 pm's.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik volg t niet allemaal
dan pmt ie maar
Geweldig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef rival het volgende:
als je van leedvermaak houd
http://www.fmylife.com/love?page=7
Ben druk aan het PM'en en bellen. Vanavond feest bij ons in huis, hehe.quote:
Veel te druk met dates regelen waarschijnlijkquote:
oeh gezellig hoelaat verwacht je onsquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben druk aan het PM'en en bellen. Vanavond feest bij ons in huis, hehe.
quote:
ja zo kom ik niet aan werk toequote:Today, I finally went on a date with the girl I'm in love with. After dinner we went to the bar for drinks and things were going great. Right up until she went home with another guy
of hij staat voor de spiegel een fotorepportage van zichzelf temaken voor onsquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel te druk met dates regelen waarschijnlijk
Je mag gerust komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh gezellig hoelaat verwacht je ons
* zet muziekje eronderquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of hij staat voor de spiegel een fotorepportage van zichzelf temaken voor ons
Wie weet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:39 schreef MNR het volgende:
Maar de vraag is niet of het je ooit gelukt is, maar of je het zou willen?
Jullie zijn blijkbaar beter op de hoogte dan ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar gisteren had je toch 2 dates gescoord of zo?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef Duimelot het volgende:
ja maar zolang zit je hier nog niet toch?
ach je hebt ze voor t kiezen geloof ik en dan allemaal van die leuke jonge meisjes
en als je nu echt niemand vind dan date je mij maar hahahaIk zal het in mijn achterhoofd houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komen er zo aan.quote:Werk zat even in de weg.quote:Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
wie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Techno overigens inderdaad good looking
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Techno overigens inderdaad good looking
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi nu wil ik ook weten hoe techno eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |