Speur wat fobo's na.. Dan kom je d'r ongetwijfeld een stel tegenquote:
doe niet zo naiefquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is zij wel heel slim. Dat weet je toch niet.
Hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want zelf googlesn is te moeilijk?
Check mij fobo de laatste post. Tieten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Speur wat fobo's na.. Dan kom je d'r ongetwijfeld een stel tegen
Tenzij het tegendeel bewezen is ga ik er van uit dat ze slim is.quote:
Ik ben het met Ado eensquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij het tegendeel bewezen is ga ik er van uit dat ze slim is.
Ik noteer het evenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Thrar het volgende:
vooral lief en niet te perfect want dat maakt iemand juist schattig
Ja en?quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want zelf googlesn is te moeilijk?
Die onderste vind ik niet mooi, daar is dr kaak zo ehm, prominent aanwezigquote:
Gaat prima samen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooi en slim gaan niet samen?
Deceptie, ben ik OF minder mooi, OF minder slim dan ik dacht
En welke hoop je dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geldt dat alleen voor vrouwen of ook voor mannen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Thrar het volgende:
vooral lief en niet te perfect want dat maakt iemand juist schattig
Geen idee. Ik weet hoe slim jij bent. Dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooie foto.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Vind haar gezicht toch niet 'je van het' om eerlijk te zijn...
Dan is ze niet zo slimquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet hoe slim jij bent. Dus daar kan ik niet over oordelen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef dawg het volgende:
Zij blijft gewoon lekker.![]()
[ afbeelding ]
wat doe je!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind jij dan van jezelf?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij ziet jezelf als mooi en slim? Wat ik heb gezien vind ik je wel een aantrekkelijke vrouw, daar niet van, maar ik zou zoiets niet snel durven zeggen over mezelf
[ afbeelding ]
Oke dan is het goed.quote:
Gewoon, niet opvallend mooi of lelijk of slim of dom. Gemiddeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van jezelf?
Dat was een grapje eigenlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij ziet jezelf als mooi en slim? Wat ik heb gezien vind ik je wel een aantrekkelijke vrouw, daar niet van, maar ik zou zoiets niet snel durven zeggen over mezelf
Aha..quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon, niet opvallend mooi of lelijk of slim of dom. Gemiddeld
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
en ook ik taai af en ga mijn ogen sluiten!
Fijne avond nog allen! en rel niet te hard, dan moet ik weer terug lezen...
gemiddeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wauw.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wist ik nog ja
Wist r naam alleen niet meer
geen idee? Dat is wat ik in vrouwen zoek in ieder gevalquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor vrouwen of ook voor mannen?
Gewoon normaal is toch niks mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oke nu snel een rel startenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
en ook ik taai af en ga mijn ogen sluiten!
Fijne avond nog allen! en rel niet te hard, dan moet ik weer terug lezen...
Nah, je ziet er goed uit, dus ik zou zeggen bovengemiddeld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
Daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:58 schreef Thrar het volgende:
[..]
geen idee? Dat is wat ik in vrouwen zoek in ieder geval
heb zo een hekel aan vrouwen die zich volsmeren met TEVEEL make-up![]()
je bent wie je bent en je hoeft van mij niet alles te verbergen!
Uiterlijk (N)quote:
Daar wil ik ook wel naast wakker wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wist ik nog ja
Wist r naam alleen niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |